spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

spadek mocy

Post autor: pepek 26 » wt maja 15, 2007 18:52

witam.w sobote umylem silnik karcherem.dosc duzo uzylem wody i dzisiaj zauwazylem ze na 3 biegu przy obrotach 3700 mam dziure tak jak by turbo sie wylaczylo na 4 biegu tak samo tylko ze przy 3100 i na 5 przy 3000.co sie moglo stac prosze o pomoc.i zauwazylem ze nie tyka po wlaczeniu zaplonu a przed tem tykalo
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 19:50 przez pepek 26, łącznie zmieniany 1 raz.



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt maja 15, 2007 19:48

pepek 26, sprawdz wezyki od N-75 czy nie sa przetarte i czy ktoregos nie zerwalo jak traktowales go karczerem , jesli sa wpozadku to od n-75 odlacz wezyk czerwony i niebieski i je zmostkuj kawalkiem rurki i sie przejedz, mniemam ze masz silnik o kodzie 1Z


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

Post autor: pepek 26 » wt maja 15, 2007 19:52

Scotto pisze:pepek 26, sprawdz wezyki od N-75 czy nie sa przetarte i czy ktoregos nie zerwalo jak traktowales go karczerem , jesli sa wpozadku to od n-75 odlacz wezyk czerwony i niebieski i je zmostkuj kawalkiem rurki i sie przejedz, mniemam ze masz silnik o kodzie 1Z

a gdzie jest ten zawor n 75



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 15, 2007 19:54

pepek 26 pisze:a gdzie jest ten zawor n 75
jest po lewej stronie jak otworzysz maskę przy filtrze powietrza..... wisi na błotniku , taki metalowy z wtyczką i 3 wężykami
Obrazek



pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

Post autor: pepek 26 » wt maja 15, 2007 20:03

czyli od niego sciagnac wezeki i poloczyc jedobra jutro tak zrobie i sprawdze czy nie sciagl wezyka dzieki jutro napisze czy cos pomoglo



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » wt maja 15, 2007 23:20

pepek 26. jak jesteś z tej zasani koło myślenic, to masz tam super fachowca od klekotów, tel 012-273-50-17. napewno uzdrowi ci gablote. pozdro.



pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

Post autor: pepek 26 » śr maja 16, 2007 20:33

zrobilem tak jak mowiles .przejechalem sie i chodzi lepiej nie ma tej dziury to bedzie chyba to jeszcze wzialem i sprawdzilem napiecie dochodzi wszedzie i jeszcze wzialem kabel dolozylem do akumulatora i do zawora i nic nie stuknelo.to jak myslicie to bedzie to czy podlaczyc pod kompa.pozdrawiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr maja 16, 2007 20:37

pepek 26 pisze:to jak myslicie to bedzie to czy podlaczyc pod kompa.
jeżeli po złączeniu wężyków jest ok to będzie wina n75



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » śr maja 16, 2007 20:40

zgadzam sie z damcio151, a dopuki nie wymienisz mozesz jezdzic na zmostkowanych wezykach bez obaw, domcio151 mam do ciebie prosba ty chyba masz etke muglbys mi zrobic zrzut turba szczegulnie interesuje mnie przewud laczacy turbo z silnikiem taki krutki cos okolo12cm zbrojony chyba od powrotu oleju z turbiny jest on pod turbem dzieki


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

Post autor: pepek 26 » śr maja 16, 2007 20:51

no to jutro jade i nkupie ten zawor i go zaloze,a czy powinien tykac po wlaczeniu napiecia??]



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr maja 16, 2007 20:55

pepek 26 pisze:no to jutro jade i nkupie ten zawor i go zaloze,a czy powinien tykac po wlaczeniu napiecia??]
jeżeli podłączysz go na krótko to może pstryknąć ..... ale to nie jest oznaka jego sprawności , czyli może nie pstrykać i być sprawny



pepek 26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lut 19, 2007 20:07
Lokalizacja: zASAN

Post autor: pepek 26 » pt maja 18, 2007 20:17

zalozem mowy n-75 i jest super dzieki za pomoc
:okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 52 gości