Przymulony i jak zimny nie idzie ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przymulony i jak zimny nie idzie ..
Ostatnimi czasy moje gti cos przymuliło, cięzej sie zbiera, chociaz wczoraj bylo juz lepiej, ale i tak jak np. jest zimny, to wogole nie chce isc, cisne mu a od ledwie co przyspiesza, i do tego na wolnych obrotach nie rowno pracuje, a jak silnik sie rozgrzeje, ok 40-50 stopni wszystko wraca do normy, chodzi rowno, i nie ma muła...
Drugim problemem jest to ze przy odpalaniu jak jest ciepły, musze wciskac gaz bo inaczej nie odpali, albo raz na iles odpali, a do tego musze trzymac kluczyk z 3 sekundy zanim zapali, wszystko to keidys mi tak mechanicy zepsoli, a dokaldnie gazownicy, ale kij z nimi.
Kiedys auto czy zimne czy cieple bez gazu paliło na dotyk. Co moze byc przyczyną?> a i czasami smierdzi w aucie benzyną. (mogli cos przy listwie stryskowej grzebac)
Więcej opisu bo tym linkiem, nikt mi neichce pomóc :/ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102110
Drugim problemem jest to ze przy odpalaniu jak jest ciepły, musze wciskac gaz bo inaczej nie odpali, albo raz na iles odpali, a do tego musze trzymac kluczyk z 3 sekundy zanim zapali, wszystko to keidys mi tak mechanicy zepsoli, a dokaldnie gazownicy, ale kij z nimi.
Kiedys auto czy zimne czy cieple bez gazu paliło na dotyk. Co moze byc przyczyną?> a i czasami smierdzi w aucie benzyną. (mogli cos przy listwie stryskowej grzebac)
Więcej opisu bo tym linkiem, nikt mi neichce pomóc :/ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102110
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czy masz tak że masz problem z pokonywaniem wzniesień autkiem albo ze idzie Ci do 80 a potem juz tak nie bardzo chce? a co do tych wolnych obrotów sa takie nierównomierne takie jak by sam dodawał gazu minimalnie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie nie, moc on ma, tylko go przymula jakos, wcozraj sie rozgrzal i na 3 biegu szybko dociągnął do 140, ale czasami jest tak ze nawet jak cieply to go muli :/grandilodz pisze:Czy masz tak że masz problem z pokonywaniem wzniesień autkiem albo ze idzie Ci do 80 a potem juz tak nie bardzo chce? a co do tych wolnych obrotów sa takie nierównomierne takie jak by sam dodawał gazu minimalnie
A jak zimny to zawsze go muli a obroty nie to ze sam dodaje gazu, tylko prycha nie rowno z rury, a obroty nie skaczą.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
Ja tez szukałem na forum o podobnych objawach i dużo jest nawet ale różnie jest to opisywane, z tego co pamietam to emulacja sondy moze miec wpływ na to "prychanie" na zimnym silniku, inni pisali tez ze czujnik temparatury cieczy chłodzącej ,a znów znajomy gazownik powiedział ze takie objawy czasem wystepują jeśli przełacznik od gazu jest uszkodzony (na zimnym dziwnie chodzi a jak sie rozgrzeje to juz normalnie, i ze trzeba troche dłużej krecic).
Ja osobiscie radził bym jesli masz z kąd pozyczyc przełącznik od gazu na pare dni i zobaczyc czy cos to pomoze.
Ja osobiscie radził bym jesli masz z kąd pozyczyc przełącznik od gazu na pare dni i zobaczyc czy cos to pomoze.
VW forever..
- Lukass_etl
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chosen przy listwie wtryskowej jest regulator ciśnienia paliwa. Dochodzi do niego węzyk z podciśnieniem. Zdejmij ten wężyk, zobacz czy nie ma w nim benzyny. Dziurawy uwalony regulator pasowałby i do smrodu benzyny i do pogorszenia osiągów, i do dłuższego zapalania.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Na zimnym czy na ciepłym silniku ? i czy jak bedize to dobrze czy jak nie bedziesz to dobrze?
a moze mam źle podłączone podciśnienai czy coś?
[ Dodano: 08 Maj 2007 18:11 ]
http://moto.allegro.pl/item191901551_re ... _nowy.html czy taki byłby dobry?
A moze taki ? -http://moto.allegro.pl/item189996926_re ... a_f1_.html
a moze mam źle podłączone podciśnienai czy coś?
[ Dodano: 08 Maj 2007 18:11 ]
http://moto.allegro.pl/item191901551_re ... _nowy.html czy taki byłby dobry?
A moze taki ? -http://moto.allegro.pl/item189996926_re ... a_f1_.html
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
O tak tak, ten drugi będzie super
A poważnie: wszystkie trójki na wtrysku wielopunktowym mają taki jak ten pierwszy, dwójki nie jestem pewien. Trza by do etki zajrzeć. Ale najpierw go sprawdź jak napisałem, ew. u mechanika manometrem, to tylko jedna z wielu możliwych przyczyn twoich problemów.
A poważnie: wszystkie trójki na wtrysku wielopunktowym mają taki jak ten pierwszy, dwójki nie jestem pewien. Trza by do etki zajrzeć. Ale najpierw go sprawdź jak napisałem, ew. u mechanika manometrem, to tylko jedna z wielu możliwych przyczyn twoich problemów.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to wygląda na niewłaściwy skład na mieszanki. Ale zanim bym sie zabrał za regulację śróbą na przepływce to upewniłbym się czy nie ma dziury w dolocie, czy pompa (albo pompy bo zdaje się masz dwie) dobrze daje, czy filtr paliwa dobry.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
No własnie o to chodzi ze u mnie jest to samo, ze na gazie jak odpalam na zimnym to chodzi normalnie , jak na benzynie to tak dziwnie "parkocze" nierówno chodzi z tym własnie jest o tyle dziwnie ze na benzynie źle chodzi a moze to byc wina gazu, ja bym tego tak szybko nie odpuscił.chosen pisze:ALe mówimy tu o benzynie, na gazie jak zimny to idzie odrazu
[ Dodano: 08 Maj 2007 22:45 ]
a próbowałes ściagnąc kleme przed odpaleniem jak jesy zimny?? jesli nie to spróbuj przed odpaleniem jak silnik jest zimny tak po nocy najlepiej zdejmij kleme na chwile ... póxniej załóż i odpal i zobacz jak chodzi na benzynie czy jest lepiej czy to samo?
VW forever..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 295 gości