kontrolka akumulatora...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A, to ja rozumiem, że ty chcesz podlączyć się z napięciem pod ten kabelek, a nie pod alternator? Jeżeli tak, to można tam podać +12V, ale wtedy lampka nie będzie świecila. Żeby zaświecila trzeba tam dac masę. Oczywiście wszystko na włączonym zapłonie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Miernik ustaw na DC i zakres 20V, przyłóż czarną końcówkę do minusa, czerwoną do plusa aku i przeczytaj (dasz radę?:):):) )Zmierz też przy alternatorze- czerwona do tego grubego kabla, a czarna do obudowy altak, może być nieo większe niż na akumulatozreQuatro7 pisze:jak to zrobić mało razy miałem ten przyzad w rece
sprawdż najpierw diode ładowania , potem rezystor diody , a jaśli będzie ok to masz do wymiany regler , dioda świeci po załączeniu zapłonu bo dostaje pełne napiecie 12V po uruchomieniu alternatora regler zmienia napiecie dodatnie na minus , wiec dioda gaśnie , jesli diode i rezystor masz dobry to wina jest reglera
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości