Czy bylo seryjne czy inne w Rolling Stones?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy bylo seryjne czy inne w Rolling Stones?
Witam, mam na podworku dwa takie golfiki wiem jak sa eksploatowane itp i dlatego bardzo mnie dziwi fakt ze w tym "Rolling stones" zawieszenie jest duzo twardsze i sztywniejsze, w kazdym z tych samochodow trzymaja amortyzatory. W kazdym z nich nic nie bylo kombinowane, przynajmniej tak mi sie wydaje, biorac pod uwage to jak "stoja". Czy zawieszenie miedzy tymi modelami moze sie az tak bardzo roznic?
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 14:11 przez haps, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego co mi wiadomo to RS nie miał żadnego ekstra zawieszenia jedyne co miał ekstra na dole to alusy Orlando 14 cali.
Widać te golfiki były trochę inaczej eksploatowane i RS mniej jeździł po dziurach, krawężnikach itd.
Najlepszym rozwiązaniem będzie wyjazd na stację i zrobienie badania amortyzatorów w każdym z golfików - to już będą jakieś konkretne cyfry i wtedy można coś o nich powiedzieć.
Widać te golfiki były trochę inaczej eksploatowane i RS mniej jeździł po dziurach, krawężnikach itd.
Najlepszym rozwiązaniem będzie wyjazd na stację i zrobienie badania amortyzatorów w każdym z golfików - to już będą jakieś konkretne cyfry i wtedy można coś o nich powiedzieć.
Wober
hmm no mozliwe...ale jak tak sobie bujam i naciskam tego "cl" to w sumie zachowuje sie jak taki normalny samochod ( seryjna astra, fiat uno, tipo, lanos) tego typu przechyly i ugiecia, natomiast ten RS jakis mi podejrzany jest w porownaniu z tym cl`em bo bardzo malo sie ugina no i ogolnie jest duzo twardszy. Zagladalem w nadkola i sprezyny sa czarne a co do amorow to ciezko cos zobaczyc bez zdejmowania:)
amory wstępnie można sprawdzić poprzez zciągnięcie koła i na jego zewnętrznej części, poniżej talerzyka znajduje się nalepka z cyferkami i nazwą miasta Braunschweig - gdzie Mc persony do Golfa, Polo i spółka są produkowane - jeżeli masz takie naklejki to można przypuszczać że amory są oryginał - a nie sportowe - no oczywiście można pomyśleć, że jakiś poprzedni właściciel coś przekombinował i wsadził zawieszenie z innego modelu Golfa np GT.
Wober
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
mam taką sama sytuacjęhaps pisze:am na podworku dwa takie golfiki wiem jak sa eksploatowane itp i dlatego bardzo mnie dziwi fakt ze w tym "Rolling stones" zawieszenie jest duzo twardsze i sztywniejsze,
gofer GL z 92 i gofer AVENUE z 95
młodszy jest ogólnie twardszy i sztywniejszy ale stoi ciut wyżej niż GL
amorki spręzyny są oryginałki
więc wnioskuję że goferka ciągle ktoś tam udoskonalał i zmieniał co nieco w trakcie produkcji modelu
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Hmm....no wlasnie tez jestem ciekaw czy zachodzily takie zmiany...ale jezli faktycznie byly takie zmiany technologiczne to czy nowe czesci dostepne na rynku sa rowniez dopasowane do odpowiednich rocznikow?! czy moze po prostu do golfa z mniejszym silnikiem zakladano slabsze zawieszenie a do tych mocniejszych wersji, zawieszenia o bardziej sportowej charakterystyce?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 376 gości