Nie mialem na mysli mierzenia sprezyn tylko samochodu, a dokladniej to porownanie seri z "obnizony". Wtedy bedzie wiadomo o ile obniza bo sam symbol sprezyny moze przeklamywac.sas_gti pisze:tak nic nie sprawdzisz bo skad wiesz ajkie mają ugięcie? jakiej sile odpowiadają? czy 20 czy 50 N? pupa tak nic nie sprawdziszsworcjusz_kg pisze:miarke w reke i mierzysz - tylko tak da sie okreslic o ile obnizaja.
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- sworcjusz_kg
- "Rabbit is in my mind"
- Posty: 309
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 23:34
- Lokalizacja: ZKL/GDA
- Kontakt:
Koła dla auta są jak biust dla kobiety, gleba natomiast jest jak dekolt :D:D:D
- Garyvw
- Forum Master
- Posty: 1789
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:06
- Lokalizacja: Bonin/Koszalin
- Kontakt:
ja obecnie poruszam sie na -40 w mk3, ale mk 2, ktore niedawno sprzedalem siedzialo naprawde nisko(nie wiem dokladnie o ile bylo obnizone)ale hokejem scinalem jablka na drodze przyznam,ze nie lekko sie jezdzilo,szczegolnie niektore przejazdy kolejowe trzeba bylo pokonywac na jedynce ,ale w zakretach autko nie mialo sobie rownych,no i wyglad jedno jest pewne, kazdy kto decyduje sie na glebe musi zdawac sobie sprawe,ze jakosc polskich drog jest kiepska, przez co trzeba jezdzic baaaardzo ostroznie,
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 18:05 przez Garyvw, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja jeżdże 2 tygodnie na gwincie Weitec -50/-50. Zanim go założyłem powymieniałem wszystkie gumowe elementy zawieszenia i koncowki drazkow. Przez tydzień uczyłem się jeździć po drogach tak jakby miał juz gwint. Czyli rentgen w oczach, omijam dziury, 1 bieg na progach no i oczywiście nie na wszystkie krawężniki. Po założeniu gwintu wieczorkiem wybrałem sie na przejazd po mieście. Stawiałem auto koło krawężnika, wychodziłem z auta i patrzyłem czy dam rade podjechać. Po kilku testach wizualnie wiedziałem już pod jaki krawężnik podjade, a pod jaki mam nawet nie próbować. Do tej pory nie mam w ogóle problemów z jazdą. Omijam dziury w miare możliwości i zwalniam tak gdzie powinnienem. Ma to swoje plusy bo np nie szaleje już po mieście przez co zwiększa sie bezpieczeństwo moje i innych użytkowników drogi Kolejny plus to że auto świetnie sie trzyma drogi. Buda sie nie wyhyla a zebranie ronda przy 60km/h nie stanowi problemu. Minus to taki, że jest troche mniejszy komfort ale coś za coś. Dla mnie jest good, wkońcu to moje auto i pasażerowi nie musi być wygodnie:P
To tyle odemnie. Pozdrawiam
To tyle odemnie. Pozdrawiam
NIGDY WIęCEJ;) MIAłEM -70MM I NIE SZłO JECHAć,TAKI ZAWIAS JEST DLA TYCH CO LUBIą SIę LANSOWAć PO MIEśCIE A NIE JECHAć NORMALNIE, 30KM/H I DO PRZODU:D TERAZ MAM -3CM I JEźDZI SIę NAPRAWDE PRZYJEMNIE,NA żADNE INNE NIżSZE SIę NIE DAM JUż NAMóWIć;)
POZDRO
POZDRO
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
Moja kolej
W koncu zostalem szczesliwym(lub nie) posiadaczem gleby, kupilem komplet amorow zoltych z czerwonymi sprezynami (orginalne zwieszenie vw) ponoc golf wyjechal na tym zawiaie z fabryki(???).Wrazenia z jazdy .. jak narazie nie jest zle wiadomo ze trzeba uwazac, w niektorych miejscach jazda wyglada jak bym mial jajko na masce przypinam sie do slow kolegi ktory wyzej napisal ze sport zawieszenie sluzace do szybkiej sportowej jazdy na polskich drogach sprawia ze zaczynamy jezdzic wolniej ...ba duzooo wolniej.
Plusy:
-wyglad (mozna na niego patrzec godzinami, pijac zimnego żubra:P)
-zakrety - wiadomix trzyma sie drogi jak mucha smoly
Minusy:
-ciagly stres i spogladanie na droge w obawie "czy nie zostawie gleby na asfalcie"?
- strach przed wyprostowaniem prawej nogi
- sumujac dwa powyzsze odnosniki : koniec pelnego luzuuu i beztroskiej jazdy.
Teraz przedstawie fotki, i tu mam prosbe czy ktos moglby "na oko" powiedziec ile zszedl w dol? mi to wyglada na -60/-60 ale prosilbym o potwierdzenie (lub nie)
W koncu zostalem szczesliwym(lub nie) posiadaczem gleby, kupilem komplet amorow zoltych z czerwonymi sprezynami (orginalne zwieszenie vw) ponoc golf wyjechal na tym zawiaie z fabryki(???).Wrazenia z jazdy .. jak narazie nie jest zle wiadomo ze trzeba uwazac, w niektorych miejscach jazda wyglada jak bym mial jajko na masce przypinam sie do slow kolegi ktory wyzej napisal ze sport zawieszenie sluzace do szybkiej sportowej jazdy na polskich drogach sprawia ze zaczynamy jezdzic wolniej ...ba duzooo wolniej.
Plusy:
-wyglad (mozna na niego patrzec godzinami, pijac zimnego żubra:P)
-zakrety - wiadomix trzyma sie drogi jak mucha smoly
Minusy:
-ciagly stres i spogladanie na droge w obawie "czy nie zostawie gleby na asfalcie"?
- strach przed wyprostowaniem prawej nogi
- sumujac dwa powyzsze odnosniki : koniec pelnego luzuuu i beztroskiej jazdy.
Teraz przedstawie fotki, i tu mam prosbe czy ktos moglby "na oko" powiedziec ile zszedl w dol? mi to wyglada na -60/-60 ale prosilbym o potwierdzenie (lub nie)
Tak mam 195/50 R 15'
Mam jeszcze taki maly problem, mianowicie na dolkach tylne kolo od strony kierowcy przyciera mi o nadkole ... i tylko to 1 kolo, to samo mialem na seryjnym zawiasie jak tyl byl zapakowany to na nierownosciach przy uskoku wlasnie to kolo tarlo .. wiecie moze czym to jest spowodowane ? amor napewno nie .. jakis element zwieszenia ale nie mam pomyslu co to moze byc.
Mam jeszcze taki maly problem, mianowicie na dolkach tylne kolo od strony kierowcy przyciera mi o nadkole ... i tylko to 1 kolo, to samo mialem na seryjnym zawiasie jak tyl byl zapakowany to na nierownosciach przy uskoku wlasnie to kolo tarlo .. wiecie moze czym to jest spowodowane ? amor napewno nie .. jakis element zwieszenia ale nie mam pomyslu co to moze byc.
Dawid.. ale w obojetnie jakim kole? u mnie przod nie przytrze chociazby nie wiem jaki wyboj byl czy dziura ... tylne od strony pasazera tak samo tylko to od strony kierowcy .. i zawsze tylko to jedno kolo dociska mocniej i przyciera. Mowie tak samo bylo na seryjnym zawiasie jak tyl byl zapakowany kilkoma osobami to na nierownosciach to samo kolo dobijalo do nadkola.I raczje dawid tak byc nie powinno bo sport zawis ma to do siebie ze zejdzie przy takim uskoku do pewnego momentu i nie dalej, siedzi twardo i tak wlasnie zachowuja sie wszystkie 3 kola procz tego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości