Jak podłączyć podciśnienia w 16V PL
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Jak podłączyć podciśnienia w 16V PL
Panowie potrzebuje schemat podciśnień w silniku z osprzętem z PL'ki, krótko mówiąc który wężyk w którą dziure Napiszcie czy jazda bez podciśnień wpływa jakoś na zachowanie silnika? Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony pn maja 14, 2007 21:31 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
]schemat[/URL]
to schemat... poszukaj na forum jakis fotek silników i napewno rozkminisz co do czego bo to ławe jest.... Zwróć jednak uwagę na te nieszczęsne dławiki w 2 miejscach... ja o nich nie wiedziałem.. dopiero po ostatnich problemach z moim PLem... zacząłem badać temat.... a i tak nikt nie wie do jakiej średnicy dławią one światło przewodów...
Owocnej walki z PL... bo to dopiero początek
to schemat... poszukaj na forum jakis fotek silników i napewno rozkminisz co do czego bo to ławe jest.... Zwróć jednak uwagę na te nieszczęsne dławiki w 2 miejscach... ja o nich nie wiedziałem.. dopiero po ostatnich problemach z moim PLem... zacząłem badać temat.... a i tak nikt nie wie do jakiej średnicy dławią one światło przewodów...
Owocnej walki z PL... bo to dopiero początek
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
a masz te dławiki?wojtek_sari pisze:tirsone, to akurat mam wszsytko porobione i jest raczej
mówisz o tym węglu aktywnym? ja to olałem ;P... to nie ma wpływu na podciśnienie o ile pozatykasz to co trzeba...np w przepustnicy masz otwór.... od tego węgla czy coś... ja to zatkałem.. i u mnie idzie ten przewód z baku wchodzi do tego filtra z węglem aktywnym a wychodzi nie do przepustnicy tylko pod auto .... heh mam nadzieję że mi nic nie wybuchnie ;Pwojtek_sari pisze:Chodzi mi o te cienkie rułeczki jest ich kilka np z filtra powietrza, do przewodów paliwowych do hamulców itd...
... inne podciśnienia masz idące od kolektora do serwa, gdzie po drodze przydałby Ci się taki czwórnik z którego w PL wyprowadza się cienkie przewody, jeden do mniejszego komputera z podszybia a drugi do zegarów..... jak masz etkę to wszystko jest na schematach...
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
mam Takie niebieskie byłem w o tyle dobrej sytuacji, że jednostake wstawiłem KR a całego PL miałem w golfie gotowego złożonego i co potrzebowałem to brałem i dawałem bezpośredniio do mojego i w takiej sytuacji zosatłę z PL z osprzęem KRtirsone pisze:a masz te dławiki?
Ja to wszsytko mam tylko nie wiem jak to kurde podłączyćtirsone pisze:inne podciśnienia masz idące od kolektora do serwa, gdzie po drodze przydałby Ci się taki czwórnik z którego w PL wyprowadza się cienkie przewody, jeden do mniejszego komputera z podszybia a drugi do zegarów..... jak masz etkę to wszystko jest na schematach...
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
i wg Ciebie jaką mają średnicę?wojtek_sari pisze:mam Takie niebieskie
ja to nie wiesz? poszukaj przewodów o odpowiedniej średnicy... skołuj jakieś obejmy metalowe lub zaciskowe (plastikowe)... Chyba wiesz jak taki czwórnik wygląda? Musisz mieć jeszcze odpowiednie wejście do tego serwa i styknie... nie leń się ...jakbyś miał takie problemy jak ja to byś dopiero kwiczałwojtek_sari pisze:Ja to wszsytko mam tylko nie wiem jak to kurde podłączyć
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
tirsone, my chyba mówmy o róznych rzeczach... mi chodzi o takie cieniutkie przezroczyste węzyki dosłownie pare milmetrów srednicy, te gumowe mam już wszystkie połaćzone, silnik jezdzi, odpowietrzanie skrzyni korbowej jest, chodzi mi tylko o te cieniutkie węzyki które m.in. ida do kompa i licznika, ale jest ich więcej... Rozumiesz mnie?
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
spokojnie .... wiem o czym mówisz ..jeśli na początku nie sprecyzowałeś pytania to normalne jest że zdanie po zdaniu dochodzi się do faktycznej sytuacji...
Nigdzie nie napisałem że nie masz gumowych przewodów...
co do przewodów do kompa i licznika to one wcale nie muszą być przezroczyste... i są tylko 2.... jeszcze się nie spotkalem żeby było więcej ... weź foty zrób bo ja nie wiem które masz na myśli...
ps... to jak z tymi dławikami? orientujesz się w temacie?
Nigdzie nie napisałem że nie masz gumowych przewodów...
co do przewodów do kompa i licznika to one wcale nie muszą być przezroczyste... i są tylko 2.... jeszcze się nie spotkalem żeby było więcej ... weź foty zrób bo ja nie wiem które masz na myśli...
ps... to jak z tymi dławikami? orientujesz się w temacie?
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
tirsone, niesprecyzowałeś o co ci chodzi z tymi dławikami i czy to jest to ze zdjęcia wcześniej?
A mi chodzi o to z fotek niżej, od serwa wychodzą dwie rurki jedna do średniego spalania a druga nie wiem;/ Kolejne dwie są kolo przepustnicy od dołu w kolanie gumowego dolotu, a następne wychodzi z puszki filtra powietrza do przepustnicy (to akurat wiem ),kolejne z przewodu paliwowego, jakby parownika i też nie wime gdzie ma iść;/ Jeszcze z komputerka w podszybiu od strony pasażera też wychodzi jedna rurka i też nie wiem gdzie ma iść;/
PROSZE POMÓŻCIE MI
A mi chodzi o to z fotek niżej, od serwa wychodzą dwie rurki jedna do średniego spalania a druga nie wiem;/ Kolejne dwie są kolo przepustnicy od dołu w kolanie gumowego dolotu, a następne wychodzi z puszki filtra powietrza do przepustnicy (to akurat wiem ),kolejne z przewodu paliwowego, jakby parownika i też nie wime gdzie ma iść;/ Jeszcze z komputerka w podszybiu od strony pasażera też wychodzi jedna rurka i też nie wiem gdzie ma iść;/
PROSZE POMÓŻCIE MI
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
witam was!!
widze ze teraz jestesmy wszyscy w komplecie z naszymi problemami.
Tirsone ma jakies klopoty, ty masz jakies klopoty i ja ciagle mam jakies klopoty.
Co do rury (drugiego zdjecia) to pierwszy raz widze zeby cos tam bylo podlaczone oprocz krokowego. W KR tak nie mialem ani w PL tak nie bylo. Jak sie nie myle,to chyba nawet ETKA takiego podlaczenia niema. Wiem tylko tyle ze prawie wiekszosc przewodow to przy rozdzielaczu paliwa sa + podcisnienie ale przy rurze ssacej ??? Hmmm.
widze ze teraz jestesmy wszyscy w komplecie z naszymi problemami.
Tirsone ma jakies klopoty, ty masz jakies klopoty i ja ciagle mam jakies klopoty.
Co do rury (drugiego zdjecia) to pierwszy raz widze zeby cos tam bylo podlaczone oprocz krokowego. W KR tak nie mialem ani w PL tak nie bylo. Jak sie nie myle,to chyba nawet ETKA takiego podlaczenia niema. Wiem tylko tyle ze prawie wiekszosc przewodow to przy rozdzielaczu paliwa sa + podcisnienie ale przy rurze ssacej ??? Hmmm.
w końcu to swapa sam robię... i jestem totalnym samoukiemzbuki pisze:Tirsone ma jakies klopoty, ty masz jakies klopoty i ja ciagle mam jakies klopoty.
ja też...zbuki pisze:Co do rury (drugiego zdjecia) to pierwszy raz widze zeby cos tam bylo podlaczone oprocz krokowego.
a mam do Was pytanie panowie...nie wiem czy któryś mi pomoże ale byłbym bardzo wdzięczny... Więc przeglądam sobie schematy elektryczne od golfa i znalazłem coś takiego..
jest to schemat golfa z 1991 roku.. a to na żółto to jakiś nie znany mi przewód który ze skrzynki idzie do stabilizatora biegu jałowego... nie mam pojęcia w jaki sposób miałoby sie to z nim łączyć (i po co?) ale skojarzcie proszę czy na tych przewodach które idą od sterowników do krokowca (wtyczka 3) jest może jakieś jednopinowe rozgałęzienie w które jest podpięty jakiś wtyk... bo wg tego schematu coś takie powinno być..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości