Co to za czesc pod maska?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
DAMCIO151.Wlasnie zaczal mi samochod szarpac nie mam vaga i pojechalem do kumpla podlaczyl i wyszlo ze obwod caly czas otwarty na czujniku wzniosu iglicy patrzymy a tu przy samym czujniku przewod uwalony.Kumpel mial jakis dal mi go i przyjechalem do domu wyjalem swoj koncowke wtryskiwacza wsadzilem swoja ,sprawdzilem cisnienie i czy nie leje i do dzis jest ok.Sam szukam tego czujnika dlatego ze wpisalem nr tego co on mi na forum i wychodzi ze wsadzony mamod 2.5tdi
tylko Ty wymieniłeś końcówkę , a mi chodzi o czujnik .... mój kabel jest cały ... samego czujnika nie da się wymienić , może Ty miałeś problem z iglicą , a nie z czujnkiemmular pisze:DAMCIO151.Wlasnie zaczal mi samochod szarpac nie mam vaga i pojechalem do kumpla podlaczyl i wyszlo ze obwod caly czas otwarty na czujniku wzniosu iglicy patrzymy a tu przy samym czujniku przewod uwalony.Kumpel mial jakis dal mi go i przyjechalem do domu wyjalem swoj koncowke wtryskiwacza wsadzilem swoja ,sprawdzilem cisnienie i czy nie leje i do dzis jest ok.Sam szukam tego czujnika dlatego ze wpisalem nr tego co on mi na forum i wychodzi ze wsadzony mamod 2.5tdi
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 21:53 ]
możesz podać nr tego wtrysku ??
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:15 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
a , myślałem , że odwrotniemular pisze:Tylko koncowka wtryskiwacza jest moja reszte wymienilem
chodzi mi o wtrysk sterującyNr ktorego wtrysku chcesz ale podam Ci dopiero jutro bo obydwa mam zapisane na scianie w garazu.
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 22:02 ]
a no właśnie , bardzo ciężko dostać wtrysk bez końcówki ..... i nie wszystkim chce się wymieniać końcówkę.... a jak autko Ci się teraz sprawuję , jeżeli masz część wtrysku od 2,5 tdimular pisze:Tylko koncowka wtryskiwacza jest moja reszte wymienilem
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:16 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
Obecnie smiga b dobrze ale nie moge u siebie sprawdzic korekcji dawek na poszczegolnych wtryskach kumpel nie mogl tego na swoim laptopie i drugi gosc tez nie mogl,{tylko 2 jest u mnie w miescie}.Mam odczucie ze troszke wczesniej przy nizszych obrotach zaczynalo mi pompowac turbo zwiazane to pewnie jest z korekcia tych dawek. bo dawke poczatkowa mam 2.7 a turbo chyba dobrze dmucha 1950mbar.Nie puszcza dymu wcale nawet przy gazie w podlodze.
jaką wersją VAG-a to sprawdzasz ??Obecnie smiga b dobrze ale nie moge u siebie sprawdzic korekcji dawek na poszczegolnych wtryskach kumpel nie mogl tego na swoim laptopie i drugi gosc tez nie mogl,{tylko 2 jest u mnie w miescie}.Mam odczucie ze troszke wczesniej przy nizszych obrotach zaczynalo mi pompowac turbo zwiazane to pewnie jest z korekcia tych dawek. bo dawke poczatkowa mam 2.7 a turbo chyba dobrze dmucha 1950mbar.Nie puszcza dymu wcale nawet przy gazie w podlodze.
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 22:19 ]
poszło coś na PW
Vag-iem mozna sprawdzic te swiece, poprostu po poborze prądu mozna sprawdzic czy grzeja wszystki czy np. jedna.
I jeszcze jendo ten impulsator na skrzyni mierzy kąt obrotu wału korbowego i jednoczesnie daje sygnały dla prędkościomierza?
A ten czujnik wzniosu iglicy to klasyczny czujnik halotronowy, natomiast w iglicy jest magnas, dzieki czemu mozna zmierzyc początek wzniosu iglicy czyli kąt początku tłoczenia.
I jeszcze jendo ten impulsator na skrzyni mierzy kąt obrotu wału korbowego i jednoczesnie daje sygnały dla prędkościomierza?
A ten czujnik wzniosu iglicy to klasyczny czujnik halotronowy, natomiast w iglicy jest magnas, dzieki czemu mozna zmierzyc początek wzniosu iglicy czyli kąt początku tłoczenia.
tym steruje ECU , podając sygnał na przekaźniki J325 i J359grze693 pisze:aha i kiedy grzeje tylko 1 a kiedy 2 a kiedy 3 świece razem ???
dla prędkościomierza i ECU...szatanek pisze:daje sygnały dla prędkościomierza?
czujnik G28 podaje obroty i kąt wałuszatanek pisze:mierzy kąt obrotu wału korbowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości