Nierówne obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mike2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 15:41
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Mike2000 » pn maja 07, 2007 15:52

Widzę kolego Jacenty że latacie na takim samym motorku jak ja-zapytam z ciekawości ile tobie pali ,bo mi ok.8,5 jak już wspominałem i wydaje mi sie trochę sporo.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn maja 07, 2007 16:04

Ja nie mierze spalania bo to pic na wode. Jak podają wyniki spalania jakiegoś samochodu to trzeba brać na to poprawkę pod takim kątem, że mierzy się spalanie rozgrzanego auta, na prostej z minimalnym obciążeniem i w miarę jednostajną prędkością. Z reszta nie wiem jak to dokładnie jest ale w każdym razie na pewno liczy się spalanie auto rozgrzanego. A teraz dolicz sobie ciągłe hamowanie, przyspieszanie, rozgrzewanie...zawsze to daje poziom podwyższonego spalania. Możesz się oprzeć na pomiarach jazdy w mieście - to daje bardziej obrazowy wynik Jeśli miałbym osądzić ten silnik to musze stwierdzić że pali bardzo mało. Jak naleje za 50 zł to jeżdze i jeżdze i jeżdze. Kiedyś miałem Lagune 3.0 V6. Jak nalałem za 50 zł to odpaliłem ją i zrobiłem krótką przejażdżkę. Na minus jednak trzeba zaliczyć kulturę pracy silnika która przypomina traktor no i te drgawki....dla kogoś kto jeździł V6 lub V8 nie do zniesienia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości