Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt maja 08, 2007 21:57

[quote="bigozz"][/quote]
zobacze jaki to sa koszta jak niewielkie to kupie i sprawdze
przy dwóch czujnikach oleju wystepuje sprzecznoć i pewnie dwa czujniki ciśnienia były tylko w benzynach



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 22:03

dwa czujniki to poprostu jeden od niskiego ciśnienia a drugi od wysokiego prawdopodobnie ten od wysokiego ma inne parametry niż potrzeba i dlatego powyżej 2000 masz kłopoty :) podmień na jeden taki np od 1Z i bedziesz miał problem z głowy :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » śr maja 09, 2007 12:40

Przemo440 a czy czujnik od MK4 podejdzie do MK3 ?
czy nie lepiej jest w takim razie włożyć taki czujnik od 1z



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 09, 2007 16:10

bigozz pisze:dwa czujniki to poprostu jeden od niskiego ciśnienia a drugi od wysokiego prawdopodobnie ten od wysokiego ma inne parametry niż potrzeba i dlatego powyżej 2000 masz kłopoty :) podmień na jeden taki np od 1Z i bedziesz miał problem z głowy :)

ale w przypadku łączenie ich na jednym przewodzie nie ma sensu tak mi sie wydaje powinny być jakoś odseparowane diodami.

dziś kupiłem czujnik od 1Z i dalej jest tak samo tylko dopiero troche póżniej sie zapaliła
najprawdopodobniej mam za niskie ciśnienie, jak sprawdze to dam znać



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » śr maja 09, 2007 21:47

Mialem to samo, problem rozwiazalem odcinajac jeden kabelek, tylko teraz nie pamietam czy od wyzszego cisnienia czy od tego nizszego, nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie, ale chodzi dobrze bo olej sie swiecil juz jak cos bylo nie tak.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr maja 09, 2007 22:24

maro pisze:Mialem to samo, problem rozwiazalem odcinajac jeden kabelek, tylko teraz nie pamietam czy od wyzszego cisnienia czy od tego nizszego, nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie, ale chodzi dobrze bo olej sie swiecil juz jak cos bylo nie tak.
a wypiełeś gdzieś przy przejściówce czy tak normalnie przy silniki odłączyłeś przewód?



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » śr maja 09, 2007 22:40

przy przejsciowce, bo na kabelki numer 8 i 9 we wtyczce z mk3 ma byc podany 10 z niebieskiej wtyczzki, wiec wzialem najpierw odpialem jeden z przejsciowki (czyli albo 8 albo 9) i pamietam ze nic nie dalo wiec go podlaczylem z powrotem i odpialem ten drugi (chyba 8 ale nie pamietam na 100 %), podzialalo, wiem ze wszytsko dziala, bo jak mialem jeszcze 1.4 i nie mial cisnienia to olej migal


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » czw maja 17, 2007 23:53

hej, a czy ktos może mi powiedzieć czy ten licznik podejdzie do mojego 1,8 ABS 90KM.wklejam zdjęcie naklejki. co mozna odczytać z tych danych?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt maja 18, 2007 07:15

1J0 919 8 6 1 D 260 Km/h Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr podejdzie :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » pt maja 18, 2007 19:20

dzięki bigozz, a jak będzie z prędkościomierzem i obrotkiem, czy będzie wskazywał poprawnie, czy będzie przekłamywał?jeżeli tak to czy można go będzie jakoś przeskalować?


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt maja 18, 2007 19:56

obrotek na 100% będzie dobrze a prędkościomierz trzeba zaadaptować :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » sob maja 19, 2007 00:27

a czy każdy licznik z MkIV ma już MFA?


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » sob maja 19, 2007 06:50

nie


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » sob maja 19, 2007 16:57

no właśnie , a jak stwierdzić czy jest już MFA? myślałem że z tej naklejki można to wyczytać.

[ Dodano: Sob Maj 19, 2007 16:58 ]
bez podłączania, bo gość chyba nie kuma za bardzo i jak zacznie podłączać to jeszcze coś skopsa.


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości