[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob kwie 28, 2007 09:28

A nie ASD?
CYP jest dłuższa od CTN

a ASD ma jeszcze dłuższą V-tke

w dziale diesel juz rozwiałem wszystkie wątpliwości ;P - temat euglena :)
Kenaj pisze:znam przpadek gdzie taka turbinka się rozpadła przu 1,7 bara. Wirnik wydechem wyleciał
ja planuje ustawić 1.45 Bar
każdą turbiną mozna zakatowac :)

ja miałem VNT15 ori i myślałem że już się skonczyła - a to była nieszczelność i dlatego świstała... ostatnie 500km przejechałem jak emeryt :)

moja stara turbinka nie ma luzu wzdłuznego, praktycznie niewyczuwalny po stronie gorącej i delikatny po stronie zimnej, kierownice chodza leciutko i płynnie - niedługo pewnie bedzie jeździć w 1.6TD - juz się koledzy pytali :P
Dodam że w overboostcie potrafiła dmuchac 1.8 Bar :) 1 Bar ma spokojnie przy 1800 rpm :)

wszystko juz zamontowane - 6 godzin walki :) EGR zaślepiony już prz kolektorze wydechowym, kolektor ssący siedzi... wczoraj docierała się turbinka na wolnych obrotach potem pojeździłem:) nie cisnąłem na maxa..ale bardzo ładnie reguluje (ma większą gruszkę podcisnienia) ale na 3/4 gazu na 2 biegu lekko palił kapcia :bigok:

foty wrzuce w niedziele, bo na modemie wisze, i zaraz jade na poprawki orurowania (na razie śmigam bez zderzaka :P


a na zachęte pokaże to :)

Obrazek



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob kwie 28, 2007 10:48

nono czekamy na foty i filmiki :P



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » sob kwie 28, 2007 19:14

:bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » sob kwie 28, 2007 21:30

cowboy, ty maniaku :) zaloz wieksze wtryski i zasuwaj na strojenie fury :D bedziesz wymiatal :)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » sob kwie 28, 2007 23:20

na pierwszej stronie " historia ktora mnie urzekla'' :) cos pieknego tylko pozazdroscic



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz kwie 29, 2007 01:07

nie chce cię straszyć ale znam przpadek gdzie taka turbinka się rozpadła przu 1,7 bara. Wirnik wydechem wyleciał.
Ja tez znam taki przypadek :) dodam tez ze te turbiny 130 są totalnie do d.....


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz kwie 29, 2007 12:29

Ja tez znam taki przypadek :) dodam tez ze te turbiny 130 są totalnie do d.....
ja znam przypadek że GT22 popłyneła wydechem i co z tego ? :P

była seria GT1749VA Made in Romania, które faktycznie były do d....

te trubinki w silnikach 130PD spokojnie robią duże przeloty na 1,3 Bara

ja planuje MAX 1,45, czyli mniej niż się daje w wirusie dla 130PD - moim celem jest 150KM, a jak bedą wtryski 216 to 160KM i spokojnie taka turbina jest lepszym rozwiązaniem niz hybryda

wczoraj testowałem na V biegu cały czas trzyma 1,25 - zapatrzyłem się na wskaźnik i po chwili było 200 na szafie :)

jeżdzę póki co na starym programie więc turbinka się dociera na ciśnieniu mniejszym od seryjnego :)

a dodam że bardzo ładnie reguluje ciśnienie :)

no i po założeniu kolektora AWX - teraz górskie powietrze z rury :P

wieczorem wrzuce kilka fotek :)



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » ndz kwie 29, 2007 22:37

mniej dymi? to spoko,u mnie dmuchnie na chwile na 1,5 seryjna na chwile a nawet na 2 wskoczy nie wiem czy to dobrze:) pózniej trzyma 1,3 ale przeraza mnie wskasnik czasem


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » ndz kwie 29, 2007 22:42

czyli pikuje chwilowo, pewnie cos nie tak jest


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz kwie 29, 2007 22:46

tomasz25 pisze:mniej dymi? to spoko,u mnie dmuchnie na chwile na 1,5 seryjna na chwile a nawet na 2 wskoczy nie wiem czy to dobrze:)
bo seryjna suszarka ma wieksze overboosty - na wskaźniku pokazuje spokojnie 1,5-1,8 Bara w overboostcie

jak juz pisalem na GT17 jest większa gruszka, grubszy wirnik i overboosty mniejsze i ładniej reguluje cisnienie

własnie zrobilem 300km na nowej turbince i kolektorze - powiem tak - miodzio auto ciągnie do 4500 rpm, zero dymu... czas sie znowu shamowac i dowalić troche koksu :)

i obiecanie fotki:
porównanie kolektorów - nie tyrzeba tłumaczyć co daje kolektor AWX :P

Obrazek

turbinka na swoim miejscu :)
Obrazek

poprawione orurowanie:

Obrazek

Obrazek

i 2 fotki z dzisiejszej trasy :P

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » śr maja 02, 2007 08:54

wczoraj wziełem się z ojcem za montowanie u siebie turbinki:) już jest wsumie włożona ,tylko jeszcze do spawania wydech i spływ olejowy,u mnie ogólnie było tyle zabawy że szok.... ogólnie trzeba wszystko przerabiać co idzie do turbiny,początek wydechu trzeba wyrobić + flansza,przewód olejową jakoś się tam wygieło na chama i wszedł,przewód od spływu oleju do przeróbki, wąż od filtra powietrza ten plastikowy także do przeróbki ponieważ turbina jest oddalona o jakieś 10 cm od tej seryjnej i wszycho nie pasowało,
ogólnie jak wyjełem tą orginalną turbinke od ahu to pomyślałem sobie że to jakiś żart heheh turbo miniaturka heheh dzisiaj pneumatyka do zrobienia i wydech...
cowboy
mam prośbę
czy mógłbyś mi pomóc jakoś z tymi węzykami bo z tego rysunku z etki cięzko się skumać,nie wiadomo gdzie dokładnie co jest...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr maja 02, 2007 10:40

Cowboy - gratulacje :D Jest cacy.. Czekamy na wykres :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 02, 2007 10:45

teraz trzeba wtryski hybrydy i jakas tania pompe 11mm, dopiero pozniej strojenie :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 02, 2007 11:23

wosiek pisze:ogólnie trzeba wszystko przerabiać co idzie do turbiny,początek wydechu trzeba wyrobić + flansza,przewód olejową jakoś się tam wygieło na chama i wszedł,przewód od spływu oleju do przeróbki, wąż od filtra powietrza ten plastikowy także do przeróbki
w AFN-ie turbo z AWX to plug&play...pasuje wszystko cacy...

jedyne co trzeba to złączka (ca75PLN) i przekręcić muszle zimną (5 minut roboty)
wszystkie węże, doprowadzenia, odpływ oleju pasi :) ale roboty z wymiana trochę jest ..
zaprzal pisze:trzeba wtryski hybrydy i jakas tania pompe 11mm
w pompe raczej nie wejdę, a na wtryski hybrydy 0.216 czekam

216-stki spokojnie jeszcze obsłuzy 10-tka..
SToRM pisze:Czekamy na wykres
wykres bedzie w połowie maja, na razie bardzo pozytywne wrażenia...zobaczymy czy hamownia to potwierdzi...oczywiście bede hamował sie na MAHA...



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości