Remont głowicy-co obejmuje i czy ma sens?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				wojtek_sari
 - Forum Master

 - Posty: 1229
 - Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
 - Lokalizacja: śląskie
 - Kontakt:
 
Remont głowicy-co obejmuje i czy ma sens?
Mechanik stwierdził ze moj KR ma przedmuchy i bedzie spalał olej, delikatnie zasugerował remont głowicy i wycenił na okolo 500zl. W garażu leży mi jeszcze ta sama jednostka tyle że PL myśle czy by własnie z niej nie wziąć głowicy, wyremontować potem przełożyć wałek z KR i mieć spokuj. 
Powiedzcie co powinien obejmowac taki remont i wstępna wycena do 16V i może ktoś sie tego z forum podejmuje ? I czy ma sens zrobienie takiego remontu bez remontu bloku silnika?
			
									
									Powiedzcie co powinien obejmowac taki remont i wstępna wycena do 16V i może ktoś sie tego z forum podejmuje ? I czy ma sens zrobienie takiego remontu bez remontu bloku silnika?
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
- 
				wojtek_sari
 - Forum Master

 - Posty: 1229
 - Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
 - Lokalizacja: śląskie
 - Kontakt:
 
moje ceny tyle płaciłem :
prowadnice - 100zł
uszczelka pod głowcie 40 zł (reinz)
uszczelniacze zaworowe chyba 30zł(komplet)
uszczelniacz wałka 10zł
i inne uszczeleczki które niesa drogie
rozrząd około 100zł
świece NGK - 60zł
kable Champion na allegro 99zł(nowe!!!)
pasta zaworowa niepamiętam
 
kwestia kolejna to popychacze hydrauliczne jak masz okej to super, nowy porządny około 20-25zł
planowanie głowicy 30zł (i jak najmniej zebrać materiału, tylko wyrównać)
Ceny zaworów to lepiej niepytaj, już niechce wspominać o zaworach sodowych
 
Acha i chyba najważniejsza sprawa zawsze zmieniam łańcuch i koła łańcucha rozrządu, przy przebiegach 200tyś napewno jest to zużyte i warto zmienić, przefazowanie rorządu,
Łańcuch dostaniesz w sklepie, koła rozrządu chyba tylko serwis.
Remont można samemu zrobić ,ale docierać 16 zaworów to przy 10 mi się już niechce
 .,
Niewiem ile biorą mechaniki, ale we wrocławiu w firmie specjalizującej sie w tym kompletny remont głowicy, czyli:
-sprawdzenie szczelności
-wymiana prowadnic
-docieranie zaworów
cena z częsciami to przeszło 1000zł
			
									
									prowadnice - 100zł
uszczelka pod głowcie 40 zł (reinz)
uszczelniacze zaworowe chyba 30zł(komplet)
uszczelniacz wałka 10zł
i inne uszczeleczki które niesa drogie
rozrząd około 100zł
świece NGK - 60zł
kable Champion na allegro 99zł(nowe!!!)
pasta zaworowa niepamiętam
kwestia kolejna to popychacze hydrauliczne jak masz okej to super, nowy porządny około 20-25zł
planowanie głowicy 30zł (i jak najmniej zebrać materiału, tylko wyrównać)
Ceny zaworów to lepiej niepytaj, już niechce wspominać o zaworach sodowych
Acha i chyba najważniejsza sprawa zawsze zmieniam łańcuch i koła łańcucha rozrządu, przy przebiegach 200tyś napewno jest to zużyte i warto zmienić, przefazowanie rorządu,
Łańcuch dostaniesz w sklepie, koła rozrządu chyba tylko serwis.
Remont można samemu zrobić ,ale docierać 16 zaworów to przy 10 mi się już niechce
Niewiem ile biorą mechaniki, ale we wrocławiu w firmie specjalizującej sie w tym kompletny remont głowicy, czyli:
-sprawdzenie szczelności
-wymiana prowadnic
-docieranie zaworów
cena z częsciami to przeszło 1000zł
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
						- 
				wojtek_sari
 - Forum Master

 - Posty: 1229
 - Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
 - Lokalizacja: śląskie
 - Kontakt:
 
- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
Odwarcasz głowcie, nakładasz paste na zawór, wkładasz i docierasz do gniazda raz w jedną raz w drugą stronę. Na wiertarki są specjalne nasadki które wymuszają ruch raz w jedną raz w drugą stronę, ręką się tylko przytrzymuje. W zależności od stopnia zużycia zaworów i gniazd stosuje się jeden lub dwa rodzaje past (w grubszymi ziarnami i drobniejszymi). Uwarzać też trzeba żeby pasta się nie dostała w prowadnice.
			
									
									Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Borys
 - V.I.P.

 - Posty: 3319
 - Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
 - Lokalizacja: KOLONIA
 - Auto: VR6T
 - Kontakt:
 
przeciez tzw koła łańcucha rozrządu sa integralną częścią wałka rozrządu. jak je wymieniac?gulba pisze:
Acha i chyba najważniejsza sprawa zawsze zmieniam łańcuch i koła łańcucha rozrządu, przy przebiegach 200tyś napewno jest to zużyte i warto zmienić, przefazowanie rorządu,
Łańcuch dostaniesz w sklepie, koła rozrządu chyba tylko serwis.
vr6 ma odkręcane 16V na stałe
www.vrservice.pl
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
Nie są na stałe. Należy tylko mieć czym je ściągnąć. Wiem z doświadczenia. Luz montażowy kółko-wałek to tylko 0,05mm.Borys pisze:przeciez tzw koła łańcucha rozrządu sa integralną częścią wałka rozrządu. jak je wymieniac?gulba pisze:
Acha i chyba najważniejsza sprawa zawsze zmieniam łańcuch i koła łańcucha rozrządu, przy przebiegach 200tyś napewno jest to zużyte i warto zmienić, przefazowanie rorządu,
Łańcuch dostaniesz w sklepie, koła rozrządu chyba tylko serwis.![]()
vr6 ma odkręcane 16V na stałe
[ Dodano: Wto Maj 15, 2007 7:45 am ]
Dwa lata temu znajomy mi przywoził z niemiec cały komplet razem z sodowanymi zaworami ssącymi. Kosztowało to wtedy 100 ojro ale kolo co na tym śmiga jest bardzo zadowolony. Temp oleju mu spadła na samych zaworach o trzy stopnie. Firmy nie pamiętam ale na pewno nie były to zawory fabryczne.olozwirski pisze:Z ciekawosci zapytam, mozna gdzies jeszcze dokupic gdzies zawory sodowane do 16V?Ceny zaworów to lepiej niepytaj, już niechce wspominać o zaworach sodowych
jak sie ma szczęscie to sie je ma w serii w głowicyBorys pisze:chyba tylko w ASO ok 100zł sztolozwirski pisze:Z ciekawosci zapytam, mozna gdzies jeszcze dokupic gdzies zawory sodowane do 16V?Ceny zaworów to lepiej niepytaj, już niechce wspominać o zaworach sodowych
stare 16V miały takie zawory na wydechu.
wg. etki byly 2 rodzaje - mozna sprawdzić
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
						chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
