Wzmocniak pisze:Splanowanie głowicy napewno (byleby nie za dużo). Jeśli za dużo splanujesz głowicę zmaleje Ci stopień sprężania i trzeba będzie stosować benzynę wysokooktanową.
Przy okazji polerka kanałów dolotowych i wylotowych, wymiana uszczelniaczy, ewentualnie prowadnic, frezowanie gniazd zaworowych, szlifowanie zaworów i docieranie ich w gniazdach (oczywiście operacje te wykonuje się po stwierdzeniu nieszczelności na zaworach). Przy zastosowaniu wszystkich tych modyfikacji uzyskasz od 5 do 10 PS. Oczywiście przy tym należy usprawnić układ dolotowy w celu lepszego napełniania cylindrów i układ wydechowy aby lepiej były oróżniane.
optymista hehe,
stopien sprezania wzrosnie a nie zmaleje, owywiscie hi octane fuel
co do mocy to takie przyrostty to tylko w Erze
wszystkie operacje oprocz polerowania kanałów wykonuje zakład który naprawia głowice o ile jest potrzeba
a polerka tego co napisałes daje tyle co nic, poprawia samopoczucie, osiągi nie wynikają z polerowanych kanałów,