Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
silnik mam 1.8, będę musiał poprowadzić sobie przewód do linii K i sprawdzić czy przypadkiem nie jest zaprogramowany właśnie pod sześć cylindrów. Dzięki za pomoc Panowie, mam nadzieję że to pomoże.bigozz pisze:Co do obrotka to jaki masz silnik i jakie kodowanie zegarów od mkIV. możliwe ze masz zaprogramowany pod sześć cylindrów
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Witam. Jako ze stary zegar z mk4 nie wiem czemu ale padl kupilem nowy, tym razem z mfa. mam takie pytanko czy moglby mi ktos napisac po koleji co mam zrobic zeby to mfa u mnie ruszylo narazie bez manetki, wogole nie mam mfa. Dzieki
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
mam jeszcze pytanie odnosnie ciśnienia oleju w instalacji mkIII mamy dwa sygnały ciśnienia oleju niskie i wysokie piny w kostce 8 i 9, robiąć przejsciówke mostkujemy je ze sobą i podłanczamy do wtyczki niebieskiej na pin 10, czy to jest poprawne??
Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka. Czujniki sprawdziłem działają.
W czym jest problem?
Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka. Czujniki sprawdziłem działają.
W czym jest problem?
właśnie u mnie jest podobnie, to znaczy gdy przekroczę około 2tyś obrotów to zaczyna mi się palić kontrolka od ciśnienia oleju. Przestaje się swiecić na około 2 minuty i później to samo.Przemo440 pisze:Bo mam taki problem że jak obroty silniki przekroczą 2tyś z groszami to zaczyna mi piszczeć brzęczyk i kontrolka zapala się i pożniej już tylko miga kontrolka
powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie
możesz zrobić próbę na czujniku od 1Z i sprawdzić czy jest ok jak będę jutro w robocie to kiknę w książce jaki ty masz czujnik a jaki ja wtedy porównamy
możesz zrobić próbę na czujniku od 1Z i sprawdzić czy jest ok jak będę jutro w robocie to kiknę w książce jaki ty masz czujnik a jaki ja wtedy porównamy
Ostatnio zmieniony wt maja 08, 2007 21:43 przez bigozz, łącznie zmieniany 1 raz.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
no własnie dokładnie o tym myślałem żeby podłączyć tylko jeden czujnik jutro zamówie sobie czujnik od mkIV i zobaczymy co bedziebigozz pisze:powiem tak ja mam jeden czujnik przy wymienniku ciepła od ciśnienia a drugi jest od temperatury oleju MFA. Jedynym wyjściem jest podstawienie czujnika ciśnienia oleju od innego auta najlepiej od MKIV inaczej problem nie zniknie
dzieki wielkie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości