Czesto padaja swiece ..czemu ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czesto padaja swiece ..czemu ??
tak jak w tytule , padaja mi czesto swiece nie wiem co jest do tego do oleju idzie paliwo i troszki za duzo mi pali to jeden problem a drugi nie działa mi wycieraczka tylna i awaryjne co moze byc ?? dzieki za wszystkie odp pozdrawiam
- Red Spider
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
- Lokalizacja: Bialystok
Re: Czesto padaja swiece ..czemu ??
jezeli masz gaznik i to w dodatku pierburga to mozesz miec problem z urządzeniem cisnieniowym ktore steruje zaplonem (takie kur... przyczepione na aparacie zaplonowym z rurką), paliwko ci sie nie spala do końca i dlatego więcej pali pozatym olej zaczyna sie robic rzadszy skoro paliwo sie do niego dostaje a co za tym idzie to mozna sie domyslec !!!!crash pisze:tak jak w tytule , padaja mi czesto swiece nie wiem co jest do tego do oleju idzie paliwo i troszki za duzo mi pali to jeden problem a drugi nie działa mi wycieraczka tylna i awaryjne co moze byc ?? dzieki za wszystkie odp pozdrawiam
Ja mialem podoba historyjka w golfie II 1.3 na gazniku pierburg no skończylo sie to remontem silnika - nie polecam dlugich tras !!!
- Red Spider
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
- Lokalizacja: Bialystok
- Red Spider
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
- Lokalizacja: Bialystok
Re: Czesto padaja swiece ..czemu ??
patrzyles bezpieczniki, przekazniki ????crash pisze:nie działa mi wycieraczka tylna i awaryjne co moze byc ?? dzieki za wszystkie odp pozdrawiam
mieszanka rególowana na anali...cos tam swiece czarne ciagle , wycieraczka nie działa bo sie kable przy klapie przecieły , ten grzybek na układzie zapłonowym sprawny własnie wróciłem od mechaniola a awaryjnych nie było bo ktos blaszki powyjmował z włacznika .....w dalszym ciagu zostaje motyw paliwa w silniku ale chyba bedzie gaznik do wymiany
Re: Czesto padaja swiece ..czemu ??
chłopaki, podajdzie gdzie to dziadostwo jest w 1.3i (full wtrysk, digijet o ile dobrze pamiętam) NZ 1991, proszę, proszę, proszę! kurde, tyle czytałem co oznacza lanie benzyny do oleju i jedynie o wyrobionych pierścieniach mowa (a na kapital nie mam kasy), ale jeśli to jest tylko takie małe *&#&^*&$^ które można za kilkanaście złotych wymienić, lub jakoś naprawić... jak byłem u mechaniora to sprawdził, poustawiał, skasował i powiedzial, że jak leje to ten typ tak ma, i szykuj pan kasę na kapitalkę...Red Spider pisze:jezeli masz gaznik i to w dodatku pierburga to mozesz miec problem z urządzeniem cisnieniowym ktore steruje zaplonem (takie kur... przyczepione na aparacie zaplonowym z rurką), paliwko ci sie nie spala do końca i dlatego więcej pali pozatym olej zaczyna sie robic rzadszy skoro paliwo sie do niego dostaje a co za tym idzie to mozna sie domyslec !!!!crash pisze:tak jak w tytule , padaja mi czesto swiece nie wiem co jest do tego do oleju idzie paliwo i troszki za duzo mi pali to jeden problem a drugi nie działa mi wycieraczka tylna i awaryjne co moze byc ?? dzieki za wszystkie odp pozdrawiam
Ja mialem podoba historyjka w golfie II 1.3 na gazniku pierburg no skończylo sie to remontem silnika - nie polecam dlugich tras !!!
piszcie, proszę, to przywiozę na jakiś zlot skrzynkę browarów or kilka flaszek za zaoszczędzoną na paliwie kasę... bo niby mam w normie spalanie, a pali tyle benzyny co 1.8 gazu od kumpla!
jesli masz mechaniczna pomke paliwa to sprawdz czy nie leci z pompki (taka mala dziurka w obudowie) olej na zewnatrz. bardzo czesto w pompkach siadaja membranki i przez nieszczelnosci w nich leci do silnika wacha, najczesciej dziurawe membranki poznac mozna po tym ze ze wspomnianej dziurki w obudowie leci olej na zewn.
3*golf mk1, 2*golf mk2, corrado g60, polo86c, beetle, lupo 1.4 - były
lupo 3l - jest
golf mk4 - jest
lupo 3l - jest
golf mk4 - jest
jak pisałem - wtryskowiec. pompa przy baku. ja się pytam gdzie ten przekaźnik/grzybek cholerny jest? może przez to mi leci paliwo do oleju? (ale z kolei - dlaczego w takim razie spaliny w normie? :/ wg. archiwum to paliwo leci do oleju na zbyt bogatej mieszance).2mk1 pisze:jesli masz mechaniczna pomke paliwa to sprawdz czy nie leci z pompki (taka mala dziurka w obudowie) olej na zewnatrz. bardzo czesto w pompkach siadaja membranki i przez nieszczelnosci w nich leci do silnika wacha, najczesciej dziurawe membranki poznac mozna po tym ze ze wspomnianej dziurki w obudowie leci olej na zewn.
ten grzybek jest przy aparacie zapłonowym prowadza do aparatu kable od swiec , a ten cały grzybek przyspieszacz zapłonu to takie cos metalowego czy z jakiegos innego badziewia zrobione , jest przyczepione do aparatu i odchodzi od tego wezyk .... łatwo sprawdzic czy działa poprawnie . (dokładniejszych namiarów jak to zidentyfikowac to sie nie da chyba .) pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości