Cieknie z układu chłodzenia..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafek81

Cieknie z układu chłodzenia..

Post autor: rafek81 » śr maja 02, 2007 20:45

witam, dokladnie cieknie z uszczelki łaczącej blok z plastikową rurką(bardzo proste i opisowe).. i teraz czy wymienic na nowa.. czy moze zasypac takim proszkiem do reperacji malych wyciekow w ukladzie chlodzenia.. osoby majace doswiadczenie prosze o wpisy...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr maja 02, 2007 20:55

nie syp żadnego świństwa do układu , kolega dosypał i zatkał nagrzewnice , sprubuj uszczelnic wyciek ewentualnie wymienić


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr maja 02, 2007 20:56

Najlepiej wymień dla świętego spokoju.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

rafek81

Post autor: rafek81 » śr maja 02, 2007 21:22

no wlasnie slyszalem ze moze byc probolem z nagrzewnica.. po wsypanu proszku.. wiec lepiej wymienic.. wiec musialbym spuścić płyn.. /pytanie laickie../ gdzie co odkrecic..??



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr maja 02, 2007 21:29

Najprościej to chyba odkręcić termostat.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » śr maja 02, 2007 21:39

O proszku kolego zapomnij to nic dobrego dla silnika. Ja pamietam jeszcze czasy komuny kiedy nowa chlodnice nie mozna bylo dostac wiec bardzo popularne byly fusy z kawy, nie polecam ale takie to byly czasy :grin:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

pawliszyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: pawliszyn » śr maja 02, 2007 21:47

palen pisze:Najprościej to chyba odkręcić termostat.

Po co wystarczy sciagnac waz z obudowy termostatu i plyn zleci a po drugie odkrecajac krociec od bloku duzo plynu nie poleci i proponowal bym wymienic na nowy koszt niewielki a ile spokoju.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr maja 02, 2007 23:29

se nowy krociec kup. na szrotach po 3zl nawet mozna wyrwac. ostatnio wymienialem u siostry. w dieslu troche wiecej roboty niz w benie. nie warto bawic sie w proszki, bo szkoda pompy. nie warto kleic bo i tak pusci.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

rafek81

Post autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:21

a co z ewentualnym odpowietrzeniem?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw maja 03, 2007 08:35

uklad sam sie odpowietrza. zalewasz plyn i nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem. jak wentyl sie zalaczy to juz prawie koniec roboty. dolac na stan i przejechac sie. potem znowu dolac jesli trzeba.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw maja 03, 2007 08:36

rafek81 pisze:co z ewentualnym odpowietrzeniem?
Zalewasz płyn, odpalasz auto z odkręconym korkiem zbiorniczka z płynem i czekasz aż się wiatrak włączy. Gasisz silnik i czekasz aż przestygnie i uzupełniasz ewentualny ubytek.

[ Dodano: 2007-05-03, 08:37 ]
SouleR pisze:nagrzewasz silnik z zamknietym zbiorniczkiem
A nie z otwartym?? :bajer:


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

rafek81

Post autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:45

no wiec zamkniety czy otwarty korek....



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw maja 03, 2007 08:51

Przeczytaj 5 post w tym temacie i bedziesz widział że mam rację... http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... wietrzenie

[ Dodano: 2007-05-03, 08:56 ]
Na logikę... Przecież jak się odpowietrza to powietrze musi gdzieś uciekać...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

rafek81

Post autor: rafek81 » czw maja 03, 2007 08:59

ok.. wiec otwarty... dziekuje za pomoc... oczywiscie punkty dla zasłuzonych.. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości