Który silnik wybrać?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Który silnik wybrać?
Witam. Przymierzam sie do kupna golfa 4 tdi rocznik okolo 2000, ale mam dylemat która wersje wybrac? 90 czy 110 koni? Prosze o pomoc i opisanie czym oprócz parametrów rożnią się te silniki, jakie sa różnice w trwałości i ogólnych kosztach utrzymania?
Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za wszelką pomoc.
Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
- Wujek Sibula
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
no wszystko pieknie, ale chodzi mi glownie o koszty eksploatacji i awaryjnosc. Ja tez oczywiscie jestem za 110 a najlepiej za 136 xD tylko chodzi mi o to jak to sie ma pozniej do czestotliwosci wizyt w serwisie?
Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
- Wujek Sibula
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
wszystko ma swoje plusy i minusy nie ma złotego srodka jak bedzie cie stacna utrzymanie TDI PD kupisz bez zastanowienia koszta wiadomo są różne i nie mam nic za darmo suszarka z kierownicami jest napewno droższa i ewent koszta naprawy zapieczonych kierownic tez niz w normalnej z westgate wtryski PD tez nie naleza do tanich olej musi spełniać normy VW generalnie wszystko sie rozchodzi o to jak kto dba o auto narzekaja ludzie na Lpg bo to bo tamto ja złego słowa nie powiem bo nie miałem problemów gdyz wymiana kabli swiec kopółki palców itp pierdół była na biezaco wymieniana i fakt troche to mnie kosztowało ale autko sprawowało sie super wiadomojak sie chce miec wszystko git trzeba dbac dlatego przeskoczyłem na TDI i jest super i przy tym juz zostane takze zastanów sie dobrze i nie bedziesz miał zadnych watpliwosci
- b4k
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
- Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
- Kontakt:
Jak szukal na Allegro to pewnie spotkal takie po chip tuningu, byc moze nie doczytal, ze auta byly "czipniete".Wujek Sibula pisze: PS: nie słyszałem o 136 konnych tdi
Ja kilka tygodni temu kupilem 110PS, nie jezdzilem wczesniej 90PS, wiec nie wiem jaka roznica, do dzis wszystko bylo OK, az nagle na A4 przy 140km/h zabraklo smarowania... teraz czekam na opinie forumowiczow i na serwis;/
- Wujek Sibula
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
mozna zrobic na tych gratach bardzo duzo tylko wiadomo robi sie to juz mały hardcore i wiadomo trzeba pilnowac autko i dobrze dbac i bedzie latał człowiek decydujac sie na takie zabiegi chyba zdaje sobie sprawe z tego ze jest to pare ładnych procent wiecej i wiaze sie to z pewnymi czynnosciami jezeli chodzi o dbałość i zywotnosc motorowni wiadomo jak sie nie dba to i serie w 90KM mozna bardzo łatwo zarżnąć
najlepiej szukaj wersji 110km silnik bardzo trwaly i nie bedziesz zalowal ze nie kupiles tego mocniejszego, a chipujac go masz okolo 140km leciutko.
Mam w passacie 110km i wystarcza, a przeciez golf jest jakies 300kg lzejszy...
Mam w passacie 110km i wystarcza, a przeciez golf jest jakies 300kg lzejszy...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Magazyn GT Styczeń 2007 (nr 97)
Cytuję:
" W 1997 roku silniki TDI zostały poddane kolejnej "metamorfozie" ( 90-konny o symbolu AGR). Otrzymały nowa głowicę, układ rozrządu o bardziej żywotnej konstrukcji, a także dwumasowe koło zamachowe. Poprawiono również chłodzenie oleju. Dodatkowo 110-konna wersja (AHF, ASV) wyposażona została w zespoloną z kolektorem wydechowym sprężarkę (wciąż o zmiennej geometrii). Przy okazji zamontowano wydajniejsze wtryskiwacze. "
Jak widać zmiany były na tyle duże, że opłaca się moim zdaniem nieco dołożyć do 110-konnej wersji.
Cytuję:
" W 1997 roku silniki TDI zostały poddane kolejnej "metamorfozie" ( 90-konny o symbolu AGR). Otrzymały nowa głowicę, układ rozrządu o bardziej żywotnej konstrukcji, a także dwumasowe koło zamachowe. Poprawiono również chłodzenie oleju. Dodatkowo 110-konna wersja (AHF, ASV) wyposażona została w zespoloną z kolektorem wydechowym sprężarkę (wciąż o zmiennej geometrii). Przy okazji zamontowano wydajniejsze wtryskiwacze. "
Jak widać zmiany były na tyle duże, że opłaca się moim zdaniem nieco dołożyć do 110-konnej wersji.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości