[mk2 1.8 rp] nie przełącza na zimne powietrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2 1.8 rp] nie przełącza na zimne powietrze
okazało się że mój golfik ciągle "jeździł" na ciepłym powietrzu. Do tego jak się rozgrzał silnik to falowały obroty na gazie (na benzynie ok). Jeśli wzbogaciłem mieszankę gazową - to obrotu już nie falowały - ale urządzenie testujące pokazywało wciąż bogate mieszanki.
Zdjąłem ten kabelek [dol] - teraz klapka jest cały czas w pozycji "zimne powietrze" obroty teraz na ciepłym nie falują - jednak na zimnym - tak.
Po wrzuceniu na luz - silnik gaśnie (dmucha w dolot). Mam kilka pytań:
1. Czy można w takim układzie jeździć?
2. Czy trzeba ten wężyk zaślepić?
3. Co trzeba wymienić aby to działało poprawnie - jakie koszty?
4. Czy na gazie lepiej jest jeździć na zimnym powietrzu?
5. Czy gaśnięcie silnika podczas wrzucenia na luz - da się wyregulować - czy trzeba zmieniać dolot powietrza? Chciałbym jak najmniej ingerować w układ dolotu - bo chcę też czasem pojeździć na benzynie [kac]
Silnik to oczywiście 1.8 RP
Golf mk2 1.8 RP wer. Boston. Tak [gora] śmiga... [bajer]
[urlFotki, fotki, fotki ]http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2760[/url]
Zdjąłem ten kabelek [dol] - teraz klapka jest cały czas w pozycji "zimne powietrze" obroty teraz na ciepłym nie falują - jednak na zimnym - tak.
Po wrzuceniu na luz - silnik gaśnie (dmucha w dolot). Mam kilka pytań:
1. Czy można w takim układzie jeździć?
2. Czy trzeba ten wężyk zaślepić?
3. Co trzeba wymienić aby to działało poprawnie - jakie koszty?
4. Czy na gazie lepiej jest jeździć na zimnym powietrzu?
5. Czy gaśnięcie silnika podczas wrzucenia na luz - da się wyregulować - czy trzeba zmieniać dolot powietrza? Chciałbym jak najmniej ingerować w układ dolotu - bo chcę też czasem pojeździć na benzynie [kac]
Silnik to oczywiście 1.8 RP
Golf mk2 1.8 RP wer. Boston. Tak [gora] śmiga... [bajer]
[urlFotki, fotki, fotki ]http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2760[/url]
W obudowie nad gaźnikiem masz taki pomarańczowy element z zaworkiem i śrubą regulacyjną, istnieje możliwość regulacji uchylenia klapki. Ja jedynie latem jak jest bardzo gorąco to ściągam rurę biorącą ciepłe powietrze z nad kolektora. Przy takiej temperaturze jak jest teraz to lepiej nic nie kombinować tylko dobrze wyregulować.
http://rowers.pl
- Adam Polak
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 01:25
- Lokalizacja: wojkowice
- Kontakt:
moja rada nic nie zaślepiaj.spróbuj dokonać regulacji w instalacji gazowej.niestety często występują problemy właśnie po założeniu gazu.nie wiem o co chodziło koledze przedemną który napisał o jakiejś regulacji nad gażnikiem o ile wiem silniczek z oznaczeniem RP nie ma gażnika a ma jednopunktowy wtrysk paliwa monojetronic.
Dzięki, muszę u siebie to zaobserwować - może u mnei jest dobrze i niepotrzebnie robię problem sprawdzałem to tylko na biegu jałowym.cyarnz pisze:bez roznicy;) sprawa wyglada tak: na wolnych obrotach lub kiedy przepustnica jest zamknieta to klapa przestawia sie w pozycje "cieple powietrze" kiedy dajesz gazu klapka przestawia sie i ssie zimne powietrze;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości