Post
autor: kuba82wroc » ndz maja 06, 2007 23:18
damcio151, objawy sa u mnie takie, ze jadac dzis do wroclawia troszke bardziej sie rozpedzilem na a4 i silnik mi sie zagotowal...jakies 110C. stanalem, w zbiorniku wyrownawczym nie bylo widac plynu..gdy powoli go otwieralem z dolu lecialy banki powietrza, wiec rozumiem ze uklad byl zapowietrzony. otworzylem calkiem, dolalem 1L plynu, poczekalem ma odkreconym korku i wlaczonym silniku po czym ruszylem dalej.
we wroclawiu dolalem do max, rozgrzalem silnik na postoju przy otwartym korku po czym zakrecilem i pojechalem. troszke sie pokrecilem po miescie, silnik mial 90C wiec prawidlowo. ale co mnie dziwi to to, ze dolna rura przy chlodnicy zimna, gorna goraca i twarda. wentylator sie nie wlacza. i zastanawiam sie czy uklad poprawenie pracuje? dziwi mnie zimny waz. i zastanawiam sie jak sprawdzic czy uklad jest odpowietrzony....bable nie lecialy przy otwartm korku zbiornika wyrownawczego. do tego nie rizumiem dlaczego gdy wskazowka pokazywala 110C nie wlaczyl mi sie wentylator???