Witam
Krótkie ale jakże ważne pytanko...
Wg Etki w dolocie mojego auta powinny być jakieś dławiki... ponieważ sam dorabiałem dolot swapując gofera więc takich dławików nie wkładałem... Czy ktoś może orientuje się jak te dławiki wyglądają i do ilu milimetrów zwężaja przekrój przewodu? Bo chyba będę musiał je własnoręcznie dorobić...
Jeśli ktoś ma oryginalny dolot to niech z łaski swojej mi pomoże i odkręci przewód który dochodzi do wtruskiwacza rozruchowego (od spodu) i sprawdzi jak taki dławik wygląda...
Pytam dlatego że zapewne ich brak w dolocie może być przyczyną nieprawidłowego działania podciśnienia w aucie...
Pozdrawiam ..
Pytanie o dławiki w układzie dolotowym..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak tylko ze te dławiki nie są w żadnym dolocie jak napisałęś a w odmie
dolotem okresla sie przewod powietrzny od plaszczyzny filtra wraz z przepustnicą i kolektorem ssacym, plus długosc kanałów w głowicy czyli do plaszczynzy zaworu ssącego...niezależnie od odmy, troche źle sforumułowałeś pytanie
jeśli te dławiki są w odmie to mogą teroretycznie "psuc" podcisnienia jesli źle działają,
dolotem okresla sie przewod powietrzny od plaszczyzny filtra wraz z przepustnicą i kolektorem ssacym, plus długosc kanałów w głowicy czyli do plaszczynzy zaworu ssącego...niezależnie od odmy, troche źle sforumułowałeś pytanie
jeśli te dławiki są w odmie to mogą teroretycznie "psuc" podcisnienia jesli źle działają,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości