Bardzo wolno schodzi z obrotów 1.8 ADZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Bardzo wolno schodzi z obrotów 1.8 ADZ

Post autor: marek2907 » pn maja 14, 2007 21:50

jak w temacie
silnik po puszczeniu pedału gfazu bardzo wolno schodzi z obrotów
ponadto silnik sam potrafi sobie gazu dodac :chytry:

silniczek krokowy wymieniłem na nowy
palce kopułki itd
i nic nie pomogło

macie jakieś pomysły ??
bo walczę ztym już pół roku i nie mogę dojść o co biega :grrr:
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 11:21 przez marek2907, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn maja 14, 2007 22:04

marek2907 pisze:silnik sam potrafi sobie gazu dodac
niesprawny czujnik yemperatury potrafi takie cuda czynic
potrafi sam poruszyc ramieniem przepustnicy (to jako ciekawostka )



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn maja 14, 2007 22:25

z tym dodaniem gazu moze chodzi o to ze lekko wciska Ci sie pedal gazu ? bo jesli tak to ja mam tak samo, ale jak juz sie dowiedzialem tu na forum jest to normalny objaw..w sumie w moim jest podobnie, wolno schodzi z obrotow w zakresie do 3tysi..bo jak mu dam ogien to pozniej szybko schodzi, wydaje mi sie ze moze miec na to wplyw zapchany wydech, jak male cisnienie spalin to ciezko im sie przedostac przez szczeline w katalizatorze, a jak wysokie obroty to daje rade bo duze cienienie itp..niedlugo wymienie caly wydech bo sie sypnal i napisze jak odczucia



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn maja 14, 2007 22:57

haps pisze:z tym dodaniem gazu moze chodzi o to ze lekko wciska Ci sie pedal gazu ?
objawia to sie tak że jadę na piątce np:100km/h i zaczynam hamować silnikiem
i naqgle w pewnym momencie samochód sam zaczyna przyspieszać. żeby przestał pozostaje mi tylko wyłaczenie i włączenie silnika


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

aluk0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 00:23
Lokalizacja: Zary
Kontakt:

Post autor: aluk0 » pn maja 14, 2007 23:34

WITAM STOJAC PRZODEM DO AUTKA MASZ PRZED SOBA PRZEWOD OD PLYNU CHLODNICZEGO A NA NIM 2 CZUJNIKI CZERWONY I NIEBIESKI KOSZTUJA ONE 17PLN I W RROZSZEJ WIRSJI 70PLN +2 PLN ORINGI I PROBLEM Z GLOWY PO TEJ OPERACJI MOZNA JESZCZE ZRESETOWAC KOMPUTER I ZADOPTOWAC NOWE KODY I CIESZYC SIE JAZDA SWOIM VW :bajer:



POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 15, 2007 07:58

wymienie caly wydech bo sie sypnal
katalizator sprzedaj tłumolowi



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt maja 15, 2007 19:15

aluk0,
jesteś pewny że w moim silniku są dwa czujniki temperatury płynu??
dwa czujniki są w silniku RP ale nie w ABS/ADZ :wink:
... ale próbowałeś pomódz :bigok:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » wt maja 15, 2007 19:21

Marek2907 a czy masz może auto na gaz ?
Być może łapie gdzieś lewe powietrze i stąd ta przyczyna, sprawdź czy przypadkiem nie masz przetartego przewodu.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt maja 15, 2007 20:30

kijannaa pisze:a czy masz może auto na gaz ?
jezdze na LPG
ale problem występował także przed montażem gazu

zauważyłem że problem nasila się podczas jazdy na gazie
kijannaa pisze:Być może łapie gdzieś lewe powietrze i stąd ta przyczyna, sprawdź czy przypadkiem nie masz przetartego przewodu.
jakieś sugestie gdzie szukać??
przewody przeglądałem i nic niezauważyłem wiec moze jakoś źle patrzyłem

[ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 ]
wykluczyłem też winę czujnika położenia przepustnicy


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » wt maja 15, 2007 22:14

dziejo, no wlasnie juz cos slyszalem ze mozna sprzedac kata, co z nim mozna dalej zrobic skoro zuzyty? i za ile sprzedac? wiem ze mam jakis bydlecy:) podobno za duzy do tego samochodu..



aluk0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 00:23
Lokalizacja: Zary
Kontakt:

Post autor: aluk0 » wt maja 15, 2007 23:12

nasuwa mi sie jeszcze pomysl ze moze ci sie dostawac lewe powietrze pod podstawa wtrysku mozliwe ze jest gdzies rozszczelniona .....................................................



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr maja 16, 2007 00:13

aluk0 pisze:nasuwa mi sie jeszcze pomysl ze moze ci sie dostawac lewe powietrze pod podstawa wtrysku mozliwe ze jest gdzies rozszczelniona .....................................................
to sprawdziłem najpierw :chytry:

zamówiłem VAGa przyjdzie pojutrze
moze jak sam podłączę to jakieś błędy wyskoczą :-k
i nakierują na właściwy trop
poza tym dalej meczę się z LPG pali 15 litrów
dla porównania na benzynce jak dobrze ciskam pali poniżej 10 z klimą


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » śr maja 16, 2007 08:36

marek2907 pisze:
aluk0 pisze:nasuwa mi sie jeszcze pomysl ze moze ci sie dostawac lewe powietrze pod podstawa wtrysku mozliwe ze jest gdzies rozszczelniona .....................................................
to sprawdziłem najpierw :chytry:

zamówiłem VAGa przyjdzie pojutrze
moze jak sam podłączę to jakieś błędy wyskoczą :-k
i nakierują na właściwy trop
poza tym dalej meczę się z LPG pali 15 litrów
dla porównania na benzynce jak dobrze ciskam pali poniżej 10 z klimą
No to pisz koniecznie. U mnie też zdaża się taki ewenement ale bardzo żadko, może ze trzy razy samochód dodał gazu po wciśnięciu sprzęgła i próbował przyspieszac po hamowaniu silnikiem. Od miesiąca jeżdżę na gazie i moze to zbieg okoliczności ale na benzynmie nic się nie działo. Dlatego pierwsze podejrzenie że gazownicy uszkodzili uszczelke pod wtryskiem podczas montażu (moze już po prostu była na wykończeniu i podczas ruszania wtryskiem gdzies zrobiła się nieszczelnośc). Drugim podejrzanym jest silniczek krokowy. Na koniec deja Vu ojciec miał kiedyś taka przypadłość w Felicji. kilka dni po wyjezdzie z salonu silnik zaczą wchodzić na bardzo wysokiew obroty i sam dodawał gazu. Okazało się ze padła przepustnica i spreżyna sama otwierała klapkę. Problem z podpięciem pod VAG jak i ze zwykła diagnozą polega na tym że to dzieje się sporadycznie i żadko można tak tarfic żeby u mechanika akurat wyskoczyła ta usterka. Dlatego mozna wymieniaać kupę rzeczy zanim sie trafi. Daj znać jak odkryjesz co go boli. ja na razie nie ruszam nic bo jak mówię zdażyło sie to tylko dwa moze trzy razy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

aluk0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 00:23
Lokalizacja: Zary
Kontakt:

Post autor: aluk0 » śr maja 16, 2007 12:43

a resetowales kompa ??? moze zaadoptowal sobie bledne kody tak czasem bywa wstrzymaj sie z kupnem tego vaga zresteuj kimpa i zaadoptuj nowe kody czasem pomaga.............

pozdrawiam

[ Dodano: 16 Maj 2007 12:46 ]
aha a co do gazu to proponuje zalozyc tzw.BLOSA nowu wynalezek BRC autko jezdzi na nim swietnie i owiele zmniejsza zuzycie gazu a przedewszystkim dolot powietrza nie jesr zdlawiony :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości