Tempomat w TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Tempomat w TDI

Post autor: Ceglarz » śr maja 02, 2007 01:20

Witam
Co dokładnie potrzeba oprócz manetki tempomatu, oraz uaktywnienia funkcji aby zadziala tempomat w golfie TDI, jedni twierdza ze trzeba przekaźnik jedni ze nie jak to w koncu jest?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » śr maja 02, 2007 07:33

musisz użyć szukaj - jestem pewien że to gdzieś już widziałem tylko teraz nie wiem czy na tym forum czy na passata
były też fotki ale - utkwiło mi w pamięci że to nie bułka z masłem straszna kablologia ale poszukaj bo napewno było


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » śr maja 02, 2007 11:31

Proszę o info tych którzy zakładali tempomat w swoim TDI.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » śr maja 02, 2007 13:10

zerknij tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79412
okazuje się że jest to prostrze niż się wydaje i w mk3 chyba też


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr maja 02, 2007 13:13

Ceglarz pisze:jedni twierdza ze trzeba przekaźnik jedni ze nie jak to w koncu jest?
żadnych przekaźników nie trzeba .... zakładasz manetki , podłączasz je , kabel jest gdzieś za skrzynką przekaźników , chyba z czarną kostką .... VAG-iem uaktywniasz tempomat w ECU i to wszystko :)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw maja 03, 2007 13:20

ENGINE / LOGIN / 11463
Powinno dzialac.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt maja 04, 2007 20:22

Kupiłem dziś manetke wraz z wiązką z passata B4 VR6 w automacie, w swoim golfie znalazlem w jakas wtyczke pasującą do tej z wiazki i spiąłem, w VAGu zalogowalem tak jak piszecie a mimo to jakoś nie działa, chyba ze nie potrafie tego właczyć. W rubryce kodowanie mam koncowke 2. Doda że komputer ma z 1Z z wirusem a silnik to ALE.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 04, 2007 20:29

Ceglarz, napewno podpiąłeś do prawidłowej wtyczki ?? wtyczka jest płaska , koloru czarnego z 4 pinami
to masz oznaczenia kabli
Obrazek
foto zapożyczone z forum diagtronik :)



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt maja 04, 2007 20:53

damcio151, Ja to wpinałem na macanego, odchyliłem skrzynke ciut do przodu, i znalazlem szeroką kostkę taka która pasowała, podłączyłem z Vagiem i dalem logowanie. A moze powiesz jak sprawdzić VAGiem czy mam właczoną funkcje. Raz tym Vagiem nie mogłem zmienic jezyka w pasku B5 a vwtoolem poszlo, natomiast logujac tempomat vwtoolem wywala blad ze ECU (niepamietam calego błedu)


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 04, 2007 20:58

Ceglarz pisze:damcio151, Ja to wpinałem na macanego, odchyliłem skrzynke ciut do przodu, i znalazlem szeroką kostkę taka która pasowała, podłączyłem z Vagiem i dalem logowanie. A moze powiesz jak sprawdzić VAGiem czy mam właczoną funkcje. Raz tym Vagiem nie mogłem zmienic jezyka w pasku B5 a vwtoolem poszlo, natomiast logujac tempomat vwtoolem wywala blad ze ECU (niepamietam calego błedu)
niestety nie wiem jak to sprawdzić ... możliwe , że podłączyłeś się pod złą wtyczkę ...w VAG-u wszedłeś w Engine -> Login ->11463 ?? do deaktywacji jakby co jest login 16167
widzę , że napisałeś na diagtroniku :wink:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt maja 04, 2007 22:18

Wtyczka na 99,9 będzie dobra tam innej nie było podobnej, moze to wina VAGa ze nie chce aktywować, jeśli możesz to kliknij do mnie na GG.

[ Dodano: Pon Maj 07, 2007 22:06 ]
No i działa :bigok: :okej: Na moim oryginalnym ECU po aktywacji wsio ruszyło. Dzięki za pomoc wszystkim. :pub:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » czw cze 21, 2007 21:18

witajcie! chciałbym jeszcze trochę odgrzebać wasz temat... mam też mk3 TDi 1Z z 1994r i ostatnio zakupiłem manetkę od tempomatu wraz z instalacją. Z tego co wyczytałem to w TDi nie ma potrzeby ingerencji w instalację wystarczy tylko podpiąć jedną wtyczkę za skrzynką bezpieczników i uaktywnić tempomat w ECU. Dziś zajrzałem za skrzynkę bezpieczników i albo jestem ślepy albo u mnie nie ma tej owej czarnej wtyczki którą się łączy z tempomatem... :( Możecie mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić?? Miałem już doczynienia ze skrzynką bezpieczników ponieważ parę miesięcy temu zakładałem MFA i rozbierałem to już kilka razy. Jest taka opcja że poprostu nie ma tej wtyczki???? czujniki przy pedałach są i kable od nich idą w wiązkę która idzie gdzieś tam do góry w stronę zegarów.
Jeśli możecie to pomóżcie!!!

pozdro



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt cze 22, 2007 18:08

marcin-kielce, Kliknij na GG do mnie.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » pn cze 25, 2007 18:53

Ceglarz nie możemy się gdzieś spotkać na gg... Nie ma Cię non stop, zostawiłem kilka wiadomości i nic... Może podpowiesz mi coś o moim problemie poprzez to forum?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 521 gości