jak juz wtryski zmieniasz to zaloz od razu pompe... nie musi byc jakas supernajdrozsza IMHO warto jak juz takie przerobkicowboy pisze:w pompe raczej nie wejdę, a na wtryski hybrydy 0.216 czekam
216-stki spokojnie jeszcze obsłuzy 10-tka..
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
no to dołoże fotkę zegarów bo przecież już dawno założone:
i mała ZAGADKA kto wie gdzie są robione te fotki ??
[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 11:52 ]
jednak 155-160KM w zupełności mnie zadowoli więc nie bede pakował większej pompy...
cały czas ma to byc dupowóz
poza tym na pompie 11 podobno trzeba uważac powyżej 4000 rpm (wiem rzadko się tak kręci) a i spalanie bedzie ciutke większe przy wtryskach 230-stkach
zobaczymy co wyjdzie jak się dołoży koksu i więcej dmuchnie? jesli przekroczy się 150KM i moment nie bedzie galopował w doł powyżej 3500 rpm to nie wykluczone że tak zostanie...
i mała ZAGADKA kto wie gdzie są robione te fotki ??
[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 11:52 ]
gdybym celował w 200KM to oczywista jest że pompa 11 + wtryski 230-stki...zaprzal pisze: jak juz wtryski zmieniasz to zaloz od razu pompe... nie musi byc jakas supernajdrozsza
jednak 155-160KM w zupełności mnie zadowoli więc nie bede pakował większej pompy...
cały czas ma to byc dupowóz
poza tym na pompie 11 podobno trzeba uważac powyżej 4000 rpm (wiem rzadko się tak kręci) a i spalanie bedzie ciutke większe przy wtryskach 230-stkach
zobaczymy co wyjdzie jak się dołoży koksu i więcej dmuchnie? jesli przekroczy się 150KM i moment nie bedzie galopował w doł powyżej 3500 rpm to nie wykluczone że tak zostanie...
obramówka z zegarów jak i same zegary pocięte powyginane, dorabiane - jest mój temat w dziale FAQ:wosiek pisze:a mógłbyś np powiedzieć jak idą te wężyki od n75 itp. np węzyk z kompa do czego ma przyjść?? i 3 wężyki z n75 do czego??
ps. a jak ta obramółwka od zegarów pasuje??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
przeczytaj 8 stron i bedziesz wiedział wszystko
węzyki to przecież sprawa mega prosta i logiczna
N75 podciśnieniowo steruje turbinką, czyli
- wężyk z kolektora ssącego (dolna rura) idzie do kompa do MAP sensora
- N75 pojedyńczy węzyk idzie do filtra powietrza (dobierane jest powietrze) poprzez trojnik do n18
- jeden węzyk idzie do gruszki (ten cienki krócieć na samym dole)
- pozostały musi iśc do źródła podciśnienia..
było na forum mnóstwo schematów do AFN-a
Jeżeli wkałdasz turbo AWX do 1Z to wtedy n18 (podciśnieniowy) ustawia się programowo jako zawór sterujący turbiną, EGR się zaślepia i wszystko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości