czy to akumulator czy cos innego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 18:15
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- Kontakt:
czy to akumulator czy cos innego
Witam!
Mam pytanko odnosnie mojego golfika a mianowicie dzieje sie z nim cos takiego:
jak pojeżdże nim tak przynajmniej z 15 - 20 minut i zgasze to przy ponownym odpaleniu nie kręci wogól;/ no to ja myslac ze to problem z aku podładowałem go porządnie i przez kilka dni było ok ale teraz znowu 15-20 minut jazdy i dalej nie kreci z koleji jak postoj dłuzej to nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem
czego to moze byc wina ????
z góry dzieki za dopowiedz
pozdro
Mam pytanko odnosnie mojego golfika a mianowicie dzieje sie z nim cos takiego:
jak pojeżdże nim tak przynajmniej z 15 - 20 minut i zgasze to przy ponownym odpaleniu nie kręci wogól;/ no to ja myslac ze to problem z aku podładowałem go porządnie i przez kilka dni było ok ale teraz znowu 15-20 minut jazdy i dalej nie kreci z koleji jak postoj dłuzej to nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem
czego to moze byc wina ????
z góry dzieki za dopowiedz
pozdro
[img]http://img110.imageshack.us/img110/4319/14ln3.jpg[/img]
Słychać "pukanie" elektromagnesu?, kontrolki przygasają?
Może sie zacierać przesuw bendixa na osi wirnika
Może sie zacierać przesuw bendixa na osi wirnika
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2007 12:12 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
No ale jak chcesz zapalić to powinienes słyszeć choć delikatne stuknięcie elektroamagnesu chyba że jak pisałem powyżej zacina się przeuw bendixa to może nie dojść do stukniecia i zarazem do załącznenia obwodu głównego rozrusznika.
W tym przypadku rozebrac rozrusznik przeczyścić miejsce slizgu (np wymyć benzyna extrakcyjną) i lekko nasmarować (nie przesadzać z tym smarowaniem)
Chybaże to coś z obwodem sterowania elektromagnesu (stacyjka, złacze na elektromagnesie), ponadto sprawdziłbym róniez masę silnika pomiedzy karoserią i silnikiem oraz naktrętki przewodu na rozruszniku (przewód z akumulatora na rozrusznik )
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 12:21 pm ]
W tym przypadku rozebrac rozrusznik przeczyścić miejsce slizgu (np wymyć benzyna extrakcyjną) i lekko nasmarować (nie przesadzać z tym smarowaniem)
Chybaże to coś z obwodem sterowania elektromagnesu (stacyjka, złacze na elektromagnesie), ponadto sprawdziłbym róniez masę silnika pomiedzy karoserią i silnikiem oraz naktrętki przewodu na rozruszniku (przewód z akumulatora na rozrusznik )
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 12:21 pm ]
A jak postoi to się naładuje?draper pisze:Ja bym sprawdził alternator ile ładuje....
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
podpisuje sie pod wypowiedz "drapera", sprawdz ładowanieAmanda pisze:No ale jak chcesz zapalić to powinienes słyszeć choć delikatne stuknięcie elektroamagnesu chyba że jak pisałem powyżej zacina się przeuw bendixa to może nie dojść do stukniecia i zarazem do załącznenia obwodu głównego rozrusznika.
W tym przypadku rozebrac rozrusznik przeczyścić miejsce slizgu (np wymyć benzyna extrakcyjną) i lekko nasmarować (nie przesadzać z tym smarowaniem)
Chybaże to coś z obwodem sterowania elektromagnesu (stacyjka, złacze na elektromagnesie), ponadto sprawdziłbym róniez masę silnika pomiedzy karoserią i silnikiem oraz naktrętki przewodu na rozruszniku (przewód z akumulatora na rozrusznik )
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 12:21 pm ]A jak postoi to się naładuje?draper pisze:Ja bym sprawdził alternator ile ładuje....
ja bym proponowal wyjac kostke ze staczyjki i sprawdzic na krotko bo byc moze wystarczy wymienic kostke w stacyjce kiedys przez to ustrojstwo mialem problem ze swiatlami,raz byly a raz nie i to wlasnie zazwyczaj ich nie bylo po dluzszym wlaczeniu po nocy bylo ok,po wymianie kostki w stacyjce jest OK
co wcale nie znaczy ze to jest powod-to tylko sugestia
co wcale nie znaczy ze to jest powod-to tylko sugestia
vw-torox-vw
Ja to rozumiem tak ze jak stoi nałądowany to potem odpala bez problemu... a jak troche pojezdzi to potem nei chce krecic....tzreba go wpierw nałądowac!! jezeli sie myle , źle zrozumiałem... to fakt.. moze sie zacinac wirnik...- ale wtedy nałądownaie akumulatroa ne pomogło by raczej!! Ja miałem podobny przypadek ze jak auto było rozgrzane to nie krecił... wtedy automt wymieniłem przy rozrusnziku i działało bez problemu.No ale wtedy jak ostygł to nie musiałem go ładowac aby odpalił....!!!!
[ Dodano: 30 Kwi 2007 12:39 ]
[ Dodano: 30 Kwi 2007 12:39 ]
Mas zracje..to tz dobrze sprawdzic.. te kostki w VW sypia sie czesto...torox pisze:ja bym proponowal wyjac kostke ze staczyjki
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
draper pisze:a jak troche pojezdzi to potem nei chce krecic....tzreba go wpierw nałądowac!!
m!sieq pisał, że go ładował bo przypuszczał, że właśnie jest niedoładowany, ale że jak postoi to zapali bez podładowywaniam!sieq pisze:teraz znowu 15-20 minut jazdy i dalej nie kreci z koleji jak postoj dłuzej to nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
U mnie jak miałem podobny problem to wystarczyło go na krótko zapalic ( kabelki do rozrusznika i do akuma) jednoczensie leko pukajac w rozrusznik i w automat... .. i odpalał.... Spróbuj. moze sie uda... tylko nie wal za mocno
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
- kamillotop
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 22:23
- Lokalizacja: centralna Polsza
- Kontakt:
Jesli przygasaja kontrolki po przekreceniu kluczyka, to tak jak Amanda mowil.. rozebrac rozrusznik i sprawdzic go.. a jesli jest cisza.. kontrolki sie swieca a nie kreci w ogole to trzeba sprawdzic kabelki biegnace do rozrusznika..
Skoro pozniej odpala to ładowanie alternatora.. trzeba wykluczyc!
pozdrawiam
Skoro pozniej odpala to ładowanie alternatora.. trzeba wykluczyc!
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości