Jaka skrzynia do VW Golf 2.0 GTI 2E???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Jaka skrzynia do VW Golf 2.0 GTI 2E???
Witam!! Od razu mowie ze nie znalazlem takiego tematu, a mam taki problem ze musze wymienic skrzynie biegow w 2.0 GTI 2E i nie wiem jakie powinny byc oznaczenia skrzyni, czy np. pasuje kilka oznaczen, czy bedzie pasowala skrzynia od passata 2.0 16V?? bo taka akurat narazie upatrzylem sobie!! Ale interesuje mnie jakie maja byc oznaczenia skrzyni zeby byly takie same przelozenia?? Moze byc ciutke krotsza skrzynia, ale w zadnym wypadku nie chce jakiejs dlugiej skrzyni bo samochod stracil by przyspieszenie...
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
greg pisze:kod skrzyni CHEdobry jesteś - rok model nie - passat 2,0 16V ...HUBERT GTI pisze:czy bedzie pasowala skrzynia od passata 2.0 16V
A wiec juz wiem!! Umnie przy Golfie 3, rocznik 1992, silniku 2.0 GTI 2E 8V , jest skrzynia o oznaczeniu AMC!! Natomiast ten passat z ktorego jest skrzynia to tez rocznik 1992, silnik jest 16V a koles mi podal jakies oznaczenie AYK i jakis numer 12110!! Panowie bedzie ta skrzynia pasowala do mojego Golfa?? A jesli nawet by pasowala to czy ma te same przelozenia itd?? dodam ze to co sam zauwazylem to ze ta skrzynia ma nieco inne wyjcie na linke od sprzegla niz u mnie... koles mowi ze tam jest sprzeglo hydrauliczne... a u mnie?? Czy ktos wie?
POZDRAWIAM!!
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
U Ciebie jest sprzęgło na linke. Więc chyba bez przeróbek się nie obejdzie, a jeśli chodzi o skrzynie to ja też wymieniałem, posiadałem oznaczenie CHE a teraz włożyłem o oznaczeniu DF i nie odczułem żadnych róznic
pozdrawiam
[ Dodano: 10 Maj 2007 22:21 ]
pozdrawiam
[ Dodano: 10 Maj 2007 22:21 ]
słabo szukałeś bo ja taki temat zakładałemHUBERT GTI pisze:Od razu mowie ze nie znalazlem takiego tematu
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
AYK jest na gruby wałek (28 zębów) , Twoja skrzynia jest chyba na cienki, więc bez "kombinacji" ze sprzęgłem się nie obejdzie (oprucz innego sposobu wysprzęglania - linka/wysprzęglik).
P.S
12110 to numer "magazynowy" kolesia co sprzedaje skrzynię na Allegro
P.S
12110 to numer "magazynowy" kolesia co sprzedaje skrzynię na Allegro
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Dzieki Wam Panowie dzieki temu troche mi sie rozjasnilo na ten temat
To skoro w 2.0 2E miales skrzynie CHE to chyba AMC jest taka sama czy niekoniecznie?? Jakie masz tam sprzegielko?? Tez na linke tak jak u mnie? Z tego co wiem w AMC tez jest grubszy walek i sprzeglo srednicy 220mm czy cos takiego wiec nie rozumiem dlaczego dwie skrzynie moga sie roznic od siebie ze jedna jest na linke a druga ma hydraulike??
pusty pisze:U Ciebie jest sprzęgło na linke. Więc chyba bez przeróbek się nie obejdzie, a jeśli chodzi o skrzynie to ja też wymieniałem, posiadałem oznaczenie CHE a teraz włożyłem o oznaczeniu DF i nie odczułem żadnych róznic
pozdrawiam
To skoro w 2.0 2E miales skrzynie CHE to chyba AMC jest taka sama czy niekoniecznie?? Jakie masz tam sprzegielko?? Tez na linke tak jak u mnie? Z tego co wiem w AMC tez jest grubszy walek i sprzeglo srednicy 220mm czy cos takiego wiec nie rozumiem dlaczego dwie skrzynie moga sie roznic od siebie ze jedna jest na linke a druga ma hydraulike??
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
ano mogą, nowsze, lepsze zastosowanieHUBERT GTI pisze:nie rozumiem dlaczego dwie skrzynie moga sie roznic od siebie ze jedna jest na linke a druga ma hydraulike??
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
skrzynia z passata nie bo-inne sprzęgło(tradycyjne a nie wysprzęglanie prętem) inne sterowanie sprzęgłem(hydraulika w passacie-linka w golfie),inne sterowanie biegami(linki w passacie,cięgna w golfie) poza tym w passacie silnik 2E były 3 różne sprzęgła do których trzeba znać rocznik i numer silnika a ceny sprzegieł do passata 2E wachają się od 400 zł do o zgrozo 1200 zł(zależy od tego nieszczęsnego numeru silnika w passacie) co znaczy, że zabawa w skrzynie z passata jest nieopłacalna, co do wałka sprzegłowego raczej masz gruby wałek(bo takie powinny być w golfie GTi do silników 2E i ADY),choć ja swapowałem ADY do swego mk1 i jak sie okazało w mk3 był silnik ADY(różni sie od 2E wtryskiem-moc ta sama) a była tam skrzynia CHB od silnika 1.8 90 PS na cienki wałek sprzegłowy z odpowiednia tarczą i jakoś to działało(skrzynia krótsza od AUG stosowanej w mk2 GTi)
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości