JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 04, 2007 17:30

dziechu, ic od mondeo włąsnie jest taki dziwny !!! Bo ma z jednej stony grubsze wjjście !!! a d drugiej cieńsze !!!!!! !!!
I ja dałem zeby mi wdmuchiwała turbina powietrze do IC przez grubsze wejście a wychodzi cińszym !!!!
Wchodzi fi = 50 a wychodzi fi = ok 35 (na oko)
Moze to przez To ????
Cinek pisze:po wężykowej operacji
a co to znaczy ????

W sumie to ja jezdze na ciśniniu 0,8 (tylko poakzuje wskaźnik) a trubina pompuje coś ok 1 chyba:)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 04, 2007 17:37

To_mas pisze:Wchodzi fi = 50 a wychodzi fi = ok 35
Nie da sie podlaczyc odwrotnie?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 04, 2007 17:38

dziechu pisze:Nie da sie podlaczyc odwrotnie?
własnie nie pasuje odwroteni to juz porażka ://// choć jak bym pokombinował to moze bym i siadło

A czy odwrotnie to by coś dało ???

[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 17:56 ]
Bo jeśli chodzi o rury to wszędzie mam fi =50 :))
Tylko włąsnie IC ma takie wąskie wyjście dziwne ://
Czyli obrócenie by powietrze WCHODZIŁO CIENSZYM WEJŚCIEM a wychodziło grubszym :)) powinno pomoc :)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 04, 2007 20:11

To_mas pisze:Bo jeśli chodzi o rury to wszędzie mam fi =50
No to niedobrze, jezeli cale orurowanie jest 50. To jest 'waskie gardlo' calosci, te 35mm IC, zmniejsza 'przepustowosc' calego ukladu. Trzebaby pokombinowac wyjscie IC zeby tez bylo 50mm.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt maja 04, 2007 21:40

no i oczywiście jak najmniej kolanek typu "zakręt o 90 stopni", bo wzmacniają zawirowania powietrza i spowalniają je...

Sam przymierzam się do zamontowania IC'ka w swojej Jettce :) :bigok:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 04, 2007 22:41

Sproboje najpierw zamienić dać na wlot powietrza te 35 mm a na wylot 50 :)) i zobaczymy co z tego wyniknie :))

[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 22:44 ]
Lukas-182 pisze:zakręt o 90 stopni",
wiem wiem ale z tym czasem bardzo ciezko :///

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 00:30 ]
dziechu pisze:Trzebaby pokombinowac wyjscie IC zeby tez bylo 50mm.
Ja nie ma pojęcia jak bo to jest plastik :// Jakby o jeszcze był metal to pol biedy bo spawarki są 3 :PP
Włsnie sprawdziłem szczelność okładu IC !!! i wg mnie jest bardzo dobrze !!! więc musi to być spowodowane tym tzw "
waskie gardlo
"
Probowałem zamienić zeby dmuchał przez węzsze wejście ale brakuje mi jednego kolanka :///
Jutro jeśli bedzie chwila to coś wymyśle i to zmienie:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 45 gości