
[ Dodano: Pią Mar 30, 2007 8:12 pm ]
http://www.gaznik.pl/porady_naprawcze.html
taka porada o naprawie pull down. Ja tej "zapraski nie robiłem, oblałem na około żywicą epoksydową i tyle.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A po co ja blokowac?? Za jej ruch jest odpowiedzialny nastawnik po prawej stronie, silownik pull down otwiera ja w przypadku gwaltownego wcisniecia przepustnicy, jest to jednak element dublujacy sie bo naosce przepustnicy juz znajduje sie profilowana krzywka ktora ja otwiera w przypadku otwarcia przepustnicy, wiec po co wogole pull down?? Chyba tylko po to zeby mialo sie co zepsucPaweł Marek pisze:A jak planujesz klapeczkę rozruchową na zimnym zablokować na te 4 mm bez siłownika pull diown? Szczególnie piękny jest czarny kolorek siłownika 3 poł.
pomalowalem bo rdzewialPaweł Marek pisze:Szkoda aż że to od tyłu i nie widać, zamontuj odwrotnie
pull down byl sprawny, wymontowalem go z premedytacjaPaweł Marek pisze:taka porada o naprawie pull down. Ja tej "zapraski nie robiłem, oblałem na około żywicą epoksydową i tyle
dla pozbycia się kłopotów przy zapalaniu wystarczy właśnie ta funkcja co uchyla na 3mm, drugą olać tam, po 2 kilometrach i tak się już otworzy bimetalem.KamilW pisze:Wogole okazalo sie ze jeden z silownikow jest uszkodzony, juz doszedlem dokladnie do tego co on takiego robi ale z tego co widze do poprawnej pracy wystarczy mu dolne podcisnienie bo to ono uchyba przepustnice na 3 mm a drugie ja otwiera calkiem jakby sie mu deplo. Dla ciebie punkt za oszczedzenie czasu i klopotow
ten temat dotyczu Pierburga 2E2, a Ty masz problem z Pierburgiem 2EE, czyli gaźnikiem elektronicznym. I pod takim hasłem próbuj coś poszukać szukajką na dole strony, bo było dużo o tym gaźnikumaccciej pisze:Czy szukać przyczyny spalania w gaźniku czy gdzies indziej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości