Centralny zamek tylnej klapy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
Centralny zamek tylnej klapy
Witam, nie dziala centralny zamek tylnej klapy.Sam zamek jest ok. Na dzien dzisiejszy aby otworzyc tylna klape mysze za kazdym razem wsadzic kluczyk do zamka. Sprawdzilem przewody idace do silownika w klapie. Sa dwa, brazowy i brazowo-czarny. Na brazowym jest masa, a na tym drugim powinen byc synal ,no ale go nie ma.
I mam pytanie ktoredy jest poprowadodony ten sygnalowy przewod, musze sprawdzic czy nie ma zadnej przerwy.
Zrodlo sygnaly jest w module komfortu? tam znalazlem na pin nr 15 brazowo-czarny ale na nim caly czas jest +12 niezaleznie czy zamykam czy otwieram
I mam pytanie ktoredy jest poprowadodony ten sygnalowy przewod, musze sprawdzic czy nie ma zadnej przerwy.
Zrodlo sygnaly jest w module komfortu? tam znalazlem na pin nr 15 brazowo-czarny ale na nim caly czas jest +12 niezaleznie czy zamykam czy otwieram
A może poszukaj w instrukcji do auta jak to jest z ustawieniem zamka. W MKIII chyba jest coś takiego, że jak przekręcisz kluczyk w klapie w daną pozycję to central zamyka i otwiera, a jak przekręcisz w inną pozycję to masz w kapie manual i central nie działa w klapie.
Zastrzegam, że chyba tak jest bo nie mam instrukcji ale gdzieś o tym na forum czytałem, a u siebie nie eksperymentowałem.
Zastrzegam, że chyba tak jest bo nie mam instrukcji ale gdzieś o tym na forum czytałem, a u siebie nie eksperymentowałem.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
dalbym plusa jakby mi to pomoglo. faktycznie tak jest, ale w moim przypadku zmiana pozycji zamka nie pomaga.kristo pisze:A może poszukaj w instrukcji do auta jak to jest z ustawieniem zamka. W MKIII chyba jest coś takiego, że jak przekręcisz kluczyk w klapie w daną pozycję to central zamyka i otwiera, a jak przekręcisz w inną pozycję to masz w kapie manual i central nie działa w klapie.
Zastrzegam, że chyba tak jest bo nie mam instrukcji ale gdzieś o tym na forum czytałem, a u siebie nie eksperymentowałem.
jutro pojde do garazu i sprawdze jak to dokladnie jest. Wiem na pewno ze te dwa przewody ktore podalem wychodza z poloczenia miedzy klapa a bagaznikiem, a pozniej biegna wzdluz klapy.a co ze zrodlem sygnaly?jest nim modul komfort? ktory pin?greg pisze:esteś pewny że te przewody dochodza do siłownika??? bo powinny do samego zamka, a do siłownik apowinny dojść przewody w kolorach niebieskim i zielonym
takmanieczek111 pisze:est nim modul komfort?
tych kolorów co podałem? niebieski 2/23 zielony 18/23 natomiast brązowo/czarny to jest sygnał dla modółu o otwarcziu lub zamknięciu zamka (to co pisał kristo, )manieczek111 pisze:ktory pin?
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 9:58 pm ]
manieczek111, weź no rozbierz pokrywę klapy - w końcu to tylko 2 wkręty i sam zobaczysz czy nie mam racji
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 10:00 pm ]
ja nie wpadłem na pomysł ze mogłeś pzrestawić zamek a powinienem od tego zacząć - więc ja doceniam jego radęmanieczek111 pisze:dalbym plusa jakby mi to pomoglo
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 10:02 pm ]
tak terazwpadłem - - słuchaj a może inaczej - sprawdź czy przy opcji zę ma się zamykać centralny/otwierać zamek w klapie - czy na tym kablu brązowo/czarnym masz masę - bo jak nie masz masy to tu masz przyczynę dlaczego ci siłownik nie zamyka - modół komfort uzyskuje informację że masz przestawiony zamek w pozycji żeby nie otwierał.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
klapa jest rozebrana, tylko teraz nie chce mi sie biec do garazu i sprawdzac dokladnie jak to tam jest. Jutro z rana pojde.
Ok. sprawdze , ale to juz jutro...
Pozdr.
[ Dodano: 04 Maj 2007 21:14 ]
greg, miales racje co do kolorow tych kabelkow . Wczoraj zle spojrzalem na caly mechanizm i troszke zamieszalem. Sprawe rozwiazalem, przyczyna : zasniedziale styki przy pompce centralnego( i to na ostro).
thx za podpowiedzi, pozdrawiam.
Temat do zamkniecia.
Ok. sprawdze , ale to juz jutro...
Pozdr.
[ Dodano: 04 Maj 2007 21:14 ]
greg, miales racje co do kolorow tych kabelkow . Wczoraj zle spojrzalem na caly mechanizm i troszke zamieszalem. Sprawe rozwiazalem, przyczyna : zasniedziale styki przy pompce centralnego( i to na ostro).
thx za podpowiedzi, pozdrawiam.
Temat do zamkniecia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości