JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

JR + turbina Garret T3 + IC - podkręcenie

Post autor: To_mas » pn kwie 30, 2007 23:49

Witam :))
Dziś sie zabrałem za podkręcenie mojego TD :PP

Ale mam taki mały problem bo :
Ciśnienie mam ok 0.8 bara (dziruka w węzyku od WG :) )
i obruciłem membranke w pompie:)


Ale chce więcej
Dziurke w węzyku mam dość duzą a Ciśnienie ciągle 0,8 bara


Co najpierw zrobić Panowie :)) ????

Do obruconej membranki zeszlifować podkłądke by sie bolec dalej wychylał ??? i wtedy sprawdzić ?? czy przez to zeszlifowanie moze turbinka mocniej pompować ??

Chciałbym moze ruszyć ciut dawke paliwa ale no nie wiem za bardzo jak :PP
Tu jest foto od zaprzala
I tak zeby było na 99% bezpiecznie to jak ????
O ile podnieśc dawke śrubką 5 ??? tzn ile ma pokazywać obrotek i zeby potem do normalnego stanu zlecieć subką 7 zeby było dobrze ??
tzn
podnieść np do 1300RPM i zmniejszyć spowrotem ??
czy podnieśc do 1500RPM i zmniejszyć spowrotem ??

Oczywiście robi sie to na zapalonym silniku by było widać i czuć jak sie odroty zmieniają :))

I wtedy dopiero zobaczyć ile ładuje turbina :) i w razie czego powiększyć dziurke w weżyku ?????
czy na odwrót ??
pierwsze ciśnienie potem LDA a potem dawka ??

Czekam na wasze podpowiedzi bo jak dziś jechałem z ciśnieniem 0,8 i obruconym LDA to golfik tak zapier :PP ze hej :PP a świśt turbo był konkretny :D

duzo pytań ale ja lubie pytać i wiedzieć co robie :)))
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:30 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt maja 01, 2007 00:01

nie patrz na obroty. patrz na zadymienie ;) dopasuj sobie paliwo do cisnienia. Pewnie bedziesz musial doswiadczalnie pokrecic, przejechac sie i tak kilka razy. Powodzenia :) Ustaw tak, zeby nie dymil po pojawieniu sie pelnego doladowania


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 01, 2007 00:04

ale jak dodam mu troszke paliwka to ciśnienie na turbo mi podskoczy troche nie ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 01, 2007 00:43

tomcio666, spoko :)) jutro bede sie tym zajmował i w razie problemów ( a mam nadzieje ze ich nie bedzie to bede pisać :P )
Punkciki bedą oczywiście jutro :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr maja 02, 2007 08:24

To_mas, umnie było tak miałem ustawione ciśnienie na 0.9 bara obróciłem membrankę jak pisze zaprzal, ciśnienie samo skoczyło do 1.3 bara, kopcił jak lokomotywa i silnik głośniej chodził. Zacząłem bawić się tą membraną czyli ustawiłem do seri i obracałem co jakieś 2 mm aż wyłapałem gdzie się dobrze zbiera i nie tłucze tak póżniej bawiłem się dawką paliwa czyli jakieś 3 dni testów ;) efekt taki że turbo łapie przy 1800 obr wskaźnik reaguje odrazu na dodanie gazu przy 2300 obr mam już 1 bar (max jaki ustawiłem)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 02, 2007 10:16

vw_vandal, spoko ja włąsnie wczoraj w nocy ustawiłem większą dawke paliwka :)
zwiększyłm o jakieś 1/4 obrotu :) dziś zobaczymy efekty tego co zrobiłem :PP

LDA podkładka spiłowana i obrócona membranka ale turbinka pompowała mi max 0.8 bara
Zobaczymy dziś czy większa dawka coś jej pomoze :)
Moze tez sprubuje sie pobawić troche tą membraną i ustawiać róznie :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr maja 02, 2007 12:42

To_mas pisze:Moze tez sprubuje sie pobawić troche tą membraną i ustawiać róznie
Membrane bym zostawił bo jeżeli ustawiłeś na maxymalny odstęp i to nie zwiększyło ciśnienia to to bym zostawił zobacz jak będzie po zwiększeniu dawki paliwa.
Ten wężyk co idzie od kolanka turbo do grzybka na pomie na 100% jest szczelny??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 02, 2007 14:57

vw_vandal pisze:Ten wężyk co idzie od kolanka turbo do grzybka na pomie na 100% jest szczelny??
sprawdze go dokłądnie :))) juz ide to zrobić :))
Zwiększyłem dawke paliwa o ok 1/4 obrotu i NIC !!!!!!!! Tylko znaczeni bardziej zadymiał :///
No to wrociłem i teraz jest zwiększona minimalnie o ok 1/8 :) a silniczek ma fane obroty:)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr maja 02, 2007 15:11

To_mas, sprawdz ten wężyk ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 02, 2007 17:08

vw_vandal, Węzyk sprawdziłem jest wszystko ok :)) nawet załozyłem całe od grzybka do kolanka ten co mi dale w komplecie ze wskaźnikiem (wczesniej miałem ten parciano gumowy jak do wtrysków) i stopił sie hehe ://
Wiec spowrotem ejst praciny i dalej tyle samo !! 0,8 bara !! i nie ma więcej ://

[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 17:12 ]
A tak wygląda u mnie home made regulacja Ciśnienie !! otwarta na full !!
Obrazek

Ja juz nie wiem co moze być nie tak :///:((



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 02, 2007 19:01

najwyrazniej cos nie halo... blad wskaznika, nieszczelnosc, moze cos nie tak z ta dziurka w przewodzie, zawor bezpieczenstwa zakrecales?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr maja 02, 2007 19:22

Zawor zakręcony :))
qrde spróbuje obrócić spowrotem kolanko i zrobić obieg bez IC !!!!! wtedy bede mogł wykluczyć szczelność ikładu obiegu i IC :)))

i wtedy zobacze

[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 19:23 ]
zaprzal pisze:moze cos nie tak z ta dziurka w przewodzie,
a co zrobić zeby T3 cisnąl na max ??? soproboje tak moze sie przejechać z max ciśnieniem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości