głowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

HALUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 18:37
Lokalizacja: lubelskie

głowica

Post autor: HALUN » śr maja 09, 2007 21:45

robiłem uszczelke pod głowicą i zapłaciłem 600 złotych (całość) gadałem z mechanikiem, mówił że głowicy nie daje sie do szlifu tylko jak są duże nierówności to sie wymienia na nowa.
co wy na to????????????????????????
1,9 TDI 115 kM



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » śr maja 09, 2007 21:55

Jesli głowica jest nierówna u dołu, to daje się ją do planowania, zeby była znowu równa.

Do wymiany była by w przypadku, gdy była by mocno spękana, albo już nie można by jej planowac - ale to musiała by byc mocno wygięta lub wiele razy planowana.

A tak w () to mało zaplaciłes. Ja w mk2 za takie cos + rozrząd nowy 900 zapłaciłem ( uszczelki wszelkie reinz )



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw maja 10, 2007 13:32

Bordos ma rację.Głowicę jak najbardziej sie planuje - jeżeli nie jest jakoś drastycznie krzywa i nie ma wielkich nierówności. Potem sie kupuje grubszą uszczelką i składa spowrotem w całość. Głowicę trzeba nową jak stara jest pęknięta (chociaż i taką można pospawać ale nie zachwalam tego zabiegu). A 600 zł to rozsądna cena za naprawę chociaż można to napewno taniej zrobić. Pozrdawiam.



Anusia
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn lut 06, 2006 13:25
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: Anusia » czw maja 10, 2007 14:08

Poczytajcie książkę o DIESLACH - głowicę wymienia się na nową!! Ostatnio skończyłam rozdział o naprawie silnika . Głowicy w TDi nie planuje się ...


[url=http://www.wunschkinder.net][img]http://www.wunschkinder.net/forum/ticker/tick/08/01/2008/47/26/Julian/0/153/0/51.png[/img]
[/url]

Projekt mk2 gti ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&start=900

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 10, 2007 17:28

Anusia pisze:Poczytajcie książkę o DIESLACH - głowicę wymienia się na nową!! Ostatnio skończyłam rozdział o naprawie silnika . Głowicy w TDi nie planuje się ...
a świstak siedzi i zawija.... :P

jak nie jak tak :D ja u siebie planowalem ostatniojak zmieniałem :P a ksiażkami az tak bym sie nie sugerowal Aniu

wg ksiazki i serwisu np przy szarpaniu zmienia sie pompe a wiesz co mozna zrobic :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw maja 10, 2007 18:28

Adamm masz racje. W książkach przesadzają. Czytałem gdzieś że pasek rozrządu jak się raz założy to już zdjąć go nie wolno nawet jak coś sie sypnie (wyciegi z simerów itp.). Ja swój miałem już 3 razy zdjęty i 4 razy zakładany. Auto wciąż jeździ. Jak pasek pęknie to się wam pochwale.



HALUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 18:37
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: HALUN » czw maja 10, 2007 19:21

dzięki za opinie
pozdrawiam



bm86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:49
Lokalizacja: Małopolska- Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: bm86 » czw maja 10, 2007 19:24

Książki serwisowe są dla "Servisantów" a w serwisach nie naprawia się samochodów tylko wymienia części na nowe. Natomiast mechanicy znający się na fachu wiedzą jak naprawić samochód.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 10, 2007 19:43

hehe moj tez byl ostatnio ze 4 - 5 razy zdejmowany ale dopiero co kupiony wiec jakos jezdzi :) wazne zeby mial dobre zeby i dobrze napiety byl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 10, 2007 20:14

Panowie ale z tym planowaniem tez nie nalezy przesadzać , bo tak jak serwisy nie zalecają planowania tylko wymianę na nową głowię bo im to sie bardziej opłaca, tak samo mechanicy i zakłady które sie spacjalizują w regenaracjach głowic zalecają planowanie kazdej zdjętej z silnika głowicy czy trzeba czy nie, kiedys juz pisałem ze jak byłem na praktykach w zakładzie mechaniki samochodowej to jak demontowalismy silniki do naprawy kapitalnej, to ja osobiscie nie pamietam aby głowice były oddawane do planowania, a po złozeniu silniczki chodziły jak zyletki i wszystko było ok. takze z tym planowaniem nie dajcie sie zwariować, bo kazdy chce tylko zarobic czy trzeba czy nie trzeba, a sami wiecie jacy są mechanicy jak sie nie ma kogoś zaufanego to trzeba im sie zawsze patrzec na ręce, bo pewnosici nie ma ze zamiast nowej częsci włożą do silnika cos starego a nowe do opchnięcia, tak to juz jest w tym kraju.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości