Gorący nie chce zapalić...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Gorący nie chce zapalić...

Post autor: tom_boy » pn maja 14, 2007 21:31

Witam

Co moze byc przyczyną tego iż gorący silnik nie chce zapalić?...
Jeśli jest zimny rozrusznik kreci jak szalony i pali od "kopa" jesli tylko silnik nagrzeje sie do "swojej" temperatury i go zgasze to nie chce pozniej zapalic... A co dziwniejsze jesli pożycze od kogos prąd to zapali normalnie... Jeśli go zapalam gorącego to wyglada to tak jak by rozrusznik sie wieszal gasna kontrolki - brak pradu przy zimnym moge go zapalac i gasic ile wejdzie...

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 14, 2007 22:04

Sprawdzilbym czujnik halla.


www.SportCom.PL

tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: tom_boy » pn maja 14, 2007 22:14

MrUkAs a w jaki domowy sposób można to zrobić jeśli można i gdzie on jest w RP?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 15, 2007 09:52

tom_boy pisze:Witam

Co moze byc przyczyną tego iż gorący silnik nie chce zapalić?...
Jeśli jest zimny rozrusznik kreci jak szalony i pali od "kopa" jesli tylko silnik nagrzeje sie do "swojej" temperatury i go zgasze to nie chce pozniej zapalic... A co dziwniejsze jesli pożycze od kogos prąd to zapali normalnie... Jeśli go zapalam gorącego to wyglada to tak jak by rozrusznik sie wieszal gasna kontrolki - brak pradu przy zimnym moge go zapalac i gasic ile wejdzie...
tulejki na rozruszniku do wymiany , jak sa zimne to ok , pozniej jak sie nagrzeja to sie rozszerzaja i trzymaja rozrusznik. Takie jest moje zdanie, zaden czujnik halla.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt maja 15, 2007 09:54

Z tego co sie orientuje to czujnik halla lubic robic cyrki gdy silnik jest nagrzany. Na zimnym pali ladnie, a na goracym nie. No ale specem az takim nie jestem. ;)


www.SportCom.PL

greg

Post autor: greg » wt maja 15, 2007 10:06

guti pisze:tulejki na rozruszniku do wymiany , jak sa zimne to ok , pozniej jak sie nagrzeja to sie rozszerzaja i trzymaja rozrusznik
:bigok: nic dodać nic ująć a nie Halla - bo on nie m tu nic do rzeczy w takich objawach



chudy26

Post autor: chudy26 » wt maja 15, 2007 11:04

Najszybciej tulejki do wymiany tak jak to ci pisał Guti



tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: tom_boy » wt maja 15, 2007 15:16

Witam

Właśnie zapomniałem dopisać, że wszystkie tulejki sa wymienione mają jakieś 3 tygodnie więc tulejki raczej w gre nie wchodzą :(
Sam juz nie wiem co moze byc przyczyną :panna:

Pozdrawiam



greg

Post autor: greg » wt maja 15, 2007 15:34

zacznij jednak od rozrusznika



tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: tom_boy » wt maja 15, 2007 16:58

Greg ale rozrusznik jest po kapitalce wymienione tulejki, szczotki nawet obudowa pomalowana ;) Nie chce zagadać tylko jak jest gorący "osiągnie swoją temperaturę pracy" a poza tym jak jest zimny krecić mógł bym nim i dwie godziny włączając i wyłączając go i wtedy rozrusznik ładnie gada jak nóweczka...

A co powiesz na automat przy rozruszniku lub bendix, jesli juz tak sie trzymać tego zagadywacza... ;)



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt maja 15, 2007 18:09

Witam.
Na stojanie jest kilkanaście metrów drutu,po nagrzaniu się od silnika następuje wydłużenie
o kilka centymetrów (można policzyć o ile),Nastąpi gdzieś zwarcie do obudowy.To samo
może być z wirnikiem.Tego nie sprawdza się omomierzem ,lecz napięciem 220V i żarówką
15W.Trzeba rozebrać rozrusznik i sprawdzić na przebicie.Jeśli żarówka się zaświeci
to w miejscu przebicia pokazuje się ogień i dym,Miejsce trzeba na nowo przeizolować.
Jeśli przebicie jest na wirniku to jest w zasadzie nie do naprawy.
Pozdrawiam.Andrzej.
Szczotkotrzymacz też trzeba sprawdzić.



Awatar użytkownika
kojot 49
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 785
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:55
Lokalizacja: ZambróVW

Post autor: kojot 49 » wt maja 15, 2007 21:51

U mnie czujnik halla Taki cyrk robił wymieniłem aparat i jest ok pół roku sie mordowałem z tym na 5 mechaników jeden dobrze powiedzal czujnik Halla do wymiany.



tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: tom_boy » śr maja 16, 2007 15:15

Dzięki Panowie za rady będę jechał teraz po nitce do kłębka w sumie nie mam nic do stracenia zamiast się mordować. Sprawdzę jeszcze te uzwojenia i czujnik Hala (jak sie dowiem co było przyczyną to niezwłocznie Was poinformuję - jak nic nie pomoże to nie wiem chyba wymienie cały silnik ;)

Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki

[ Dodano: Nie Maj 20, 2007 14:02 ]
No i odpowiedz sama przyszla po badaniu metodą prób i błędów...
Poprostu mechens ktory ustawial mi zaplon byl tak sprawny umyslowo ze ustawial go bez zdjetego przewodu podcisnienia z aparatu....
Zdjąłem wężyk i sam ustawiłem zapłon "na pałę" lepiej niz on przy pomocy swoich wynalazków przynajmniej narazie smiga :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 327 gości