zegary przestają działać w czasie jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zegary przestają działać w czasie jazdy
Mam taki problem że w czasie jazdy przestają działać zegary czyli tak jak by był wyłączony silnik zegary opadają i nie świecą się kontrolki a silnik działa po paru chwilach wraca do normy i wszystko OK? Pomocy o co chodzi!!!!!!
Ostatnio zmieniony czw maja 10, 2007 00:51 przez KrzysiekWawa75, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to jest porada kolegi z forum, powinna ci pomoc jak sie do tego zabracKrzysiekWawa75 pisze:A moze jest jakiś schemat jak się do tego zabrać.
http://vw2.info/vwforum/oslicznik.html
jasne ze moze sie cos stac...to jest elektronika...przypuszczalnie masz luzna wtyczke w liczniku i poprzez takie luzy nastepuje wlaczanie<=>wylaczanie zasilania, co moze doprowadzic do jakiegos uszkodzenia, zerknij do tego w miare szybkoKrzysiekWawa75 pisze:Czy moze się coś stać jak tego szybko nie naprawie???
ps jako ciekawostke dodam, mam licznik MM rok95 i na rozebranym liczniku i podlaczonym do niego zasilaniu (w domu, nie w aucie) dotknalem przez przypadek palcem nozkek rezonatora kwarcowego (zrobilem mu zwarcie) czym uszkodzilem pamiec licznika (na szczescie nie swoja )
Pozdrawiam Bizak
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
***REGULAMIN DZIAŁU VW TDI TD Diesel***
1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.
2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.
3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.
4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.
2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.
3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.
4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Szwagrowi w Cordobie w identyczny sposób siadały zegary. Jak piprznął w dechę to zaskakiwały. Nie mogąc patrzeć na to jak się szwagier z tym męczył przystąpiłem do naprawy. Sprawdzam kostkę i nic. W czasie jazdy próbnej znowu padły. No to rozkręcam dalej, teraz już samą szafę. Po jakiś 30 min oglądania dostrzegam zimny lut. (był w dość charakterystycznym miejscu i podejrzewam, że niejednemu zegary padły z powodu tego lutu (pewnie nie tylko w Cordobie)). Po następnych 5 minutach walki z lutownicą, następnie jeździe próbnej po różnego typu nierównościach zegary więcej ani razu nie umarły
P.s. Jak ktoś mi zapoda fotkę płytki ze ścieżkami od zegarów to pokażę gdzie ten zimny lut się zakradł.
P.s. Jak ktoś mi zapoda fotkę płytki ze ścieżkami od zegarów to pokażę gdzie ten zimny lut się zakradł.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości