
Z góry dziękuję za odpowiedż.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dokładnie to chodzi o to, że im większe LO tym mniejsza kaloryczność przy danym kącie wyprzedzenia zapłonu, oraz odporność na samozapłon. starsze auta jak golfy raczej nie mają zaawansowanych czujników, ECU, i tym podobnych spraw, więc są ustawione niejako "na sztywno". sens lania 98 byłby, jakby silnik był po kapitalce z podbitym stopniem sprężania. sam się zastanawiam, bo mój jest trochę zarżnięty (dużo pali, muli, bierze dużo paliwa do oleju - stan podnosi się o pół litra na 1000km). i jakbym kapitalkował silnik, to bym kazał podbić kompresję, a przez to sprawność silnika. mam w planach zagazować go (lpg to >100 oktanów), i bym lał np. vpower99+ a jeździł głównie na gazie - benzyna na rozruch, i żeby pompa nie zdechła. i taniej bym jeździł. jako, że wartość tego golfa jest mała, a ja jestem młody, kasy niewiele...igor002 pisze:a co do 98 oct to bzdura!! auta te są przystosowane do 91 oct, a jak jest w standardzie 95 to juzd uzo lepiej, ale 98 juz niedaj e zadnej poprawy i wrecz moze rpzeciwnie zadziałać a tylko kroi nasze kieszenie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości