Jaka roznica w kostce w przelaczniku bez i z halogenami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uhm ... właśnie ... tez sie zastanawiam z halogenów mamy po 2 przewody czyli 4 sztuki razem czy niepowinno byc 2 wtyków ? koreczka zielonego jeszcze nie znalazłem ..... ale poszukam ... mówie od niedawna posiadam swojego wymarzonego MK3 dlatego chce go doposarzyc czy podrzuciłby ktos oczywiscuie o ile moze umiejscowienie tej złaczki/złaczek FOTO .... Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jest jeden. Musisz do niego plusy od obu halogenów dołączyć, a mase bierz bezpośrednio z aku lub z tego samego złącza nad chłodnicą do najgrubszego brązowego kabelk.a
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Tak, w sumie masz 4 przewody, ale 2 z nich to masa (minus) i można je podpiąć np. bezpośrednio pod masę kierunkowskazów (pewnie brązowy kabelek przy kierunkach). Natomiast druga para kabelków to zasilanie (plus) i zazwyczaj powinno się je łączyć również z parą kabelków z inst. samochodu. Co do złącza to podnieś pokrywę silnika i zaglądnij pod zamek, tam leży taki gruby popielaty okrągły konektor - to jest właśnie to.
PS. Ja u siebie nie szukałem jeszcze tych kabelków.
PS. Ja u siebie nie szukałem jeszcze tych kabelków.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jest jeden przewod dochodzacy do kotki i od kostki puszczasz dwa przewody do lewego i prawego halogenu. A mase mozesz do aku pouscic od razu.DrLupus pisze:Tzn. ten kabel jest bezpośrednio dla obydwu halogenów czy to jest sterowanie przekaźnikiem? No bo chyba powinny być dwa przewody: do lewego i do prawego halogenka.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
uhm od kostki do kostki a mam pytanko niema ktoś FAQ ewentualnie wersji dla blondynki lub przecietnych inaczej ? kostke znalazłem ale za cholere niewiem jak dłubac .. żarówki w zegarach zmieniałem własnie dzieki pomocy FAQ i dobrze bo wykaząłbym sie niepospolita siłą a to pociagneło by za soba wydatki finansowe ,.,, dlatego zastanawiam sie czy niewiecie kto ma taka wersja łopatoligiczna podepne cos nie tak i bedzie kicha .. a co do kolorków to cholera wie kable maja swoje numery na kostce z tego co widziałem....licze na pomoc ewentualnie rade lub porade ....
DrLupus pisze:Tak, w sumie masz 4 przewody, ale 2 z nich to masa (minus) i można je podpiąć np. bezpośrednio pod masę kierunkowskazów (pewnie brązowy kabelek przy kierunkach). Natomiast druga para kabelków to zasilanie (plus) i zazwyczaj powinno się je łączyć również z parą kabelków z inst. samochodu. Co do złącza to podnieś pokrywę silnika i zaglądnij pod zamek, tam leży taki gruby popielaty okrągły konektor - to jest właśnie to.
PS. Ja u siebie nie szukałem jeszcze tych kabelków.
ok podłaczyłem działa jednak dalej niadaje mi spokojuy to co napisałes ... ze plus tez łaczymu z Plusami ze złacza ja znalazłem zółty .. i podłaczyułem równolegle .. jednak sa dwa plusy na złaczu ?
Witam,
Ja właśnie jestem na etapie kompletowania części - brakuje mi jeszcze wyłącznika świateł. Co do złącza - kupiłem na Allegro oryginalną wiązkę halogenów no i jak narazie zauważyłem że w moim golfie do złącza dochodzi kabelek szaro-żółty natomiast po drugiej stronie złącza (od strony filtra powietrza) jest zielony koreczek. W wiązce którą kupiłem w miejscu zielonego koreczka jest także kabelek szaro-żółty (właśnie ten plus) więc rozdzielenie go na lewy i prawy halogen następuje pewnie gdzieś dalej. Muszę to jeszcze sprawdzić...
Ja właśnie jestem na etapie kompletowania części - brakuje mi jeszcze wyłącznika świateł. Co do złącza - kupiłem na Allegro oryginalną wiązkę halogenów no i jak narazie zauważyłem że w moim golfie do złącza dochodzi kabelek szaro-żółty natomiast po drugiej stronie złącza (od strony filtra powietrza) jest zielony koreczek. W wiązce którą kupiłem w miejscu zielonego koreczka jest także kabelek szaro-żółty (właśnie ten plus) więc rozdzielenie go na lewy i prawy halogen następuje pewnie gdzieś dalej. Muszę to jeszcze sprawdzić...
uhm .... wiesz ja jakoś niewidziałem potrzeby zakupy wiazki .. podłaczyłem sie przed konektrorem tym okragłym i rozłaczyłem na dwa halogeny ... co ciekawe ....tak zrobiore ze wyglada jakby było fabryczne .....a co do przełacznika ... uhm ja kupiłem swój za 70 zeta .... ale warto .. niewytarty .. jak nowy .... halogeniki swieca jak ta lala ....a z ciekawosci ile cie ta wiazka kosztowała ?
Moja przygoda z VW
Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009
Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-
Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009
Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-
tylko niepotrzebnie wywaliłeś 70 złotych , każdy wyłącznik w MK3 ma opcje podwójnego załączania , tylko w wyłączniku co ma jedno załączenie wierci sie dwie dziurki i masz na dwie pozycjekominiarz pisze:uhm .... wiesz ja jakoś niewidziałem potrzeby zakupy wiazki .. podłaczyłem sie przed konektrorem tym okragłym i rozłaczyłem na dwa halogeny ... co ciekawe ....tak zrobiore ze wyglada jakby było fabryczne .....a co do przełacznika ... uhm ja kupiłem swój za 70 zeta .... ale warto .. niewytarty .. jak nowy .... halogeniki swieca jak ta lala ....a z ciekawosci ile cie ta wiazka kosztowała ?
[ Dodano: 17 Cze 2007 08:52 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1156592
uhm ... mozliwe .. ale ja chciałem miec jak fabryczne i powiem szczerze ze trudno sie połapac czy to orginał czy nie ..... wiec wyszło miodzio
Moja przygoda z VW
Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009
Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-
Było:
VW Golf III 1.9 TDI- AHU 90KM 1997/98r 2006-2009
Jest:
VW Passat B5FL 1.9 TDI AVB 101KM /chip na 133KM/ 2004r. 2009-
VW Golf III 1.8 kat - AMM 75KM 1997/98r 2013-
VW Golf III 1.6 Kat - AEA 75KM 1995r 2015-
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
miś fazi masz jakiś patent na dorobienie diodki we włączniku żeby sygnalizowała włączenie przednich halogenów? Zdaje się pisałeś że masz kontrolkę w liczniku a ja nie mam. Włożenie diodki świecącej w puste miejsce we włączniku to dla mnie nie problem, ale jak u licha ładnie zrobić żeby ją było widać? Okienko jakieś wywiercić w przedniej ściance włącznika czy jak?miś fazi pisze:kazdy wyłącznik
Oczywiście dawno przerobilem włącznik wg twojej porady tylko ta sygnalizacja mi zostaje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 166 gości