Centralny na pilota. Jak??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lip 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Leszno

Centralny na pilota. Jak??

Post autor: vwIII » pn kwie 30, 2007 16:52

Witam vwmaniaków
Na wstępie napiszę, że nie mogłem znaleźć nic przez opcję szukaj, gdyż coś ona nie działa.
Kupiłem zestaw do przeróbki centralnego zamka na pilota firmy Zamster i nie wiem co i jak dalej. Wiem tylko, że mam sterowanie dwuprzewodowe a co dalej?? Czy mógłby ktośkto przerabiał ten temat opisać po kolei co i jak? Proszę o pomoc.



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pn kwie 30, 2007 17:49

Tak w golfikach jest sterownie 2 plusami. Musisz poszukać w drzwiach dwóch przewodów jeden jest popielaty(od zamykania), a drugi jest zielony(od otwierania), a żeby ci pomóc co do podłączenia tej centraliki to musisz mi przesłać jej schemat.



Awatar użytkownika
vwIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lip 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Leszno

Post autor: vwIII » pn kwie 30, 2007 20:43




Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 30, 2007 21:05

Rysunek 3. Oba fioletowe do stałego plusa. Oba zielone pod kable sterujące centralnym, które znajdziesz koło złączki przy przednich drzwiach. Ten zielony z Zamstera na którym pojawi się impuls przy zamykaniu do szarego z auta, drugi do zielonego z auta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lip 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Leszno

Post autor: vwIII » wt maja 01, 2007 08:55

A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych? I gdzie najlepiej wpiąć się pod kierunki?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 01, 2007 09:11

vwIII pisze:A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych? I gdzie najlepiej wpiąć się pod kierunki?
działaj w bagazniku.Kumpel załozyl sobie wlasnie centralke na pilota bo mial tylko fabryke na kluczyk, centralke włozył z tyłu pod scianke ta plastikowa, mial blisko do pompki centralnego i kierunków.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 01, 2007 09:25

vwIII pisze:A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych?
do brązowo-białego kabla od włącznika w słupku drzwi. Jak chcesz jeszcze maskę zabezpieczyć to załóż dodatkowy wlącznik, musi być zmasowany (jeśli na plastyku nad chłodnicą to musisz go dodatkowym kablem zmasować) a kabel od dołu włącznika połącz z tym od drzwi (wystarczy od jednych drzwi, bo wszystkie włączniki drzwiowe sa połączone). Tyle przy takim podłączeniu otwarcie maski zapali lampkę w podsufitce, ale to chyba nie szkodzi.
Jeśli chcesz w bagażniku to niezły pomysł. Kierunki blisko (czarno biały jedna strona czarno zielony druga). A resztę potrzebnych kabli znajdziesz przy pompce. Czyli szary i zielony te same co w drzwiach, czerwono czarny (stały plus), czarno biały (plus po stacyjce), masa (brązowy).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lip 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Leszno

Post autor: vwIII » wt maja 01, 2007 09:42

Dzięki zaraz idę montować, w razie kłopotów odezwę się.

[ Dodano: 01 Maj 2007 13:48 ]
Dzięki Panowie. Podłaczyłem i działa. Mam tylko problem z tą funkcją komfort. Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały. Co można z tym zrobić??



Awatar użytkownika
daanioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn cze 27, 2005 09:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: daanioo » wt maja 01, 2007 19:48

witam mam taki pytanko jak podłączyć alarm magicar 440 pod centralny zamek jakie kolory z tego alarmu trzeba podpiąć pod te dwa kabelki od sterowania zamkiem (szary, zielony) w wtyczce od alarmu mam takie kolory: pomarańczowy, niebieski, biały, różowy, zielony, czarny. I jeszcze jedno pytanko jak podpiąć krancówke?

Schemat podłączenia tego alarmu:
Obrazek



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt maja 01, 2007 21:41

jeanks5t pisze:Tak w golfikach jest sterownie 2 plusami.
na zamieszczonej instrukcji masz taka opjce "sterownie 2 plusami" i jest opisane co do czego.

Krancowke mozesz podpiac jako wejscia "klapy" lub "drzwi -"



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 01, 2007 22:06

vwIII pisze:Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały.
to chyba norma o ile dobrze zrozumiałem. Jest pewna zależność czasowa, odczekaj 10 sekund, albo przekręć kluczyk drugi raz, albo potrzymaj go dłużerj w pozycji zamknięte, powinno działać. Chyba tego nie zauważyłeś wcześniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daanioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn cze 27, 2005 09:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: daanioo » śr maja 02, 2007 11:59

dzięki manieczek111 centralny już podłączony ale mam pewien problem bo alarm sam sie załancza po ok 20s jak to wyłączyć, i jeszcze jedna sprawa czy muszę sie wpinać z tym alarmem do stacyjki i do wyłączników drzwiowych? wolał bym tego nie montować ale jak trzeba no to trzeba w zasadzie zależy mi tylko na centralnym z pilota tylko tak żeby mi się sam nie zamykał po 20s


MKII->MKIII->Jetta MKII->B3->F90 26-320->? czas pokaże

Awatar użytkownika
vwIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lip 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Leszno

Post autor: vwIII » śr maja 02, 2007 17:47

Paweł Marek pisze:
vwIII pisze:Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały.
to chyba norma o ile dobrze zrozumiałem. Jest pewna zależność czasowa, odczekaj 10 sekund, albo przekręć kluczyk drugi raz, albo potrzymaj go dłużerj w pozycji zamknięte, powinno działać. Chyba tego nie zauważyłeś wcześniej.

Chodzi o to, że zamki powinny się zamykać po przekręceniu kluczyka w stacyjce a tak się nie dzieje, po wyłączeniu zapłonu pompka pompuje na otwarcie. Czy to że nie podłączyłem przewodów do wyłączników drzwiowych może tak działaćna układ że nie zamyka ale tylko otwiera?



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » czw maja 03, 2007 18:34

daanioo pisze:dzięki manieczek111 centralny już podłączony ale mam pewien problem bo alarm sam sie załancza po ok 20s jak to wyłączyć, i jeszcze jedna sprawa czy muszę sie wpinać z tym alarmem do stacyjki i do wyłączników drzwiowych? wolał bym tego nie montować ale jak trzeba no to trzeba w zasadzie zależy mi tylko na centralnym z pilota tylko tak żeby mi się sam nie zamykał po 20s

Co do drzwi, warto je podlaczyc . Poniewaz gdy bedziesz mial je podlaczone to alarm sie wlaczy gdy ktos otworzy drzwi.

Jesli chodzi o stacyjke, do czegos musi byc podlaczona.Jesli masz jakis odciecie w tym alarmnie np. rozrusznik to musisz sie wpiac do stacyjki, a jak nie masz zadnego odciecia to sie pomysli...:]

Z tym zalaczaniem po 20 s to nie wiem zbytnio o co Ci chodzi. Napisz dokladnie w jakim momencie sie to dzieje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości