Kąt ustawienia zapłonu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kąt ustawienia zapłonu.
O to zrzut ustawienia kątów w moim MKIII.
Nie znam się za bardzo na tym, wiem tylko tyle, że na bank jest źle ustawiony.
Jakie mogą być skutki jazdy z takim ustawianiem, i czy ustawienie tego do optimum jest kosztowne?
Nie znam się za bardzo na tym, wiem tylko tyle, że na bank jest źle ustawiony.
Jakie mogą być skutki jazdy z takim ustawianiem, i czy ustawienie tego do optimum jest kosztowne?
Faktycznie cos zaduzy ten kat, i temperatura silnika przy sprawdzaniu kata powinna przekroczyc 80 st. a wide ze sprawdzales na zimnym
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
Po czym wniskujesz, że silnik był zimny?Scotto pisze:Faktycznie cos zaduzy ten kat, i temperatura silnika przy sprawdzaniu kata powinna przekroczyc 80 st. a wide ze sprawdzales na zimnym
[ Dodano: 10 Maj 2007 10:17 ]
A co zeskutkami jazdy z takim ustawianiem? Bo nie wiem kiedy będe mógł to ustawić, a tak ewentualnie będe ograniczał jeżdżenie, jeżeli szkodzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości