JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 02, 2007 19:31

poczytaj na vwdiesel.net o problemach z boostem


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 02, 2007 19:33

zaprzal, qa da sie jakoś sprawdzić wskaźnik
????

np kompresorem dmuchnąć mu i sprawdzić czy pokazuje ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr maja 02, 2007 23:22

zeby bylo max to zablokuj zupelnie wyjscie krocca po zimnej stronie za wirnikiem. wtedy nei bedzie mial zadnej regulacji, ale zobaczysz czy idzie na maksa turbawa. kawalek wezyka i na kleju wkrec srube w niego. powinno byc szczelne.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr maja 02, 2007 23:53

To_mas, jak chcesz żeby ci pompowało max to zrób tak jak SouleR, napisał tylko śróbe na końcu zabezpiecz opaska żeby jej nie wysrało.

a co do otworu w wężyku i wentylku to masz większy niz ja więc nie wiem dlaczego nie może ci napompować tego bara


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 03, 2007 00:08

Chłopaki zrobiłem tak :

wywaliłem obieg IC !! obróciłem kolanko na tak zeby turbina prosto do kolektora dmuchała :))) I na takiej szerokości otworu jak tam na foto dmuchała mi 1 bar !!!!!!
Wniosek jest taki ze gdzieś na IC trace 0,2 bara ciśnienia :((( sie wqrwiłem
(moze to dlatego ze Ic ma z jednej strony szersze wejście a z drugiej węzsze :// nie wiem a moze poprosu jakaś dziurka jest :/)
Juz mi sie z tym grzebać nie chce !!!!! rece mnie napier !!

Wskaźnik działa bo dmuchnąłem mu kompresorem i spokojnie pokazywał ponad 1,2 bara jak dmuchałem ok 1,4 atmosfery

Nie mam ochoty wiciągać całego IC na gore :// chyba to tak zostawie jak jest teraz !! niech se tam dmucha to 0,8 a i tak czuć róznice :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw maja 03, 2007 00:13

ale chyba jak sie ma ic to zazwyczaj doladowanei nieco spada?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 03, 2007 00:22

zaprzal pisze:ale chyba jak sie ma ic to zazwyczaj doladowanei nieco spada?
ja nie wiem :PPP jeszcze tak strasznie w tym nie siedze :PP
Ale mozliwe bo to powietrze sie musi tam rozproszyć w IC no i mozliwe ze potem by mogło być mniejsze ale o 0,2 bara :///

Kto ma ic i kręcił T3 ???? przyznać sie ?? bo jesli to normalne to bym sie cieszył :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw maja 03, 2007 00:42

To_mas, sprobuj tak jak koledzy radza, zaslepic calkiem wyjscie z zimnej strony turbo, zobaczymy co sie stanie :>


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 03, 2007 00:43

To_mas przestan!!! do jasnej cholery czytasz, czytasz i nie wyciagasz wnioskow. ma prawo spasc to se spada. moze byc minimalnie uplyw gdzies, ale to musisz sam znalezc. jak ci ten t3 nie pasi to oddaj mi albo robimy zamiane. moj t2 jest szalona bestia.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw maja 03, 2007 20:02

To_mas, zawsze będzie strata bo przecież układ IC jest długi ma kolanka załamania i strata będzie !!! Braciak ma T3 i kręciłem go i tak samo cały czas pokazywał 0.7 bara co się okazało nie szczelny był węzyk ten od kolanka od turbo do grzybka zmieniłem na nowy i skoczyło do 1.8 bara :bigok: Zakupiłem mu MBC i gitara


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw maja 03, 2007 20:29

Przecież to czysta fizyka. Powietrze w wyniku ochłodzenia się w IC zmniejsza swoją objętość i dlatego ciśnienie spada. Żeby się upewnić czy IC nie jest dziurawy, to trza by go było jakoś zaślepić z 1 strony i pompować powietrze z drugiej, wtedy gdyby IC zanurzyć w wodzie, to było by widać czy idą bąble powietrza.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 03, 2007 23:01

Ok czyli ta strata na IC 0,2 bara mowicei ze mozliwa
Jutro sprawdze jeszcze ile mi max pompuje bo dziś to jakoś święto mnie denerwowało i nie chciałem grzebać :P



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt maja 04, 2007 08:39

To_mas pisze:Kto ma ic i kręcił T3 ???? przyznać sie ?? bo jesli to normalne to bym sie cieszył :)
ja miałem IC i T3 :) ciśnienie spadło na seryjnym doładowaniu. po wężykowej operacji już nie spadało ale malutką chwile dłużej trzeba było nabić, bo zwiększyła się objętość układu. 1,5 bara wydmuchało uszczelke. na 1,2 było luzik


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 04, 2007 09:31

BENITO pisze:Przecież to czysta fizyka. Powietrze w wyniku ochłodzenia się w IC zmniejsza swoją objętość i dlatego ciśnienie spada
Oczywiscie, fizyka, ale ukladu zamknietego. W takim ukladzie cisnienie zalezy (dla gazu doskonalego liniowo) od temperatury. Ale tu nie jest uklad zamkniety. Po ochlodzeniu objetosc a wiec i cisnienie powietrza spada, lecz turbina powinna bez problemu ten dosc niewielki spadek objetosci nadrobic i utrzymac cisnienie jak w ukladzie bez IC (mozna wziasc dluga metalowa rure, np.2m, jeden koniec rozgrzac do czerwonosci, drugi zostawic zimny. Cisnienie po obu koncach rury bedzie identyczne:). Chyba ze wydajnosc turbiny jest za mala lub IC ma za maly calkowity przekroj przelotu (znacznie mniejszy niz orurowanie). Wtedy tylko za IC cisnienie bedzie mniejsze niz przed.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości