POMOCY skad sygnał ???mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

POMOCY skad sygnał ???mk3

Post autor: ttettrusek » śr maja 02, 2007 18:15

porzebuje plusa lub minusa ktore wystepuja tylko w przypadku pracy silnika.

z jakims latwym dostepem.


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr maja 02, 2007 18:22

Jeli silnik jest sprawny to można wykorzystać masę z czujnika ciśnienia oleju, najlepiej wysterować nią jakiś tranzystor a on może już podać masę lub + na odpowiedni układ.
Można też zastosować przewód "ładowania" z alternatora.
Jęli nie przeszkadza, że po przekręceniu zapłonu (bez uruchomienia silnika) będzie podawane chwilowe napięcie (ok 2 sekundy) to najprościej mieć "solidny +" po przekaźniku pompy paliwa.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » śr maja 02, 2007 18:32

wlasnie masa z czujnika oleju zanika kiedy silnik pracuje. jest on tylko wtedy gdy silnik nie chodzi.
no chyba za zle sprawdzalem :grin:

:grin: :grin:


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr maja 02, 2007 18:34

ttettrusek pisze:wlasnie masa z czujnika oleju zanika kiedy silnik pracuje. jest on tylko wtedy gdy silnik nie chodzi.
no chyba za zle sprawdzalem :grin:

:grin: :grin:
Nie wiem jak tam w klekocie ale w benzynie są dwa czujniki. Przy zapalonym silniku i odpowiednim ciśnieniu oleju jeden czujnik podaje masę a drugi wprost przeciwnie - przerywa obwód do masy. Jak masz drugi czujnik to on będzie podawał masę przy ciśnienu oleju.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr maja 02, 2007 18:37

najlepszy sygnał jest z ładowania alternatora , tylko jaki kolor ma kabel przy alternatorze na którym napięcie około 14 V występuje tylko przy włączonym silniku :?:



Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » śr maja 02, 2007 19:09

hehhh wlasnie sprawdzalem sygnala w czujniku i znika jak odpale silnika.

ale tego drugiego nie sprawdzalem przy filtrze oleju.

ale fakt cos mi cyka teraz ze one pracuja inaczej (wiem ze sprawdza cisnienie powyzej 2000obr/min)

zaraz zerkne


**** Białe auto to zmora ****

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości