Jaka skrzynia do VW Golf 2.0 GTI 2E???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Jaka skrzynia do VW Golf 2.0 GTI 2E???

Post autor: HUBERT GTI » śr maja 02, 2007 15:29

Witam!! Od razu mowie ze nie znalazlem takiego tematu, a mam taki problem ze musze wymienic skrzynie biegow w 2.0 GTI 2E i nie wiem jakie powinny byc oznaczenia skrzyni, czy np. pasuje kilka oznaczen, czy bedzie pasowala skrzynia od passata 2.0 16V?? bo taka akurat narazie upatrzylem sobie!! Ale interesuje mnie jakie maja byc oznaczenia skrzyni zeby byly takie same przelozenia?? Moze byc ciutke krotsza skrzynia, ale w zadnym wypadku nie chce jakiejs dlugiej skrzyni bo samochod stracil by przyspieszenie...



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr maja 02, 2007 16:01

A może odczytaj ze swojej symbol. Symbol jest też na wklejce w bagażniku i w książce serwisowej.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

greg

Post autor: greg » śr maja 02, 2007 16:25

kod skrzyni CHE
HUBERT GTI pisze:czy bedzie pasowala skrzynia od passata 2.0 16V
dobry jesteś - rok model nie - passat 2,0 16V ...



HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » czw maja 10, 2007 17:37

greg pisze:kod skrzyni CHE
HUBERT GTI pisze:czy bedzie pasowala skrzynia od passata 2.0 16V
dobry jesteś - rok model nie - passat 2,0 16V ...

A wiec juz wiem!! Umnie przy Golfie 3, rocznik 1992, silniku 2.0 GTI 2E 8V , jest skrzynia o oznaczeniu AMC!! Natomiast ten passat z ktorego jest skrzynia to tez rocznik 1992, silnik jest 16V a koles mi podal jakies oznaczenie AYK i jakis numer 12110!! Panowie bedzie ta skrzynia pasowala do mojego Golfa?? A jesli nawet by pasowala to czy ma te same przelozenia itd?? dodam ze to co sam zauwazylem to ze ta skrzynia ma nieco inne wyjcie na linke od sprzegla niz u mnie... koles mowi ze tam jest sprzeglo hydrauliczne... a u mnie?? Czy ktos wie?


POZDRAWIAM!!



Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » czw maja 10, 2007 22:19

U Ciebie jest sprzęgło na linke. Więc chyba bez przeróbek się nie obejdzie, a jeśli chodzi o skrzynie to ja też wymieniałem, posiadałem oznaczenie CHE a teraz włożyłem o oznaczeniu DF i nie odczułem żadnych róznic
pozdrawiam

[ Dodano: 10 Maj 2007 22:21 ]
HUBERT GTI pisze:Od razu mowie ze nie znalazlem takiego tematu
słabo szukałeś bo ja taki temat zakładałem :D


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 10, 2007 22:55

AYK jest na gruby wałek (28 zębów) , Twoja skrzynia jest chyba na cienki, więc bez "kombinacji" ze sprzęgłem się nie obejdzie (oprucz innego sposobu wysprzęglania - linka/wysprzęglik).

P.S
12110 to numer "magazynowy" kolesia co sprzedaje skrzynię na Allegro :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » czw maja 10, 2007 23:53

Dzieki Wam Panowie dzieki temu troche mi sie rozjasnilo na ten temat :bigok:

pusty pisze:U Ciebie jest sprzęgło na linke. Więc chyba bez przeróbek się nie obejdzie, a jeśli chodzi o skrzynie to ja też wymieniałem, posiadałem oznaczenie CHE a teraz włożyłem o oznaczeniu DF i nie odczułem żadnych róznic
pozdrawiam

To skoro w 2.0 2E miales skrzynie CHE to chyba AMC jest taka sama czy niekoniecznie?? Jakie masz tam sprzegielko?? Tez na linke tak jak u mnie? Z tego co wiem w AMC tez jest grubszy walek i sprzeglo srednicy 220mm czy cos takiego wiec nie rozumiem dlaczego dwie skrzynie moga sie roznic od siebie ze jedna jest na linke a druga ma hydraulike??



Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pt maja 11, 2007 10:20

HUBERT GTI pisze:nie rozumiem dlaczego dwie skrzynie moga sie roznic od siebie ze jedna jest na linke a druga ma hydraulike??
ano mogą, nowsze, lepsze zastosowanie


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt maja 11, 2007 19:41

w 2.0 2E na 100% pasuje che i amc

nie pasują inne od 1,8 albo 1,6 ani disla



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt maja 11, 2007 22:46

skrzynia z passata nie bo-inne sprzęgło(tradycyjne a nie wysprzęglanie prętem) inne sterowanie sprzęgłem(hydraulika w passacie-linka w golfie),inne sterowanie biegami(linki w passacie,cięgna w golfie) poza tym w passacie silnik 2E były 3 różne sprzęgła do których trzeba znać rocznik i numer silnika a ceny sprzegieł do passata 2E wachają się od 400 zł do o zgrozo 1200 zł(zależy od tego nieszczęsnego numeru silnika w passacie) co znaczy, że zabawa w skrzynie z passata jest nieopłacalna, co do wałka sprzegłowego raczej masz gruby wałek(bo takie powinny być w golfie GTi do silników 2E i ADY),choć ja swapowałem ADY do swego mk1 i jak sie okazało w mk3 był silnik ADY(różni sie od 2E wtryskiem-moc ta sama) a była tam skrzynia CHB od silnika 1.8 90 PS na cienki wałek sprzegłowy z odpowiednia tarczą i jakoś to działało(skrzynia krótsza od AUG stosowanej w mk2 GTi)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości