Chce załozyc spręzyny z GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Chce załozyc spręzyny z GT

Post autor: Cobra » czw kwie 21, 2005 01:30

Chciałbym załozyc do mojego Golfika II silnik 1.8 RP wersja CL sprężyny z wersji GT lub GTI obniżające chyba o 40 mm>kolega ma GT rok 88 i ma zolte sprezyny.Czy to dobry pomysl???czy do standartowych amorkow moge je zalozyc???



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw kwie 21, 2005 10:15

jasne ze mozesz ale musisz sie licczyc ze amorki standardowe nie sa do tego przystosowane i szybciej sie sypia.Ja mam komplet sprzezyn NK -40 i normalne amortyzatorki delphi z tylu a monroe z przodu.i juz sie tyl szykuje do wymiany po dwoch latach jezdzenia.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » czw kwie 21, 2005 10:35

Aha a niewiesz czaem jaki kolor maja oryginalne sprezyny z GT??chyba zolte ale niejestem pewnien kumpel ma wlasnie zolte chyba ze poprzedni wlasiciel jakies zakladal



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw kwie 21, 2005 12:33

Z tego co mi wiadomo, od innych użytkowników GT czy GTI w standardzie nie ma -40 a -20, ja tez chciałbym założyc takie, tylko wszedzie min oferują -40 to zadużo jak dla mnie, moze znacie firme która mi sprzeda standard od GT te -20?



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » czw kwie 21, 2005 13:02

to ja juz zgłupialem myslałem ze GT ma obnizenie o 40 to juz teraz nic niewiem:]



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw kwie 21, 2005 13:15

Acha tylko ja mowie o Mk3, w Mk2 to niewiem ale też mi sie nie wydaje aby tam było -40 w GT.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw kwie 21, 2005 14:08

z tego co mi wiadomo z danych fabrycnych togti w mk2 miało niz ej zawieszenie o 10mm tylko, ale troche twardsze.


Mk3 GTI 16V ABF

Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw kwie 21, 2005 14:13

Napwno coś tam wcisnoł poprzedni wlasciciel, w standardzie chyba nie maluja na kolory?



Awatar użytkownika
Red Spider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
Lokalizacja: Bialystok

Post autor: Red Spider » czw kwie 21, 2005 18:48

wstaw progresy co obnizają o 40mm a wtedy amorki bedą dluzej sluzyly
sprezyna od GT wedle katalogo jest nizsza o okolo 10-20mm - ale jest to normalna sprezyna !!! w wersji GT amor byl delikatnie krótszy i to wraz ze sprezyną dawalo mu obnizenie jak nalezy !!! jak zalozysz ta sprezyna do zwyklych amorow to bedzie ci "dobijalo" i posypią się amorki - jak zalozysz progresa to bedzie lepiej ale pamietaj KRÓTSZA SPREZYNA+KRÓTSZY AMOR = DOBRA ZAWIECHA


pozdro :satan: :satan: :satan:



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » pt kwie 22, 2005 08:33

Kurde ja myslalęm ze w GT jest obnizenie o 40:) na tychsprezynach u kumpla jak wsiadly z tyłu 3 osoby to sie nawet nieugiol.Przeswit miedzy kolem a nadkolem jest minimalne i mi takie obnizenie wystarczy hmmm no chyba ze sie skusze na 40 ale niechce miec az tak mocno twardego takie cos z GT strasznie mi pasuje:)moze dokupie komplet akorki i sprezyny z GT



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » pt kwie 22, 2005 09:31

Ja chyba wiem co zastosuje, znalazłem coś co myśle bedzie najlepszym rozwiązaniem, sprezynki Eibach Kit, profesjonalna firma mysle ze bedzie OK. Obniżenie 30mm prawie jak GTi, samochod twardszy ok 20%-30%, mysle że do amorków standardowych beda pasować. Myśle jeżeli taka firma zaleca to stosować przy seryjnych amorach to powinno być ok, niżej napewno bymm nie zszedł bez zmainy amortyzatorów. Co wy na to? Cobra może coś takiego zastosujemy?



Awatar użytkownika
Norbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 23:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: Norbert » pt kwie 22, 2005 18:50

Cobra pisze:Kurde ja myslalęm ze w GT jest obnizenie o 40:) na tychsprezynach u kumpla jak wsiadly z tyłu 3 osoby to sie nawet nieugiol.Przeswit miedzy kolem a nadkolem jest minimalne i mi takie obnizenie wystarczy hmmm no chyba ze sie skusze na 40 ale niechce miec az tak mocno twardego takie cos z GT strasznie mi pasuje:)moze dokupie komplet akorki i sprezyny z GT
Bo Twój kolega ma pewnie takie właśnei -40...
A co do seryjnego obniżenia - w GT było -10 mm, natomiast w GTI -20



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pt kwie 22, 2005 20:20

Bo Twój kolega ma pewnie takie właśnei -40...
A co do seryjnego obniżenia - w GT było -10 mm, natomiast w GTI -20[/quote]
I ten kolega ma rację :pub:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt kwie 22, 2005 23:49

W MK II GT zawicha jest -10mm od seryjnego. Jest twardsze ale traci komfort ale w granicach rozsądku. Sprężyny kolor standart nic nie malowane.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości