Demontaz alarmu w golfie II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
Demontaz alarmu w golfie II
Sytuacja wyglada tak: wrocilem po 3 miesiacach z roboty, w domku znalazlem kluczyki od auta, ale pilot od alarmu gdzies wsiak.
I teraz nie moge odpalic autka. Blokada zaplonu. Mam pytanie, od czego zaczaz, czy mozna pozbyc sie samej blokady, czy poprostu usunac caly alarm wraz ze sterownikiem??? Bardzo prosze o pomoc, oraz jakies wskazowki od osob ktore to juz robily.
Alarm AMPIO, z centralka i czujnikami ruchu.
I teraz nie moge odpalic autka. Blokada zaplonu. Mam pytanie, od czego zaczaz, czy mozna pozbyc sie samej blokady, czy poprostu usunac caly alarm wraz ze sterownikiem??? Bardzo prosze o pomoc, oraz jakies wskazowki od osob ktore to juz robily.
Alarm AMPIO, z centralka i czujnikami ruchu.
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
chodzi o to ze byl odzielnie pilot i kluczyki, bo pilot troszku podlamany byl i sie nie trzyaml z kluczykami.MAREK 74 pisze:wywal alarm bo i tak nic z nim nie zrobisz
a swoją drogą to jak mi by wsiąkł pilot to razem z kluczami bo inaczej sie nie da
A od czego radzisz zaczac??, znalezc sterownik i odlaczac wsyztsko po kolei ??
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
w moim alarmie jest tak (alarm wstawiany) że jak wyciągne wtyke to sie alarm wyłacza i jest przejscie na kablu do odcięcia zapłonu ;] więc narazie mozesz go poprostu odłączyć i sprubować czy on nie jest na takim przekaźniku i sprubowa poszukać tego pilota i go ewentualnie przymonterować do tych kluczyków by jusz niezaginoł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
wtyke - masz na mysli wtyke od sterownika, dziwne pytanie ale - jestem zielony w tym temacieTYQS pisze:w moim alarmie jest tak (alarm wstawiany) że jak wyciągne wtyke to sie alarm wyłacza i jest przejscie na kablu do odcięcia zapłonu ;] więc narazie mozesz go poprostu odłączyć i sprubować czy on nie jest na takim przekaźniku i sprubowa poszukać tego pilota i go ewentualnie przymonterować do tych kluczyków by jusz niezaginoł
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
Nie ma problemu. Znajdujesz centralke i po przewodach dochodzisz do odciecia. Czy to zaplon czy pompa. Mozliwosci wiele.Moze to byc wykonane na osobnym przekazniku lub centralka ma juz wmontowany przekaznik. W tym drugim przypadku jest duzo prosciej gdzyz przewody te beda odchodzic od centralki. Laczysz je ze soba i po klopocie. Moze jeszcze syrenka. Mozesz dokupic pilota do twojej centralki i go przypisac do ukladu. Raczej kazda centralka pozwala na zapisanie conajmniej 5 pilotow. Jednoczesnie. Takze milej zabawy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 295 gości