Dziwny odglos spod maski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Dziwny odglos spod maski

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 14:21

Problem dla mnie dosc dziwny...gdyz na biegu jalowym, gdy silnik ma okolo 950 obr/min spod maski co jakis czas wydobywa sie dziwny cykliczny odglos...jakby cos o cos przez chwile tarlo..sam nie wiem jak to opisac. po podgazowaniu silnika chocby do 1100 obr/min odglos ten zanika. zastanawiam sie czy to przypadkien nie napinacz paska klinowego, bo zauwazylem, ze na biegu jalowym troszke szarpie...dopiero przy podniesieniu obrotow silnika...np do 1100 pracuje rowno. Swoja droga...czy tak moze byc? czy powinienem go wymienic? Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem? Nie wiem czy moge to zbagatelizowac.
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:25 przez kuba82wroc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 14:46

kuba82wroc pisze:Problem dla mnie dosc dziwny...gdyz na biegu jalowym, gdy silnik ma okolo 950 obr/min spod maski co jakis czas wydobywa sie dziwny cykliczny odglos...jakby cos o cos przez chwile tarlo..sam nie wiem jak to opisac. po podgazowaniu silnika chocby do 1100 obr/min odglos ten zanika. zastanawiam sie czy to przypadkien nie napinacz paska klinowego, bo zauwazylem, ze na biegu jalowym troszke szarpie...dopiero przy podniesieniu obrotow silnika...np do 1100 pracuje rowno. Swoja droga...czy tak moze byc? czy powinienem go wymienic? Czy ktos z Was spotkal sie z podobnym problemem? Nie wiem czy moge to zbagatelizowac.
a sprawdź czy nie dostaje Ci się lewe powietrze koło filtra paliwa....w tych wężykach



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 14:56

hmm...ale to mialoby powodowac ten odglos??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 15:00

kuba82wroc pisze:hmm...ale to mialoby powodowac ten odglos??
lewe powietrze może powodować takie syczenie , buczenie i szarpanie silnikiem ... więc to sprawdź



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 15:01

oczywiscie sprawdze je, choc syczenia u mnie nie slychac. poza tym..mysle, ze przy lewym powietrzu silnik pracowalby nierowno przy kazdych obrotach...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 15:12

poza tym..mysle, ze przy lewym powietrzu silnik pracowalby nierowno przy kazdych obrotach...
lewe powietrze nie dostaje się cały czas do układu paliwowego , a silnik przy nim szarpie :wink: ..... wystarczy spojrzeć na te wężyki od filtra paliwa i już będzie wiadomo czy to jest to :)



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » sob maja 05, 2007 15:12

a moze to łozysko dociskowe sprzegła ?? mialem cos takiego u siebie ale po wymianie lozyska przeszlo. zobacz jak wycisniesz sprzeglo czy masz tak dalej


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 15:20

wciskanie sprzegla nic tu nie zmienia...do tego odglos ten raczej nie ma nic wspolnego z praca silnika. ten wg mnie pracuje rowno...klekotanie sobie, ten odglos sobie...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 15:22

kuba82wroc pisze:klekotanie sobie, ten odglos sobie...
otóż to :wink: , sprawdź najpierw te wężyki , później będziemy myśleć dalej :)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob maja 05, 2007 15:35

Może buczą łożyska alternatora, dość pospolity problem VW. Włącz parę odboirników prądu a potem mrugnij długimi czy ten dźwięk się nasili.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 15:39

Grzesiekk1982 , a co z szarpaniem na jałowym :bajer:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob maja 05, 2007 16:05

damcio151 pisze:Grzesiekk1982 , a co z szarpaniem na jałowym :bajer:
A czy w 11 letnim samochodzie nie mogą wystąpić 2 usterki na raz :bajer: Na łożyska altka już najwyższa pora żeby padały... Szarpanie może być związane z czymś innym, a cykliczne buczenie mi na alternator wygląda, z resztą kolega też napisał że
kuba82wroc pisze:do tego odglos ten raczej nie ma nic wspolnego z praca silnika. ten wg mnie pracuje rowno...klekotanie sobie, ten odglos sobie...
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 16:07

Grzesiekk1982 pisze:A czy w 11 letnim samochodzie nie mogą wystąpić 2 usterki na raz :bajer: Szarpanie może być związane z czymś innym, a cykliczne buczenie mi na alternator wygląda, z resztą kolega też napisał że
to fakt , czyli może nastawnik....



Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 16:09

Grzesiekk1982, wywalone lozysko wyloby caly czas....a nie impulsowo..zatem raczej problem ten mnie nie dotyczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości