Jeden problem z głowy, teraz drugi ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeden problem z głowy, teraz drugi ...
wczoraj spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka, wracając z poznania ze studiów postanowaiłem jechać na stacje Orlena pod Lipami gdyż już miałem rezerwe, zatankowałem i tak po przejechaniu koło 2 km silnik zaczął przerywać dusić się aż w końcu przyczłapałem sie jakoś na stacje także orlenu i po tym silnik zaczął dziwnie pracować i zgasł, wczoraj już nie chciał odpalić, dolał preparatu do paliwa i także lipa, Jaka może być tego przyczyna? trefne paliwo?? czy coś innego??
Ostatnio zmieniony śr maja 02, 2007 11:45 przez bogik, łącznie zmieniany 3 razy.
PALIWO
Też tak miałem , że po zatankowaniu (notabene też 98 ) w Tesco samochód nie chciał odpalać ( jak odpalił to jeździł normalnie, ale odpalać nie chciał). Odpalić go możńa było jedynie bardzo długo "kręcąc" - tak ok 8 sekund. Odpalał niepracując na wszystkich garach i dopiero po chwili było ok. Winne było paliwo, po dolaniu paliwka (95) na Shellu wszystko jest ok! ! !
Dolej conajmniej ze 20 litrów pewnego paliwa (np. Shell) i zobacz wtedy, tylko musisz "przepompawać" to badziewie co masz obecnie w przewodach i pompie. Mój silnik to ABF.
Dolej conajmniej ze 20 litrów pewnego paliwa (np. Shell) i zobacz wtedy, tylko musisz "przepompawać" to badziewie co masz obecnie w przewodach i pompie. Mój silnik to ABF.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Albo zbieg okoliczności ,albo miałeś jakiś brud w zbiorniku i podczas tankowania ten brud się podniósł i przedostał później do układu..
Piszesz ,że dolałeś jakiegoś preparatu - czy wcześniej wymieniłeś filtr paliwa? Jeśli nie to jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś..
Załóż nowy filtr paliwa i wlej preparat do czyszczenia ukł. wtryskowych np. STP ,jak uda Ci się odpalić to zrób z godzinę szybszej jazdy w trasie..
To czy to jest Orlen ,Shell czy inna stacja nie ma żadnego znaczenia bo wszyscy i tak sprzedają to samo paliwo..
Opowieści,że Shell czy Aral mają lepsze paliwo można między bajki włożyć - jedynie V-Power Racing było sprowadzane ,reszta paliw na WSZYSTKICH stacjach to krajowe z Gdańska czy Petr.Płock
Jedyna różnica może polegać na tym ,że na starszych stacjach mogą być brudne zbiorniki albo paliwo zostało zanieczyszczone w trakcie transportu, choć to też mało prawdopodobne bo regularnie są prowadzone kontrole jakości..
Piszesz ,że dolałeś jakiegoś preparatu - czy wcześniej wymieniłeś filtr paliwa? Jeśli nie to jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś..
Załóż nowy filtr paliwa i wlej preparat do czyszczenia ukł. wtryskowych np. STP ,jak uda Ci się odpalić to zrób z godzinę szybszej jazdy w trasie..
To czy to jest Orlen ,Shell czy inna stacja nie ma żadnego znaczenia bo wszyscy i tak sprzedają to samo paliwo..
Opowieści,że Shell czy Aral mają lepsze paliwo można między bajki włożyć - jedynie V-Power Racing było sprowadzane ,reszta paliw na WSZYSTKICH stacjach to krajowe z Gdańska czy Petr.Płock
Jedyna różnica może polegać na tym ,że na starszych stacjach mogą być brudne zbiorniki albo paliwo zostało zanieczyszczone w trakcie transportu, choć to też mało prawdopodobne bo regularnie są prowadzone kontrole jakości..
uffff już po sprawie pompka paliwa siadła !!! wiec jednak to nie lipne paliwo. a co do filtru paliwa to wymianiałem jakieś 5 miechów temu i jest ok.
mam jeszcze pytanie strasznie silnik mi sie grzeje, dodam że ten dolny wężyk od chłodnicy jest tak samo gorący jak u góry a chyba nie powinno tak być?? termostat wymieniałem w grudniu ale nie był wahlera czy wieć to możę isc tym termostatem??
mam jeszcze pytanie strasznie silnik mi sie grzeje, dodam że ten dolny wężyk od chłodnicy jest tak samo gorący jak u góry a chyba nie powinno tak być?? termostat wymieniałem w grudniu ale nie był wahlera czy wieć to możę isc tym termostatem??
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 10:22 przez bogik, łącznie zmieniany 2 razy.
tak wlacza sie wentylator, jeszcze zauważyłem coś niepokojącego, gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/, natomiast przy delikatnym wciskanie gazu tego efektu nie ma
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 10:33 przez bogik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości