co do palenia na ciepłym jesli altek nie pomoze to musisz zrobic nową mapke startową.jak coś to zapraszam pod WrocławHoliii pisze:no dobra pisze co do tej pompy to raczej nie brał bym sie za to sam te wałeczki chodza w ropie lecz wyrabiaja i tak obudowe pompy przez co puzniej sie zaczynaja zacinac no i słuchajcie co dalej pan powiedział ze nie oddadza mi auta dopuki go niezdiagnozuja do konca bo nadal cierzko odpalał a pompa na cacy custawina na stole wtryski dobre a auto niechciało odpalac na rozgrzanym silniku co sie okazało na wagu wczesniej wyskakiwał jakis bład alternatora lecz niezwracałem wagi na ten własnie bład bo to alternator i takie tam podwiezli auto do tego magika i co sie okazałao po sprawdzeniu im cieplejsze auto tym alternator coraz wiekrze miał przebicie i "latały po nim prady" blokował imobilaiser im cieplejszy silnik tym bardziej przestawał ładowac przez ta cała kaszane pradów akumulatos siada a oni niemogli przez klimatyzacje wejsc do nastawien silnika ani wgrac nowych dostałem polecenie przywiesc nowy alternator załaoza go i beda dlaej próbowac pewnie wgrywac nowe mapy do silnika ale mówia ze to juz jest kosmetyka auto zeczeło palic troszke mniej o jakis litr poniewarz na trasie wracajac spalił 7,8 litra przy maxymalnym wciskaniu gazugdzie w droge do warsztatyu wyszło 9,1 w niedziele bede miał załatwiony alternator i bede dalej walczył
Wzrosło spalanie do 8-11 litrow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości