Czesto sie grzeje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mefiu82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: śr sty 31, 2007 12:54
Lokalizacja: Brzesko, Bochnia
Kontakt:

Czesto sie grzeje

Post autor: mefiu82 » pt maja 04, 2007 15:14

Mam silnik 1.8 GTI 16V DOHC KR nie wiem czy zdarzylo sie kiedys tak zeby mi sie wiatrak od chlodnicy nie wlaczyl. Nie jezdzilem nim szybko( do 100Km/h), zrobilem jakies 25 KM wysiadam i wiatrak sie wlacza.
Srednio temperature mam w granicy 100 stopni 96-101. Termostat wymienilem ale to nic nie pomoglo. Licznik mam digitala dlatego dokladnie widze ile jest. Da sie cos z tym zrobic ??? Czasami bywalo tak ze wylaczalem silnik nastepnie wlaczalem i temperatura byla wyzsza niz wczesniej. Na postuju to jest *#cenzura#* na pewno mi sie wlaczy wentylator :/
Dzieki za odpowiedz



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt maja 04, 2007 15:17

mefiu82 pisze:Czasami bywalo tak ze wylaczalem silnik nastepnie wlaczalem i temperatura byla wyzsza niz wczesniej. Na postuju to jest ******* na pewno mi sie wlaczy wentylator :/
normalnym zjawiskiem jest podwyższenie się temperatury po wyłączeniu silnika.Blok jest gorący i nagrzewa niczym niechlodzony płyn. Dlatego też wiatrak jest zasilany poza stacyjką.



Awatar użytkownika
mefiu82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: śr sty 31, 2007 12:54
Lokalizacja: Brzesko, Bochnia
Kontakt:

Post autor: mefiu82 » pt maja 04, 2007 15:40

tak wlasnie myslalem ze to nie jest nic wielkiego ale samo to grzanie sie silnika mnie denerwuje. Jezdze jeszcze innym samochodem ale tu juz musi byc na prawde goraco zeby sie wiatrak wlaczyl :/



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pt maja 04, 2007 15:43

ja w swoim 1.9 tdi miałem popekaną głowice od przegrzania ( raz ją przegrzałem) i już potem auto szybko się grzało . Jak coś to poprostu włanczaj dmuchawe z gorącym powietrzem i wtedy ona będzie zabierac ciepło z silnika a Ty po prostu szyby w dół . Ja tak robie przy ostrej jeździe i większośc zawodników zajmujących się driftem . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
mefiu82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: śr sty 31, 2007 12:54
Lokalizacja: Brzesko, Bochnia
Kontakt:

Post autor: mefiu82 » pn maja 07, 2007 09:50

co moze byc przyczyna czestego grzania ???


nowe zdjecia 17-tek ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199703&start=0

Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » pn maja 07, 2007 11:02

moze zapowietrzony układ chłodzenia? sprawdż rury gumowe



bialek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 07:58
Lokalizacja: ANGLIA
Kontakt:

Post autor: bialek » pn maja 07, 2007 14:04

Witam !!!

Ja bym przepukal pozadnie caly uklad chlodzenia wraz z chlodnica, potem zalal go na jakis czas sama woda, odpowietrzyl i pojezdzil zarazem obserwujac co sie dzieje.

Mialem podobna usterke w MK3. Po wymianie plynu auto sie grzalo , okazalo sie ze gdy spuszczalem stary plyn z ukladu pozapychalem niekture kanaly syfem. Wyplukalem uklad i wszystko wrocilo do normy !



Awatar użytkownika
mefiu82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: śr sty 31, 2007 12:54
Lokalizacja: Brzesko, Bochnia
Kontakt:

Post autor: mefiu82 » wt maja 08, 2007 00:14

bialek,
a kto moze mi to zrobic ?? Bo jezeli sam sobie poradze to prosze o instrukcje :)


nowe zdjecia 17-tek ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199703&start=0

bialek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 07:58
Lokalizacja: ANGLIA
Kontakt:

Post autor: bialek » śr maja 09, 2007 00:11

witam !!!

ja osobiscie pukalem uklad w taki sposob. moze troche prymitywny ale za to skuteczny.
Do zbiorniczka wyrownawczego dochodza dwa wezyki. jeden wyjscie drugi powrot (ten z dolu jest wyjscie) . Sciagnolem ten waz , podlaczylem do niego waz ogrodkowy i lalem wode tak dlugo az caly syf wylecial oczywiscie zbiorniczek wyrownawczy musial byc odkrecony(albo odlaczyc waz powrotu) Jak juz leciala czysta woda to zakonczylem akcje plukania, zostawilem wode do kreski maximum i jezdzilem przez jaki czas. potem sposcilem wode i zalalem plynem i ok. nie opisze ci odpowietrzania ukladu bo to bylo spory czas temu i nie chce ci wprowadzac w blad. ale wydaje mi sie ze jak bedziesz lal cisnieniem z kranu az woda ci sie przeleje to nie trzeba bedzie odpowietrzac ale nie jestem pewny!

Pozdrawiam !!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości