Silnik 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » ndz kwie 24, 2005 22:51

Marihuana Man pisze:
  • No cuż ja Tobie napisałem co myśle o Twoim silniku a jeżeli mówisz o książce to już napewno nic tam nie pisze o 12 litrach.
No chyba nie sądzisz, że producent poda zużycie paliwa w najbardziej niekorzystnych warunkach... Jest normą, że podaje parametry jak najbardziej zachecające do kupna tego auta... Jeśli auto będzie jeżdzić w Rosji przy mrozach -20 to z całą pewnością spali i 14 litrów... A teraz fakty...
Jak pisałem w chwili obecnej to auto mi pali w mieście 8,5 litra (zimą przy mocnych mrozach brało 12,0)przy danych producenta 8,3 l... W trasie spalanie wacha się 6,5-7,0 Ty podałeś 6,8-7,0 w mieście czyli 1,5 litra mniej niż podaje producent... No cóż ... Fantastyczny wynik... Dosłownie... Właśnie przez takie za przeproszeniem pieprzenie ludzie kupują auta licząc na to że będą ekonomiczne i zostaja właścicielem shita... Przez zwykłą przyzwoitość nie wpuszczajcie ludzi w maliny...
Co do wpuszczania ludzi w maliny to przyznałeś się że jesteś szczęsliwym posiadaczam silnika "shita...", a jak widzisz są też ludzie szczęśliwi którym pali tyle a nie jak Tobie, wiec dalsza rozmowa z Tobą uważam za zamkniętą, a jak chce ktoś sobie sportowy samochód kupić to polecam BMW.



malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pn kwie 25, 2005 08:17

Do MARO: w mieście pali mi około 11-12 literków, ale w trasie przez jakieś 5-6 tyś km palił średnio 7,5-8 litrów... W cyklu mieszanym pali mi teraz 9,0 nawet do 10,o litrów, co uważam za zbyt dużo, bo np. Lanos 1.5 pali w cyklu mieszanym 11 litrów...



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 11:17

Ludzie albo wymacie złomy albo ja ma udany silnik ,mam 1,4 ABD pali mi przy jezdzie na trasie z szybkoscia ok 80-100 ok 5L na 100 a w miescie przy spokojniej jeżdzie lekko ponad 6-6,5, a przy kacie czyli jazda od 4000-6000 rpm od 8 do 15 L na 100, a jesli chodzi o temat główny kup sobie komputer z 1,8 90km wyciąg z niego układzik (na podstawce), przłuz do swojego 1,4 i masz z 60km(44kw) -75km prawie moj był sprawdzany na hamowny w Rzeszowie i miał 74 km,i oc wy na to chłopaki, a silnik na orginalnym sterowniku naprawde mało pali, tylko macie sondy chłopaki pozatykane stad spalanie w waszych maszynach



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 11:22

A i jeszcze jedno jak macie złomy które pala po 10-15L jak polonez to jedzcie z nimi w maliny BEDE NA ZLOCIE W W-WIE I MOGE POKAZAC JAK SIE ROBI MYKI ZE SPALANIEM,ZEBY SPADŁO I TO BARDZO POWAZNIE,POZDRO DAL TY CO IMM AUTKA Z SILNIKIEM 1,4 PALA PO 15L.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn kwie 25, 2005 12:13

Suche fakty odemnie (z gory mowie, ze mialem przyjemnosc jazdy 1.4 spora ilosc kilometrowi uwazam, ze nic nie uzasadnia zakupu mk3 z silnikiem 1,4)

- Koszt utrzymania jest w zasadzie identyczny z 1.8 (ABS 90 KM, ktory teraz posiadam). Spalanie w miescie u mnie 10-12
litrow LPG, benzolu pali w okolicach 9. Wiec z tego co widze to spalanie jest niemal identyczne :| A nie jezdze jak emeryt :>
- Koszta eksploatacyjne rowniez wskazuja na 1.8. Przy wymianie rozrzadu nie trzeba dotykac pompy wody, ktora w 1.4 powinno sie przy okazji wymienic, pozastale czesci kosztuja tyle samo.
- przy montazu lpg 1.4 staje sie juz totalnym mulem
- zywotnosc opisywanych silnikow jest taka sama

Jednakze komfort i przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza w 1.8. Nie rozumiem tutaj wypowiedzi niektorych osob posiadajacych 1.4 - ja rozumiem ze kazdy chwali co ma, ale nie popadajmy w skrajnosci -tzreba trzezwo popatrzec na fakty.

Oczywiscie, ktos moze mi zarzucic, ze tak samo moge porownac 1.8 z 2.0 8V (115) lub 16V (150) czy nawet z VR6 (174). Niestety utrzymanie tych silnikow jzu jest o niebo drozsze - dlatego to osobny temat :D



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 12:26

tak ,to by sie zgadzało ze 1,8 wychodzi najlepiej, ale nie mów mi takich rzeczy, ze 1,8 to niewiadomo co jest ja mam zamontowane DRY Shot NITRO i nie masz szans swoim 1,8 ani na speed ani na start, morze mi sie akurat trafił jakis fajny silnik ,miał remont 1 rok temu prawie wszystko nowe oprucz wału korbowego, a wczoraj jeśdzilem znajomego seatem z 96" z 1,4b ten to jechac nie chcał wogóle, w porównaniu do mojego,nie zachwalam swojego złoma ale to jezdzi naprawde dobrze na wyścigo z calibra 2,0 8v 115ps dostała w dupoe z tym golfem , ale korzystałem z Nitro na 3,4 i szybkosc po 1km to prawie 160 km/h i co powiesz ,a zreszta auto mozna bedzie zobaczyc na zlocie w warszaiw 6-8 maj



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn kwie 25, 2005 12:37

Sylvo23 pisze: i co powiesz
Nic nie powiem, bo niewiele zrozumialem :|
Jednakze zapraszam na majoVWke - jako jeden z organizatorow, zapewnie Ci kawalek miejsca abys zaprezentowal co Twoj 1.4 potrafi :goof: :rotfl:



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 12:49

moze juz bedzie miał turbo zamontowane, to wtedy dam wam szkołe jazdy, a jeszcze obrucz mechaniki tuning wizualny tez jest i nie taki jaiś wiesniacki wcale,pozdro, ps może zrobim sprint twój kontra mój ? :)



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pn kwie 25, 2005 12:52

Nie chcę brutalnie kwestionować tych wyników ale jeśli producent na nowe autko podaje dane 8,3 litra w mieście to co mam mysleć o waszych danych, nie mówiąc już o samochodach 10 letnich i starszych... I nie słyszałem jeszcze o tym, żeby producent zawyżył dane fabryczne o 1,5-2,0 litry na 100km jak tu niektórzy podają... Tylko tyle miałem do powiedzenia...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn kwie 25, 2005 13:06

Sylvo23 pisze: może zrobim sprint twój kontra mój ? :)
Jasne, szukaj czarnej mk3 z moja xywka na tablicy :bigok:
Moze wczesniej jakies foty wrzucisz swojej maszyny :>



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pn kwie 25, 2005 13:24

hehe, :rotfl:
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...

Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnie :panna: Acha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4 :rotfl:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

kaczor

Post autor: kaczor » pn kwie 25, 2005 14:07

SToRM pisze:Suche fakty odemnie (z gory mowie, ze mialem przyjemnosc jazdy 1.4 spora ilosc kilometrowi uwazam, ze nic nie uzasadnia zakupu mk3 z silnikiem 1,4)

- Koszt utrzymania jest w zasadzie identyczny z 1.8 (ABS 90 KM, ktory teraz posiadam). Spalanie w miescie u mnie 10-12
litrow LPG, benzolu pali w okolicach 9. Wiec z tego co widze to spalanie jest niemal identyczne :| A nie jezdze jak emeryt :>
- Koszta eksploatacyjne rowniez wskazuja na 1.8. Przy wymianie rozrzadu nie trzeba dotykac pompy wody, ktora w 1.4 powinno sie przy okazji wymienic, pozastale czesci kosztuja tyle samo.
- przy montazu lpg 1.4 staje sie juz totalnym mulem
- zywotnosc opisywanych silnikow jest taka sama

Jednakze komfort i przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza w 1.8. Nie rozumiem tutaj wypowiedzi niektorych osob posiadajacych 1.4 - ja rozumiem ze kazdy chwali co ma, ale nie popadajmy w skrajnosci -tzreba trzezwo popatrzec na fakty.

Oczywiscie, ktos moze mi zarzucic, ze tak samo moge porownac 1.8 z 2.0 8V (115) lub 16V (150) czy nawet z VR6 (174). Niestety utrzymanie tych silnikow jzu jest o niebo drozsze - dlatego to osobny temat :D
No i panewki tanie :satan:



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » pn kwie 25, 2005 14:31

MaLiBU pisze:hehe, :rotfl:
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...

Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnie :panna: Acha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4 :rotfl:
To ja dopowiem tak jak bym miał kupić Golfa 1.8 MK3 to już na pewno nie tej marki i z tak słabym silniczkem w porównaniu do innych samochodów, a jak już wyżej pisałem 1,3 lub 1,4 nie służy do jazdy sportowej a jak komuś bierze 15 no to niech spali swój samochód bo większego padła już być nie może i właśnie tacy co sprzedają swoje samochody wpędzają ludzi w maliny wyłojone i z katowane a mówią że spalanie w normie. Więc na złom a nie do ludzi.



kaczor

Post autor: kaczor » pn kwie 25, 2005 14:36

Groszek pisze:
MaLiBU pisze:hehe, :rotfl:
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...

Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnie :panna: Acha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4 :rotfl:
To ja dopowiem tak jak bym miał kupić Golfa 1.8 MK3 to już na pewno nie tej marki i z tak słabym silniczkem w porównaniu do innych samochodów, a jak już wyżej pisałem 1,3 lub 1,4 nie służy do jazdy sportowej a jak komuś bierze 15 no to niech spali swój samochód bo większego padła już być nie może i właśnie tacy co sprzedają swoje samochody wpędzają ludzi w maliny wyłojone i z katowane a mówią że spalanie w normie. Więc na złom a nie do ludzi.
Jestem pod wrażeniem tych teorii :rotfl:
Nakupowali 1,4 dla bab ,ale nie ma jak bronić się do samego końca , tak to jest jak się chytrzy bo OC niższe :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości