Pali 10l przy spokojnej jeżdzie - co jest?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pali 10l przy spokojnej jeżdzie - co jest?
witam
mam problem z moim golfiem pali na dotyk tylko nie moge go rozbujac nawet do 140 a przy spokojnej jeździe pali mi 10l to znaczy jak nie przekraczam 2500 obrotów co jest????
mam problem z moim golfiem pali na dotyk tylko nie moge go rozbujac nawet do 140 a przy spokojnej jeździe pali mi 10l to znaczy jak nie przekraczam 2500 obrotów co jest????
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 11:53 przez dunaj, łącznie zmieniany 1 raz.
turbinka chodzi chyba dobrze jakoś od 2500 obrotów słychać i czuć jak sie załańcza a oleju nie bierze ani grama po przejechaniu 500 km nie ubyło wcale oleju tylko z dziwnych rzeczy co dzieje mi sie w samochodzie jest kontrolka od świec raz zgaśnie szybko raz nie chce sie wyłączyć aż wreszcie bez zgaszonej kontroli odpalam i pali na dotyk i wentylator od chłodnicy wlancza mi sie choć temperatura jest wpożątku
turbina napędzana jest gazami spalinowymi więć się nie włącza tylko wiruje cały czas a zależnie od prędkości obrotowej - spręża powietrze lub nie z tąd efekt pozornego włączenia.dunaj pisze:turbinka chodzi chyba dobrze jakoś od 2500 obrotów słychać i czuć jak sie załańcza
Podgrzewanie świec żarowych po długim postoju działa automatycznie w chwili otwarcia drzwi kierowcy (siadasz przekręcasz kluczyk i odrazu można odpalić ) kontrolka się nie zaświeci bo świece są już nagrzane i można odpalić. W ciągu dnia jak temp silnika jest w granicach 40-68*C świece będą grzały zdecydowanie krócej. Powy żej 70*C chyba jeśli dobrze pamiętam nie powinny już się załączać.dunaj pisze:tylko z dziwnych rzeczy co dzieje mi sie w samochodzie jest kontrolka od świec raz zgaśnie szybko raz nie chce sie wyłączyć aż wreszcie bez zgaszonej kontroli odpalam i pali na dotyk i wentylator od chłodnicy wlancza mi sie choć temperatura jest wpożątku
Wentylator na chłodnicy włącza się bo temp na silniku jest 90*C a na chłodnicy przekracza już próg 92*C co powoduje załączanie pierwszego biegu - wszystko tu jest w normie pod warunkiem ze termostat jest ok i temperatura stoi w połowie tj 90.
Te dość znaczne spalanie to może być wina źle ustawionego kąta wtrysku, zbyt małego ciśnienia z turbiny a za dużej dawki paliwa, bądz lejących wtrysków.
Twoje spalanie pewnie spowodowane jest tym ze musisz wiecej naciskac gaz bo autko słąbiej idzie. Poza tym przy tych 100km/h to i tak duzo Ci pali. Mi osatnio na dystansie 750km- w tym 500km miasto, 250km trasa z predkosciami do 150km/h spalił średnio 6,6l. Poza tym powiem tak 3 tys obr. mam w granicach 118-120km/h. W AAZ były 2 skrzynie krótrza 4T, dłuższa CHD- ta była po 93 r. Jezeli wszystko masz ok- filtry, kąt wtrysku, to podejrzewam ze turbo słabo dmucha lub zawór upustowy sie podwiesił lub jest nieszczelnosć w przewodach.dunaj pisze:sprawdzilem jeszce raz ile mi pali i wychodzi kolo 6 jak jade tak do 100 km godz ale dalej nie chce mi sie rozbujac szybciej jak 140 Jak tam u was wygląda sytułacja z obrotami bo u mnie przy 95 km na godz mam 2500 obrotów tak powinno byc ????
A do tych 140km/ h sie szyko buja czy wolno i to max, czy przy 140km/h jakby sie zawieszał????
zauważam że nie tylko ja mam podobny problem wydaje mi się ze w miescie zjada z 9 litrow na bank... nie wiem sam juz o co chodzi smiga zajebiscie mechanicy mowia ze all jest spoko a mnie sie wydaje ze za duzo... jezdzilem ostro to mogl tyle palic ale teraz spasowalem a tu nadal to samo... nie wiem co robic....
na odpalonym popatrz w okolice pompy wtryskowej cyz nie cieknie gdzies u mnie wyszstko ladnie chodzilo itp a palil duzo za duzo i jak kiedy przy odpalonym spojrzalem pod maske zoabczylem ze z gruszki sie leje z odpowietrznika,problem naprawilem i palil polowe tego co wczesniej:)
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
Coś musi być z turbiną bo zarówno w teorii jak i praktyce zaczyna efektownie doładowywać przy prędkościach 2000 obr/min. Ja posiadam tez silnik AAZ i raczej mu nie szczędze ale na zbiorniku przejeżdżam powyżej 650 km. Jeśli chodzi o to, że silnik dużo pali, to oznacza iż nie ma wystarczającej mocy i się męczy na rozpędzenie. Silniki z turbiną wymagają tego aby o nie dbać, jak sie eksploatuje turbinke na maxa przed rozgrzaniem i nie studzi się jej po ciężkiej jeździe to pokazuje pazury. No i przez to silnik nie chce pracować tak jak powinien
I jeszcze jedna sprawa, wtryski masz dobre ?? Może nie ma odpowiedniej mieszanki, to i nie będzie ciągnął,. Nie dymi Tobie przy normalnej jeździe ??
I jeszcze jedna sprawa, wtryski masz dobre ?? Może nie ma odpowiedniej mieszanki, to i nie będzie ciągnął,. Nie dymi Tobie przy normalnej jeździe ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości