Klekotanie zaworow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Klekotanie zaworow

Post autor: ctk » wt maja 01, 2007 21:33

Witam,posiadam golfa II z 88 roku od 6 miesiecy jestem z niego bardzo zadowolony ale wczoraj zmienilem olej w silniku wraz z filtrem powietrza i oleju na castrol magnatec 10W40 i dzisiaj rano wstalem sprawdzic czy stan sie zgadza i wszystko bylo O.K ale go odpalilem i strasznie zmartwilo mnie "klekotanie" zaworow nie wiem czy to jest czyms groznym czy nie ale po pewnym czasie to ustepuje ale bardzo mnie to martwi.Z gory dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 21:48 przez ctk, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt maja 01, 2007 21:42

no i gyt tak powinno być hydrauliczne popychacze zaworowe po chwili pracy napełniają się olejem i stukot ustępuje także wszystko w porządku jak będą klekotać cały czas to wtedy wymiana, a jaki olej miałeś wcześniej?


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » wt maja 01, 2007 21:49

Castrol 10W40

[ Dodano: 01 Maj 2007 21:51 ]
Jestes w stanie tez udzielic mi pomocy w sprawie tego licznika??



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt maja 01, 2007 22:00

co do licznika to być może ktoś przy nim grzebał i coś spieprzył rozbierz go i zobacz co tam się dzieje użyj szukajki napewno znajdziesz jak rozebrać licznik mk2


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » wt maja 01, 2007 22:06

Dobra dziekuje bardzo za pomoc a orientujesz sie czy tam sa jakies plomby czy cos w tym stylu??



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » wt maja 01, 2007 22:10

Bąku pisze:Jestes w stanie tez udzielic mi pomocy w sprawie tego licznika??
a jakie jest pytanie bo nie widzę :bigok:

rozbierałem licznik więc mogę Ci co nie co doradzić


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » wt maja 01, 2007 22:16

Witam,posiadam golfa II z 88 roku od 6 miesiecy nie wiem od 3 dni cos szwankuje mi licznik druga od prawej "klatka" czyli dzieisetne kilometry caly czas sie kreci i nadbija mi kilometry jush okolo 3tys.Nie wiem co sie stalo.Linka prawdopodobnie jest cala bo predkosciomierz wskazuje odpowiednia predkosc.Prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam cale forum.To mnie boli.



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » wt maja 01, 2007 22:45

sluchaj z tym pomógł się troszkę pospieszyłeś, bo nie wiem czy będę w stanie Ci pomóc

a więc tak : siłą rzeczy chyba będzie trzeba to rozebrać, przynajmniej wyciągnąć zegary :

1. wyciągasz wszystkie plastykowe zaślepki z deski rozdzielczej, podważając delikatnie płaskim śrubokrętem
2. potem wyciągasz przycisk od świateł mijania, również wypadałoby podważyć, odpinasz kostkę, to samo robisz z przyciskiem od przeciwmgłowych i podgrzewania szyby
3. teraz radio, to już Ci nie powiem, bo nie wiem jak masz zamocowane, ale możesz je zostawić bo może uda się wyciągnąć razem z taką kratką
4. nawiew : musisz pociągnąć mocniej ten 2 suwaki do siebie raz jeden raz drugi są na wcisk, również pokrętło, to takie do regulacji mocy dmuchawy pociągasz do siebie podważasz nawiew delikatnie i wyciągasz gdzie regulacja dmuchawy jest na kostce i podświetlenie nawiewu również, odpinasz
5. teraz pojawiają Ci się śrubki : jedna pod przyciskiem od świateł mijania drugą po drugiej stronie zegarów, trzecia pod pokrętłem od nawiewu czwarta i piąta po drugiej stronie nawiewu, odkręcasz je
6. odepnij jeszcze kontrolkę od hamulca ręcznego, na wtyczce
7. sprawdź czy nad zegarami nie masz jeszcze dwóch śrubek w tej takiej wnęce odkręć
8. teraz delikatnie wyciągnij tą kratkę z radiem lub bez (zależy czy odpiąłeś wcześniej)
9 odłóż ją gdzieś
10. teraz masz już dostęp do zegarów Twoje zegary będą mieć dwie wtyki więc możesz je odpiąc, także będa przykręcone dwoma śrubkami na krzyzak po 1 na stronę
11. z tyłu będziesz miał linkę od gazu również odepnij
12. wyciągnij zegary ostróznie
13. posprawdzaj czy ścieżki na folii nie są pourywane, itp i ogólnie jak to wygląda
14. aby dostać sie do środka musisz odkręcić te małe śrubki po bokach, wyłapiesz się bo one trzymają wszystko, w miejscu gdzie jest podświetlenie zegarów są takie jakby zgrzewy przynajmniej ja tak miałem trzeba to rozdzielić
15. jak to odepniesz ściągasz białą część i już masz dostęp do elementów znajdujących się w środku
16. składasz w odwrotnej kolejności

odnośnie prędkościomierza spróbuj podmienić na taki sam od kogoś innego lub go rozbierz i zobacz co tam w środku się stało, ogólnie z tym nie miałem jeszcze problemu, może być jakiś inny sposób, niestety nie wiem jaki, ja bym to rozebrał i zobaczył co tam jest lub podmienił na inny ale poczekaj zobaczysz co inni napiszą na ten temat

a i nie musisz dodawać pomógł w każdym poście pamietaj nikt tego nie wymaga to tylko Twoja dobra wola jezeli uwazasz ze ktos Ci pomogł dajesz i tyle

mogę się mylić, może nie trzeba będzie rozbierać, poczekaj i zobacz co inni napiszą, postaram Ci się wkleić jeszcze opis ze zdjęciami jak go znajdę

pozdrawiam powodzenia :bigok:


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » śr maja 02, 2007 09:51

Dzieki



finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

olej

Post autor: finek » śr maja 02, 2007 15:11

ja zamiast Castrola zalałem Max Life i nawe przy odpalaniu nic nie słychać. I słyszałem że Kastrol yo *#cenzura#*



ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » śr maja 02, 2007 15:16

Byc moze ze jest lepszy ale jezdzilo moje auto na castrolu wczesniej wiec zalalem i teraz a mechanik stwierdzil ze castrol na bank lepszy od Mobila nie wiem ile w tym prawdy.



finek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:28
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

olej

Post autor: finek » śr maja 02, 2007 15:30

To niejes olej Mobila tylko Valwolina. I jak masz już durzo przejechane to ten olej wycisza śilnik. Ja tak zrobiłem i jest super



ctk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 01, 2007 12:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: ctk » śr maja 02, 2007 15:38

Dobrze ale mi chodzilo o to ze mialem do wybory Mobila lub Castrol a ten olej ktory Ty masz to mialem w BMW bo tam taki byl zalewany chyba od nowosci.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości