Zaklepanie albo wycinka nadkoli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zaklepanie albo wycinka nadkoli
Otóż mam problem bo moje koła (195/55 R15 ET20) nie mieszczą się w nadkolach, i trą o ranty przy większym załadunku na dołkach. Tak wiem znany problem:/
Wyjsciem jest albo usztywnienie zawieszenia-mam już przygotowane żółte sprężynki(ale to pewnie nie pomoże) albo przyszlifowanie lub zaklepanie nadkoli.
I tu pytanie - jak to dobrze zrobić domowym sposobem??
Próbować diaksem szlifnąć??czy tez może klepać??
Chodzi mi o to zagięcie po wewnętrznej stronie błotnika.
Jakby co to mam plastikowe nakładki więc nwet jak coś się nie uda to da się to zakryć.
Pozdrawiam i czekam na sugestie
Przedstawia się to tak:
Wyjsciem jest albo usztywnienie zawieszenia-mam już przygotowane żółte sprężynki(ale to pewnie nie pomoże) albo przyszlifowanie lub zaklepanie nadkoli.
I tu pytanie - jak to dobrze zrobić domowym sposobem??
Próbować diaksem szlifnąć??czy tez może klepać??
Chodzi mi o to zagięcie po wewnętrznej stronie błotnika.
Jakby co to mam plastikowe nakładki więc nwet jak coś się nie uda to da się to zakryć.
Pozdrawiam i czekam na sugestie
Przedstawia się to tak:
Ostatnio zmieniony sob maja 12, 2007 13:51 przez Marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
no i szlifiereczka poszła w ruch i powycinałem troche
samą górną część-bo tylko ona ocierała od jednego do drugiego nitu trzymającego plastikową nakładkę-efekt nawet niezły-praktycznie nic nie widać,a konstrukcja chyba się bardzo nie osłabiła.
Teraz muszę tylko załadować ekipe na tył, rozpędzić do 120 i hopla na dołeczki
Myślę że to dobry sposób na problem ocierających nadkoli.
samą górną część-bo tylko ona ocierała od jednego do drugiego nitu trzymającego plastikową nakładkę-efekt nawet niezły-praktycznie nic nie widać,a konstrukcja chyba się bardzo nie osłabiła.
Teraz muszę tylko załadować ekipe na tył, rozpędzić do 120 i hopla na dołeczki
Myślę że to dobry sposób na problem ocierających nadkoli.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
to jest jeden z lepszych sposobów, nie zapomni tylko dobrze zakonserwować tych miejsc wycinki, bo pordzewieją, co do osłabienia konstrukcji rant błotnika nie jest elementem utrzymującym konstrukcje auta, zagięcie jest po to by usztywnić błotnikMarszall pisze:Myślę że to dobry sposób na problem ocierających nadkoli.
...
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
pokaz fotki co trzeba wyciac! czeka mnie to samoMarszall pisze:no i szlifiereczka poszła w ruch i powycinałem troche
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Wstawiam zdjęcia jak to wyszło. Może nie professional ale i tak nie widać a chyba sie sprawdza więc efekt końcowy ok.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
widze ze plastika wyciołes a w to metalowe ingerowales cos?
a co do opon to ci powiem Marszall ze ja jezdze na 195/50/15 na 4 kolach i jest ok. Wczesniej mialem na tyle 205/50/15 i juz z 2 osobami na dolkach tarło....
a co do opon to ci powiem Marszall ze ja jezdze na 195/50/15 na 4 kolach i jest ok. Wczesniej mialem na tyle 205/50/15 i juz z 2 osobami na dolkach tarło....
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Najpierw szlifnołem sam błotnik i pomyślałem że jak co to plastik się odpowiednio wytrze ale poco opona ma się męczyć więc szlifnołem i plasticzek-pawlo111 pisze:widze ze plastika wyciołes a w to metalowe ingerowales cos?
No zamierzam zmienić na 195/50 bo bedą z 1cm niższe od tych co mam i już bedzie mniej palił i zrywność się mu poprawi
Chciałem 185/50 ale podobno takiego rozmiaru nie dostane zabardzo
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
no 185 to ciezko do 15 cali. Do 14 cali 185-tek dostaniesz ile chcesz a z 15stkami ciezko aczkolwiek jak sie uprze to znajdzie ale na 195 bedzie ladniej wygladal.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 278 gości