gdzie znalesc zmieniajacy sie - na + poszukiwanie kabla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gdzie znalesc zmieniajacy sie - na + poszukiwanie kabla
witam chciałem podłączyć sobie brzeczek świateł bo nie mam go fabrycznie!! i go podłaczyłem minus(-) dałem do kostki którą jest orginalnie (była luzem kolo bezpieczników)do buzera a plus podłączyłem w skrzynce bezpieczników pod postojówkę...
moje pytania są
1) gdzie znajde kabel zeby podlaczyc ten bzyczek tak zeby dzialal tylko na WYłACZONYM silniku .(na zgaszonym silniku musze miec plus a jak zapale silnik to zeby byl minus albo żeby wcale nie było prądu)
2) podłączyłem tak jak napisałem wyżej((minus(-) dałem do kostki która jest orginalnie (była luzem kolo bezpieczników)do buzera a plus podłączyłem w skrzynce bezpieczników pod postojówke ...) i NIESTETY NIE DZIAŁA TO TAK JAK BYM CHCIAŁ ten brzeczek piszczy tez gdy pasażer otworzy drzwi (i mam zapalone światła)
WIEM ZE TEM TEMAT BYł PORUSZANY BARRRRRRDZO DUżO RAZY ALE NIE ZNALAZłEM ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA
PROSZę NIE PISAć ZE MAM ZAłOZYC ORGINALNY BUZER BO CIężKO GO ZNALEść I Są DROGIE
moje pytania są
1) gdzie znajde kabel zeby podlaczyc ten bzyczek tak zeby dzialal tylko na WYłACZONYM silniku .(na zgaszonym silniku musze miec plus a jak zapale silnik to zeby byl minus albo żeby wcale nie było prądu)
2) podłączyłem tak jak napisałem wyżej((minus(-) dałem do kostki która jest orginalnie (była luzem kolo bezpieczników)do buzera a plus podłączyłem w skrzynce bezpieczników pod postojówke ...) i NIESTETY NIE DZIAŁA TO TAK JAK BYM CHCIAŁ ten brzeczek piszczy tez gdy pasażer otworzy drzwi (i mam zapalone światła)
WIEM ZE TEM TEMAT BYł PORUSZANY BARRRRRRDZO DUżO RAZY ALE NIE ZNALAZłEM ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA
PROSZę NIE PISAć ZE MAM ZAłOZYC ORGINALNY BUZER BO CIężKO GO ZNALEść I Są DROGIE
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
taki kabelek to jest tylko przy alternatorze ( niebieski ) który jest do kontrolki ładowania jak silnik nie pracuje to jest plus a jak działa to masz minus , innego takiego kabla nie ma , orginalny piszczyk ma taki układ w sobie i działa jak wyjmiesz kluczyk ze stacyjki , a jak chcesz zrobić odwracanie napięcia z plus na minus albo odwrotnie to tylko na osobnym przekazniku albo układzik elektroniczny
jeśli chodzi o Twoje drzwi to MK3 ma w wyłączniku drzwi kierowcy ( ale w innych tak samo ) trzy styki , i trzeba podłączyc piszczyk właśnie do tego dodatkowego styku
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:19 ]
tu masz narysowany na szybko , poddaje pod ocene kolegów bo nie wiem czy sie nie machnołem , sytuacja jak na schemacie to światla świeca , silnik wyłączony , drzwi zamknięte , buzer nie piszczy
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:21 ]
drzwi otwierasz to piszczy , silnik zapalony przekażnik dostaje napięcie na cewke , styk rozłączony i nie ma prawa piszczeć
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:22 ]
a jak światła zgaszone to nie masz plusa na buzerku
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:19 ]
tu masz narysowany na szybko , poddaje pod ocene kolegów bo nie wiem czy sie nie machnołem , sytuacja jak na schemacie to światla świeca , silnik wyłączony , drzwi zamknięte , buzer nie piszczy
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:21 ]
drzwi otwierasz to piszczy , silnik zapalony przekażnik dostaje napięcie na cewke , styk rozłączony i nie ma prawa piszczeć
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:22 ]
a jak światła zgaszone to nie masz plusa na buzerku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości