Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt kwie 24, 2007 20:37

kijannaa, A propo p.w. tak wystarczy ten jeden przewód podłączyc do lini K
Co do obrotka to jaki masz silnik i jakie kodowanie zegarów od mkIV. możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » śr kwie 25, 2007 10:52

bigozz pisze:Co do obrotka to jaki masz silnik i jakie kodowanie zegarów od mkIV. możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów
silnik mam 1.8, będę musiał poprowadzić sobie przewód do linii K i sprawdzić czy przypadkiem nie jest zaprogramowany właśnie pod sześć cylindrów. Dzięki za pomoc Panowie, mam nadzieję że to pomoże.



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr kwie 25, 2007 13:41

bigozz pisze:możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów
dokładnie to samo mu powiedziałem ;)



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pn kwie 30, 2007 21:10

Witam. Jako ze stary zegar z mk4 nie wiem czemu ale padl kupilem nowy, tym razem z mfa. mam takie pytanko czy moglby mi ktos napisac po koleji co mam zrobic zeby to mfa u mnie ruszylo narazie bez manetki, wogole nie mam mfa. Dzieki


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 02, 2007 12:28

zegary dawno juz jeżdżą wiec wrzuce fotki :)

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr maja 02, 2007 19:08

cowboy, mam nadzieję ze jesteś zadowolony :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr maja 02, 2007 19:17

cowboy, leniuchu sam byś je zrobił :P a nie sie tu kolegami wyręczasz :P

[ Dodano: 02 Maj 2007 19:18 ]
ale bardzo ładnie spasowane ;)



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw maja 03, 2007 22:50

mam jeszcze pytanie odnosnie ciśnienia oleju w instalacji mkIII mamy dwa sygnały ciśnienia oleju niskie i wysokie piny w kostce 8 i 9, robiąć przejsciówke mostkujemy je ze sobą i podłanczamy do wtyczki niebieskiej na pin 10, czy to jest poprawne??
Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka. Czujniki sprawdziłem działają.

W czym jest problem?



kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » pn maja 07, 2007 12:45

Przemo440 pisze:Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka
właśnie u mnie jest podobnie, to znaczy gdy przekroczę około 2tyś obrotów to zaczyna mi się palić kontrolka od ciśnienia oleju. Przestaje się swiecić na około 2 minuty i później to samo.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 21:31

Przemo440, kijannaa, jaki macie rocznik auta ?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt maja 08, 2007 21:37

bigozz,
ja mam 93 ABU ale mam silnik 1.8 ABS i tez ma dw czujniki ciśnienia oleju przy filtrze



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 21:41

powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie :(


możesz zrobić próbę na czujniku od 1Z i sprawdzić czy jest ok :) jak będę jutro w robocie to kiknę w książce jaki ty masz czujnik a jaki ja wtedy porównamy :)
Ostatnio zmieniony wt maja 08, 2007 21:43 przez bigozz, łącznie zmieniany 1 raz.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt maja 08, 2007 21:43

bigozz pisze:powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie :(
no własnie dokładnie o tym myślałem żeby podłączyć tylko jeden czujnik jutro zamówie sobie czujnik od mkIV i zobaczymy co bedzie
dzieki wielkie :pub:



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 21:48

Przemo440, zanim zamówisz to poczekaj aż sprawdzę w pracy co i jak :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości