Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
lokmen
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
- Lokalizacja: żyrardów
-
Kontakt:
Post
autor: lokmen » pt maja 11, 2007 12:52
Kolejny problem jaki zauważyłem to taki że silnik traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów (dot. 3, 4 biegu) przy niższych biegach po przegięciu z obrotami pow 3 tyś dzieje się coś bardzo dziwnego otóż silnik przestaje regularnie pracować- chodzi jak by pracował na 3 garach jeśli nie na dwóch- jednym słowem klekocze a z tyłu czarno jak z kotlowni dzieje się tak przez ok 10 sek- wtedy musze wcisnąć sprzęgło i poczekać na wolnych obrotach- po tym czasie jak ręką odjął. Czemu tak jest? za wszelką pomoć wiekie dzięki...
Pozdrawiam
Witam serdecznie. Za waszą namową- za co dzięki - wjechałem do DIAGTRONIKA w Jankch k/ W-wy no i wyszło szydło z worka czemu nie moge przekroczyć tych magicznych 3 tys/ v/min otóż okazało się że kiedy gość który czyścił mi nastawnik paliwa po jego założeniu źle ustawił początkową wartość napięcia co skutkowało że przy 3700 obrotach napięcie było już max i stąd kończyły mi się obroty - oczywiście chłopaki zrobili jak trzeba i teraz z obrotami jest ok. Przy okazji dowiedziałem się że mój golf zamist 90KM ma ich 136 co mnie troche zdziwiło- no cóż ale już takiego sprowadziłem.
Niestety po jawił się znowu problem drżenia jaki miałem przed czyszczeniem nastawnika tyle że wtedy drżał jak dodawałem gazu a teraz jak np. rozpędzę auto do 80 na 4ym biegu puszczam pedał gazu i naciskając go delikatnie ponownie celem utrzymania prędkości silnik wpada w drgania. No i to natrętne kopcenie jak wciskam pedał w dno to leci czarny dym i rano jak odpalam przez chwile mam siwy dymek. Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
ciekawe czy któś miał już podobnie jak ja. Ale i tak muszę znowu podskoczyć do chłopaków z Diagtronika.
Pozdrawiam
-
dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » pt maja 11, 2007 13:06
lokmen pisze:golf zamist 90KM ma ich 136
Jaki silnik? (oznaczenie)
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pt maja 11, 2007 13:54
lokmen pisze:Witam serdecznie. Za waszą namową- za co dzięki - wjechałem do DIAGTRONIKA w Jankch k/ W-wy no i wyszło szydło z worka czemu nie moge przekroczyć tych magicznych 3 tys/ v/min otóż okazało się że kiedy gość który czyścił mi nastawnik paliwa po jego założeniu źle ustawił początkową wartość napięcia co skutkowało że przy 3700 obrotach napięcie było już max i stąd kończyły mi się obroty - oczywiście chłopaki zrobili jak trzeba i teraz z obrotami jest ok. Przy okazji dowiedziałem się że mój golf zamist 90KM ma ich 136 co mnie troche zdziwiło- no cóż ale już takiego sprowadziłem.
Niestety po jawił się znowu problem drżenia jaki miałem przed czyszczeniem nastawnika tyle że wtedy drżał jak dodawałem gazu a teraz jak np. rozpędzę auto do 80 na 4ym biegu puszczam pedał gazu i naciskając go delikatnie ponownie celem utrzymania prędkości silnik wpada w drgania. No i to natrętne kopcenie jak wciskam pedał w dno to leci czarny dym i rano jak odpalam przez chwile mam siwy dymek. Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
ciekawe czy któś miał już podobnie jak ja. Ale i tak muszę znowu podskoczyć do chłopaków z Diagtronika.
hehe to juz wiem z kim mialem przyjemnosc dzisiaj rozmawiac
podjedziesz to sprawdzimy co tam u Ciebie sie dzieje.
Jaki silnik? (oznaczenie)
kolega mowil ze 1Z
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » pt maja 11, 2007 13:59
Adamm pisze:kolega mowil ze 1Z
1Z 136KM ???????
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » pt maja 11, 2007 19:22
lokmen pisze:Dodam iz gosc który czyścił nastawinik obniżył dawkę paliwa stwierdzając iż ktoś ją przestawił na maxa niestety od tego momentu zaczął kopcic- wcześniej tego nie było.
zalezy co on uważa za maksa i co uwaza przez obnizenie - dowiedz sie jaka wartośc dawki jest ustalona, bo to niestety działa odwrotnie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob maja 12, 2007 01:10
Corvax pisze:zalezy co on uważa za maksa i co uwaza przez obnizenie - dowiedz sie jaka wartośc dawki jest ustalona, bo to niestety działa odwrotnie.
wiesz ze w rozmowie z kolega pomyslalem ze to wlasnie taki "fachowiec" skoro na nastawniku nie potrafil ustawic odpowiedniego napiecia to pewni i dawke spier.... lil tylko dziwne ze skoro kolega byl w diagtroniku gdzie mu korygowali napiecie to nie sprawdzaliby dawki?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » sob maja 12, 2007 09:52
toby było oczywiście dziwne, faktem jest natomiast że po grzebaniu w pompie auto zaczeło kopcić - dawke moim zdaniem i tak w tym wypadku warto sprawdzić
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob maja 12, 2007 22:54
obowiazkowo bo po ustawieniu odpowiedniego napiecia na suwaku poszarpuje deliktanie na co wplyw moze miec za wysoka dawka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości