migajaca kontrolka.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mene22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 14, 2006 13:10
Lokalizacja: przemysl

migajaca kontrolka.

Post autor: mene22 » pt maja 04, 2007 09:57

witam mam taki problem po odpaleniu silnika zaczyna swiecic kontrolka od od temperatuy cieczy plyn w chlodnicy jest silnik trzyma temperature a wentylator sie włancza co to moze byc?



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » pt maja 04, 2007 10:02

Zobacz czy kostka od czujnika w zbiorniczku wyrównawczym jest podłączona.


Obrazek

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » pt maja 04, 2007 10:28

Jak sprawdzenie czy kostka kontaktuje nie pomogło, to będzie to najprawdopodobniej wina stabilizatora napęcia, który jest w zegarach z tyłu. On w Dieslach czasem wysiada ( już pare takich przypadków na forum było i ja tez tak miałem) i wtedy kontrolka miga ciagle, a wskaznik paliwa i temperatury oszukuje (zawyża - u mnie temp pokazała max, a wentylator się nie włączył, i paliwo pokazało max, chociaz wiem, że nawet połowy nie było )

W razie czego taki stabilek, co tam jest da sie zastąpic innym, bo ten dokładnie co tam jest jest drogi i cieżko dostępny. Numer tego co tam wsadzic się da to 7810. Kosztuje 1 zł.

Pozdro :okej:



Awatar użytkownika
mene22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 14, 2006 13:10
Lokalizacja: przemysl

Post autor: mene22 » pt maja 04, 2007 18:23

sprawdzilem kostke przy zbiorniczku jest podłaczona a do zegarow niewiem jak sie zabrac



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » pt maja 04, 2007 22:19

mene22 pisze:sprawdzilem kostke przy zbiorniczku jest podłaczona a do zegarow niewiem jak sie zabrac
Do zegarów dobierasz się tak:

Odkręcasz panel z przełącznikami, półki pod kierownicą i dwie śróby mocujące zegary ( wszystko dobrze widac),
potem wkładasz rękę za zegary i odpinasz linkę od prękościomierza ( troche trzeba sie za pierwszym razem pomęczyc, ale nic tam nie zepsujesz), odpinasz wtryczkę/wtyczki od zegarów i juz.

Stabilizator będzie przykręcony z tylu do obudowy prędkościomierza z zewnątrz.

Zeby go wymienic poprostu go wysuwasz i wsuwasz nowy.

I potem w odwrotnej kolejności składasz:)



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » sob maja 05, 2007 12:45

sprawdz czujnik w zbiorniczku...to napewno to przynajmniej tak mialem



Awatar użytkownika
mene22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 14, 2006 13:10
Lokalizacja: przemysl

Post autor: mene22 » sob maja 05, 2007 15:59

czujnik w zbiorniczku jest raczej dobry bo jak odpinam wtyczke od zbiorniczka to dalej swieci w poniedzialek odkrece deske tak jak BORDOS napisal (mam nadzieje ze po skreceniu bedzie dalej dziłac:D)



lukin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lut 15, 2006 22:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lukin » ndz maja 06, 2007 12:01

Zapowietrzony układ chłodzenia? U mnie po wymianie pompy wodnej świeciła się kontrolka dopóki się układ chłodzenia porządnie nie odpowietrzył. Po wszystkim, mimo, że zbiornik wyrównawczy był zapełniony do połowy, to żadna kontrolka nie pisnęła.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
mene22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 14, 2006 13:10
Lokalizacja: przemysl

Post autor: mene22 » ndz maja 06, 2007 16:15

a jak sprawdzic czy uklad chlodzenia jest zapowietrzony? i jeszcze jedno pytanko czy przy wyciaganiu zegarow trzeba odkrecic kierownice?



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » czw maja 10, 2007 21:15

mene22 pisze:jeszcze jedno pytanko czy przy wyciaganiu zegarow trzeba odkrecic kierownice?
Można, ale nie trzeba. Z odkęcona masz większa swobodę ruchów.


Obrazek

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw maja 10, 2007 21:42

ja tez tak mam ze po odpaleniu silnika mruga mi kontrolka od plynu chlodzoncego - i dodam ze mam tak od czasu jak wynienialem pompe wodna bo mi sie rozciekla i przy okazji wtedy wymienilem plyn w chlodnicy. zeby mi nie mrogala to wypiolem wtyczke i zmostkowalem ja kawalkiem drota i jest git :) ale z tym stabilizatorem do ciekawe chociarz mi paliwko pokazuje ok


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości